AnonymBruker Skrevet 28. mars #1 Del Skrevet 28. mars Hvorfor ikke vente med å slippe første sesong til du har kontroll og oversikt på neste? Sett så mange serier som bare ender brått i absolutt ingenting. Ja I-lands problem. Men du verden så irriterende. Anonymkode: 80ffe...046 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #2 Del Skrevet 28. mars I all hovedsak fordi serien ikke slo an som de håpet og dermed ble avsluttet. De har mest sannsynligvis den videre historien, men det lønner seg ikke å produsere den. Anonymkode: 6fd85...e17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #3 Del Skrevet 29. mars Forferdelig irriterende! Anonymkode: 78b64...aa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #4 Del Skrevet 29. mars Jeg et livredd for at dette er tilfellet med 3 body problem 🤣 har ikke turt å sjekke hvor lang den er eller hvor langt jeg har kommet, elsker den serien for mye! Anonymkode: 792bd...a36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #5 Del Skrevet 29. mars Hvis en TV-serie blir kansellert, så burde de i alle fall gått offentlig ut med hvordan de egentlig hadde tenkt at TV-serien skulle avsluttes. For eksempel lagt ut en historie hvis de har noen hjemmesider / en blogg, kanal på Youtube, eller lignende. Dermed kunne TV-seerne som har fulgt dem faktisk finne ut hvordan ting var planlagt... Anonymkode: f3a09...4b8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #6 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis en TV-serie blir kansellert, så burde de i alle fall gått offentlig ut med hvordan de egentlig hadde tenkt at TV-serien skulle avsluttes. For eksempel lagt ut en historie hvis de har noen hjemmesider / en blogg, kanal på Youtube, eller lignende. Dermed kunne TV-seerne som har fulgt dem faktisk finne ut hvordan ting var planlagt... Anonymkode: f3a09...4b8 Enig!! Anonymkode: 792bd...a36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #7 Del Skrevet 29. mars 16 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg et livredd for at dette er tilfellet med 3 body problem 🤣 har ikke turt å sjekke hvor lang den er eller hvor langt jeg har kommet, elsker den serien for mye! Anonymkode: 792bd...a36 Jeg hadde motsatt problem med den, syntes den startet lovende og så utartet i stadig mer fjas. Men når jeg først har brukt flere timer av mitt liv på en serie vil jeg gjerne fullføre, og så stoppet den tilsynelatende bokstavelig talt midt i løse luften. 😅 Litt usikker på om jeg vil se på videre dersom det kommer en ny sesong. Anonymkode: e28fc...1ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #8 Del Skrevet 29. mars Det er vel litt av meningen. De lager en såkalt cliffhanger for å få deg med på neste sesong… helt tilsiktet. At noen stopper produksjonen i mellomtiden, kan være for at investorene trekker seg, seertallene ikke er så gode som i starten av serien/sesongen etc. Anonymkode: 23d39...96a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mars #9 Del Skrevet 29. mars AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg et livredd for at dette er tilfellet med 3 body problem 🤣 har ikke turt å sjekke hvor lang den er eller hvor langt jeg har kommet, elsker den serien for mye! Anonymkode: 792bd...a36 Med den kan du jo bare lese bøkene. Verre med serier som ikke er basert på noen bok 🙈 Anonymkode: d5288...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå