Gå til innhold

byttet bilstereo, nå funker ikke rattstyring...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

noen tips til hva det kan være? de er helt blanke her...

Anonymkode: 46e18...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger ikke rattstyring. 

Anonymkode: 6e6dd...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du kjøpt? Det skal la seg gjøre å bruke knappene på rattet om du har bestilt det som trengs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du trenger ikke rattstyring. 

Anonymkode: 6e6dd...52e

nå var vel ikke det spørsmålet... Og jo det er en stor fordel med rattstyring for feks å ta telefon, skru ned volum osv, isstedenfor å strekke seg bort til spiller...

Anonymkode: 46e18...44f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tdm900 skrev (Akkurat nå):

Hva har du kjøpt? Det skal la seg gjøre å bruke knappene på rattet om du har bestilt det som trengs.

bilradiospesialisten. De sendte med det vi skulle trenge. Sendt de melding,men får jo ikke svar før etter påske så tenkte å høre om noen her kunne hjelpe i mellomtiden :)

Anonymkode: 46e18...44f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

bilradiospesialisten. De sendte med det vi skulle trenge. Sendt de melding,men får jo ikke svar før etter påske så tenkte å høre om noen her kunne hjelpe i mellomtiden :)

Anonymkode: 46e18...44f

Hvilket bilmerke/modell er det? Og har du noen kabelstumper til overs? Selv monterte jeg en 20cm toledet mener jeg det var, bak på radio’n. Virka litt snodig syntes jeg, hvordan den ble koblet,men knappene på rattet fungerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Audi A3, 2011 modell. 
Er kabelstumper til overs sier de her ja, for det var noe universal greier som passer flere modeller. 
De har vistnok heller ikke fått klart å få android auto til å funke...så noe må de vel ha gjort feil her? 

Anonymkode: 46e18...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se etter på monteringsanvisningen, om det kan være noe der som viser hva som skal kobles hvor. Så etter på min egen bil, og det kommer opp det settet jeg kjøpte med for å få det til å passe mot bilens kobling, men den ene kabelstumpen er ikke å se. Det står bare at rattbetjening skal fungere på de fleste bilene.

Det med android mot enheten, sørg for at tlf og enhet er oppdatert. Oppdatering av radio finnes i brukermanualen til den som er kjøpt. Ligger ute på nett.

Endret av tdm900
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...