Gå til innhold

25 og 55 år gamle menn på ferie sammen, akseptert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 25 år gammel mann. Jeg er veldig introvert og klarer ikke å lage venner. Jeg vet ikke hva jeg skal snakke om. Har aldri hatt venner, men bare litt beskjentskap her og der. 

Så ble jeg kjent med en 55 åring på studie og vi ble studiekamerater fort. Han har kone og har barn som har flyttet ut. 

Så var det snakk om å dra utenlands sammen og besøke noen steder som angår vår felles interesser.

Jeg vil gjerne holde det hemmelig, fordi vi kan få gay stempel?  Vi er langt i fra gay.   Og skjønner ikke hvordan jeg skal forklare han om det.

 

Anonymkode: e4798...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er 25 år gammel mann. Jeg er veldig introvert og klarer ikke å lage venner. Jeg vet ikke hva jeg skal snakke om. Har aldri hatt venner, men bare litt beskjentskap her og der. 

Så ble jeg kjent med en 55 åring på studie og vi ble studiekamerater fort. Han har kone og har barn som har flyttet ut. 

Så var det snakk om å dra utenlands sammen og besøke noen steder som angår vår felles interesser.

Jeg vil gjerne holde det hemmelig, fordi vi kan få gay stempel?  Vi er langt i fra gay.   Og skjønner ikke hvordan jeg skal forklare han om det.

 

Anonymkode: e4798...17c

Men da har du jo klart å få en venn? Ikke skam deg over dette. 

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle ikke det være akseptabelt? Vennskap har ingen alder. Sett heller pris på at du har funnet deg en venn. Og selvfølgelig får dere ikke homostempel bare fordi dere reiser på ferie sammen. Dessuten, hva har det å si hva enkelte idioter tror? 

  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo like sannsynlig at noen antar dere er far/sønn, er vel ikke noe galt med det? Dere er kompiser, som jukkapalme skriver, vennskap har ingen alder. 

Anonymkode: 9463e...db7

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg sett dere sammen så hadde jeg tenkt far og sønn.. 

Anonymkode: 50a16...69c

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man lager ikke en venn.

 

Ja, med mindre man er strandet på en øde øy og holder på å bli gal av ensomhet altså. Da tegner man et ansikt på en basketball og kaller den Wilson. 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men vet du at han ikke har noen "baktanker" egentlig? Men sånn utenom det hadde jeg gitt faen i hva folk måtte tenke å tro

Anonymkode: 838d0...640

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær forsiktig nå og avklar ting før dere drar så ikke noe blir kleint. 

Anonymkode: d2eea...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke uvanlig at venner drar på turer sammen uavhengig av kjønn. Ser virkelig ikke problemet her, ts. 

Anonymkode: 5d219...a4b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke finne på å "forklare" ham noe som helst!

Reis! Ha det gøy!

Anonymkode: 6945a...3c5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennskap kjenner ingen alder. Min samboer (29) har venner og kommer ofte bedre overens med de over 50 enn på sin egen alder grunnet interesser etc - og det er helt greit😊 

Anonymkode: 71d4f...414

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er 25 år gammel mann. Jeg er veldig introvert og klarer ikke å lage venner. Jeg vet ikke hva jeg skal snakke om. Har aldri hatt venner, men bare litt beskjentskap her og der. 

Så ble jeg kjent med en 55 åring på studie og vi ble studiekamerater fort. Han har kone og har barn som har flyttet ut. 

Så var det snakk om å dra utenlands sammen og besøke noen steder som angår vår felles interesser.

Jeg vil gjerne holde det hemmelig, fordi vi kan få gay stempel?  Vi er langt i fra gay.   Og skjønner ikke hvordan jeg skal forklare han om det.

 

Anonymkode: e4798...17c

Min samboer på 25 har kun venner som er 40+ og 50+. Jeg er også 12 år eldre enn ham og vi møttes via venner. Vi tenker likt og har altså samme venner og interesser. Det er det aller viktigste.

Vi er ganske enkelt i lag med dem man trives i selskap med, og da har alderen absolutt ingenting å si. 

Glemte å nevne at jeg selv har ei venninne jeg møter på kaffe en gang i blant på 60+. Vi diskuterer filmer, serier, sminke/skjønnhet og kjærligheten. Samme smak i det meste selv om det er ca 30 år mellom oss😄

Anonymkode: a5e59...588

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe rart med det, det er bare supert at du har funnet en venn med felles interesser å reise med. 
 

Jeg er kvinne og har reiste mye sammen med min 10 år eldre venninne den gangen vi begge var single og ikke hadde barn. Og jeg har ei god venninne, som er 23 år eldre enn meg. Hun er skilt og har voksne barn, jeg er samboer og har små barn nå, men var singel og da jeg ble kjent med henne. Da som nå hender det Keg besøker henne, hun bor et helt fantastisk sted. Nå har jeg med meg barna, hun er litt som en reservebestemor for dem. Og jeg har aldri tenkt at noe av dette har vært rart, eller at det skulle være rarere med vennskap mellom menn med stor aldersforskjell. Jeg er også introvert, og har ikke mange venner, men noen veldig nære.

 

Anonymkode: b42ed...4d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sett årets påskekrim på nrk? 

Anonymkode: ebec4...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 26 så var jeg på ferie med hybelbertinna mi på noen og 60. Tror folk trodde det var bestemora mi. Ingen brydde seg vel, egentlig. Vi delte til og med rom. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det ille å få stempel som gay? Du vet jo at det ikke stemmer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror noen at Bård Tufte er homo fordi han dro på fiskeferie med en kompis? Hvem tenker sånn?

Selve tanken har ikke engang vurdert å streife meg.

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette er vanvittig sært. Hvorfor ikke ta med en venn på din egen alder? Folk kan fort tenke mye rart om dere, for eksempel at det dreier seg om sexuelle tjenester eller lignende

Anonymkode: e5600...491

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se bare på Truls og Jarle i «Alt for Årdal»! Vennskap kjenner nødvendigvis ikke alder :) 

Anonymkode: d11a8...950

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Synes dette er vanvittig sært. Hvorfor ikke ta med en venn på din egen alder? Folk kan fort tenke mye rart om dere, for eksempel at det dreier seg om sexuelle tjenester eller lignende

Anonymkode: e5600...491

HVEM tror det? De som jobber på hotellet? De på gata? 
De fleste har jo nok med seg og sitt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...