Gå til innhold

Vi har holdt på lenge nå, men han sier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har holdt på siden september 2023,  nå er det april straks. Og når jeg spør og forklarer at jeg søker et forhold, så sier han: vi bare ser an, tar det som det kommer. Vi oppfører oss som kjærester, drar på skiturer, han henter meg og kjører meg alltid hjem fra byen og sånt. Men jeg blir forvirret. Vi drar og handler sammen, lager mat, kan sove sammen uten å ha sex. Hva tenker dere?

Anonymkode: c02ef...6ca

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At du må finne noen som vil ha et forhold. Dette kommer ikke til å skje. 

Anonymkode: 47f91...8f7

  • Liker 30
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Move on, han bruker deg som tidsfordriv

Anonymkode: bce79...6d9

  • Liker 10
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Move on, han bruker deg som tidsfordriv

Anonymkode: bce79...6d9

Jeg har en kjæreste, som også oppfører seg som kjæreste, og vi er hverandres tidsfordriv. Hva er forskjellen?  

Anonymkode: f85d6...c09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har en kjæreste, som også oppfører seg som kjæreste, og vi er hverandres tidsfordriv. Hva er forskjellen?  

Anonymkode: f85d6...c09

At din vil være kjeresten din. Ts sin vil ha det hun kan gi uten å binde seg til det. Han føler ikke det riktige, men vil ha noen. Det er sårt. 

Dropp han ts.

Anonymkode: 24689...581

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bruker deg til han finner noen han virkelig vil binde seg til. Akkurat nå har han tilgang til sex og kvinnelig selskap uten at du kan "ta han" på det om noen forteller deg at de har funnet han på to-tre forskjellige datingapper. Hva kan du si da? Ingenting. Han vil bare svare "men vi er jo ikke sammen, så jeg er fri til å gjøre hva jeg vil, ligge med hvem jeg vil når jeg vil".....

Er det sånn du vil ha det? Det er gått et halvt år. Vet han ikke ennå om han vil binde seg til deg, er det ikke noe håp lenger. Det er sånt man bare vet. 

Hadde jeg vært deg ville jeg ikke kastet bort mer tid på den fyren. Han treffer sikkert andre samtidig som han treffer deg.

  • Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Hva tenker dere?

Anonymkode: c02ef...6ca

Han anser deg ikke som et kjæresteemne. Han får det han vil uten å forpliktelser....

Anonymkode: a16f6...759

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi har holdt på siden september 2023,  nå er det april straks. Og når jeg spør og forklarer at jeg søker et forhold, så sier han: vi bare ser an, tar det som det kommer. Vi oppfører oss som kjærester, drar på skiturer, han henter meg og kjører meg alltid hjem fra byen og sånt. Men jeg blir forvirret. Vi drar og handler sammen, lager mat, kan sove sammen uten å ha sex. Hva tenker dere?

Anonymkode: c02ef...6ca

Dette er jo et forhold. Hva slags forhold er det du ønsker deg? Hva er det du mangler fra forholdet dere har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, EvigSingel said:

Dette er jo et forhold. Hva slags forhold er det du ønsker deg? Hva er det du mangler fra forholdet dere har?

Forpliktelse og emosjonell trygghet fra mannen. Det får ikke TS noe av.

Han kan godt ligge med andre uten at hun kan si noe, for de er jo ikke "sammen".

En mann som er forelsket vil binde seg for å sikre at ikke noen andre snapper opp den fantastiska dama. Denne fyren er ikke forelska.

Anonymkode: 69a68...d65

  • Liker 8
  • Hjerte 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det smarteste du kan gjøre her er å avslutte det, forklare at du ser etter en kjæreste, og hvis han ikke er interessert i det, så går du videre. Om han virkelig er interessert vil det gå en stund, han skjønner hva han har mistet, og han kommer tilbake og vil være kjæresten din. Om ikke, så er det uansett best for deg å heller se deg om etter noen som vil ha deg.

Anonymkode: 853e4...c80

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Forpliktelse og emosjonell trygghet fra mannen. Det får ikke TS noe av.

Han kan godt ligge med andre uten at hun kan si noe, for de er jo ikke "sammen".

Tenker at TS kan få svare for seg selv jeg. Hva vet vi om hva de har snakket om med tanke på monogami etc? 

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

 

En mann som er forelsket vil binde seg for å sikre at ikke noen andre snapper opp den fantastiska dama. Denne fyren er ikke forelska.

Anonymkode: 69a68...d65

Hva menes med å binde seg? Altså offentligjøre forholdet på Facebook? Eller holder det med å vise at man er forelsket til andre enn den man holder på med? For at man skal være ekte forelsket? 

Jeg og kjæresten har ikke offentliggjort noe som helst eller hatt praten, men vi leier hverandre hvor enn vi går, har møtt hverandres familier, venner etc. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke syntes det var greit, tolker det som om han venter på noe bedre og vil være ledig i tilfelle det dukker opp. Min mann var veldig forelsket i meg når vi møttes og pusha nesten litt for at han ville jeg skulle være kjæresten hans, og det var fordi han ville ha meg for seg selv. Jeg var selvfølgelig veldig forelsket i han også men mer avslappet. Vi kalte oss for kjærester og alt det innebar men vi ventet litt før vi la ut på sosiale medier, men kom det også etterhvert 

Anonymkode: 0ef55...875

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EvigSingel skrev (13 minutter siden):

Tenker at TS kan få svare for seg selv jeg. Hva vet vi om hva de har snakket om med tanke på monogami etc? 

Hva menes med å binde seg? Altså offentligjøre forholdet på Facebook? Eller holder det med å vise at man er forelsket til andre enn den man holder på med? For at man skal være ekte forelsket? 

Jeg og kjæresten har ikke offentliggjort noe som helst eller hatt praten, men vi leier hverandre hvor enn vi går, har møtt hverandres familier, venner etc. 

Binde seg som i å ha følelser nok til at de skal i det hele tatt kalle seg kjærester. Han vil ikke være romantisk med henne, fortelle henne han er forelsket, for han er ikke det. Ham bruker henne. 

Anonymkode: 24689...581

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Han vil ikke være romantisk med henne, fortelle henne han er forelsket, for han er ikke det. Ham bruker henne. 

Anonymkode: 24689...581

Hvordan vet du det? Kjenner du TS? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som er forelsket i deg og vil ha et forhold med deg blir jo sammen med deg! Han trenger ikke år og dag på å bestemme seg. Gigantisk rødt flagg! Du gir han jo sex og selskap, han vil ikke ha mer av deg enn det åpenbart. Kom deg videre før du kaster bort mer tid. 

Anonymkode: 32b8c...a19

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EvigSingel skrev (2 timer siden):

Hvordan vet du det? Kjenner du TS? 

Ikke meg du svarer, men man trenger ikke kjenne TS for å forstå det. Man behøver bare å vite hvordan menn oppfører seg når de er forelsket.

Anonymkode: 5c72f...44b

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ikke meg du svarer, men man trenger ikke kjenne TS for å forstå det. Man behøver bare å vite hvordan menn oppfører seg når de er forelsket.

Anonymkode: 5c72f...44b

Og hvordan vet dere hvordan han oppfører seg? Ser dere hvordan han ser på henne når de er sammen?  Hvor ofte han tar kontakt med henne, og ønsker å være sammen med henne? Hva han sier til henne? Hvordan han snakker om henne til andre?

Det kan  være TS som trenger bekreftelser som egentlig er unødvendige og at det er på grunn av hvordan han er at han blir betenkt og lurer på om hun er rett for han. Tror mange kvinner i dag ødelegger for seg selv ved å overanalysere og kreve bekreftelser kontra å bare nyte tiden man har sammen, være positiv og engasjert i den relasjonen de har, som også gir ekstra gode følelser hos den andre. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EvigSingel skrev (17 minutter siden):

Og hvordan vet dere hvordan han oppfører seg? Ser dere hvordan han ser på henne når de er sammen?  Hvor ofte han tar kontakt med henne, og ønsker å være sammen med henne? Hva han sier til henne? Hvordan han snakker om henne til andre?

Det kan  være TS som trenger bekreftelser som egentlig er unødvendige og at det er på grunn av hvordan han er at han blir betenkt og lurer på om hun er rett for han. Tror mange kvinner i dag ødelegger for seg selv ved å overanalysere og kreve bekreftelser kontra å bare nyte tiden man har sammen, være positiv og engasjert i den relasjonen de har, som også gir ekstra gode følelser hos den andre. 

 

Herregud for en kverulant du er. Føler du deg truffet? 

  • Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EvigSingel skrev (13 minutter siden):

Og hvordan vet dere hvordan han oppfører seg? Ser dere hvordan han ser på henne når de er sammen?  Hvor ofte han tar kontakt med henne, og ønsker å være sammen med henne? Hva han sier til henne? Hvordan han snakker om henne til andre?

Det kan  være TS som trenger bekreftelser som egentlig er unødvendige og at det er på grunn av hvordan han er at han blir betenkt og lurer på om hun er rett for han. Tror mange kvinner i dag ødelegger for seg selv ved å overanalysere og kreve bekreftelser kontra å bare nyte tiden man har sammen, være positiv og engasjert i den relasjonen de har, som også gir ekstra gode følelser hos den andre. 

 

Overtenking tilfører riktig nok til veldig lite positivt, men det betyr ikke at man skal tilsidesette sine behov fullstendig synes jeg.

Dersom ts ønsker å være i ett kjæreste forhold så synes jeg hun har lov til å si det. Hvor viktig det er for ts vet jo bare ts.

Jeg hadde blitt ordentlig lei meg om jeg hadde datet en fyr i ett halvt år. Tilbrakt tid sammen som kjærester for å så finne ut at han ikke var sikker på om han ville være kjæresten min enda.. at han bare ville se det an. Jeg hadde tolket det som at jeg var tidsfordriv og at han ikke hadde dypere følelser for meg. 

Når jeg er forelsket i noen så klarer jeg ikke å nyte tiden sammen om jeg vet de ikke har følelser for meg. 

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EvigSingel skrev (21 minutter siden):

Og hvordan vet dere hvordan han oppfører seg? Ser dere hvordan han ser på henne når de er sammen?  Hvor ofte han tar kontakt med henne, og ønsker å være sammen med henne? Hva han sier til henne? Hvordan han snakker om henne til andre?

Det kan  være TS som trenger bekreftelser som egentlig er unødvendige og at det er på grunn av hvordan han er at han blir betenkt og lurer på om hun er rett for han. Tror mange kvinner i dag ødelegger for seg selv ved å overanalysere og kreve bekreftelser kontra å bare nyte tiden man har sammen, være positiv og engasjert i den relasjonen de har, som også gir ekstra gode følelser hos den andre. 

 

At en mann vil være kjæresten din er faan meg ikke for mye å forlange, så slutt. Ts har luke mye rett til å finne seg noen som faktisk bryr seg en denne personen som bare tar uten å føle. 

Aldri før har så mange vært fanget i situationship. Folk sliter med å forplikte seg idag, så rådet ditt er faktisk på bærtur. Folk må passe seg nå, for å bli brukt. 

Anonymkode: 24689...581

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...