Gå til innhold

Min første eggløsningstest - hjelp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fant ut at jeg manglet digital-scanneren så fikk ikke appen til å lese for meg. 

Noen som klarer å lese uten å bruke en app?

20240329_001455.jpg

20240329_001647.jpg

Anonymkode: cbe54...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

test strek skal være sterkere enn kontroll strek.
Hva med å ha samleie hver dag nå da?
Ligge på ryggen vente 5min før han trekker seg ut og du blir liggende tyve minutt.
Så tenker jeg det blir blink.

Anonymkode: 94001...561

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

test strek skal være sterkere enn kontroll strek.
Hva med å ha samleie hver dag nå da?
Ligge på ryggen vente 5min før han trekker seg ut og du blir liggende tyve minutt.
Så tenker jeg det blir blink.

Anonymkode: 94001...561

Er ikke ute etter å bli gravid. Vil aller helst unngå det, da jeg nylig hadde en kjemisk graviditet og ble gravid på tross av prevensjon.

Klarer du lese av eggløsningstestene?

Anonymkode: cbe54...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er negativ. En EL test er ikke positiv med mindre test streken er like sterk/sterkere enn kontroll streken. Ganske sikker på at dette er info som står i pakningsvedlegget... 

De testene der er elendig - de har ofte lite fargestoff og kan være vanskelig å tyde. 

 

Anonymkode: f976e...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Den er negativ. En EL test er ikke positiv med mindre test streken er like sterk/sterkere enn kontroll streken. Ganske sikker på at dette er info som står i pakningsvedlegget... 

De testene der er elendig - de har ofte lite fargestoff og kan være vanskelig å tyde. 

 

Anonymkode: f976e...3cb

Det er eveline tester, kjøpte fra en dame fra Finn men fant ut da jeg skulle teste at jeg skulle ha sånn chip også, noe jeg ikke fikk med meg 😅

Anonymkode: cbe54...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er eveline tester, kjøpte fra en dame fra Finn men fant ut da jeg skulle teste at jeg skulle ha sånn chip også, noe jeg ikke fikk med meg 😅

Anonymkode: cbe54...19c

Første prioritet for deg bør da være og faktisk sette deg inn i hvordan EL tester fungerer. 

Ikke bare det - men en EL test kan på ingen måte vise deg om du faktisk har eggløsning eller har hatt eggløsning. 

Mye eggløsningstester prat i prøver forumet - kanskje ta deg en leserunde der så får du litt input kanskje...  Særlig når du ikke ønsker graviditet bør du vite hva du driver med og ikke bare stikke fingeren i luften og håpe.. 

Anonymkode: f976e...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...