Gå til innhold

Serier som slipper ut en sesong med bråstopp i fortellingen, som bruker en evighet.. kanskje aldri en ny sesong.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor ikke vente med å slippe første sesong til du har kontroll og oversikt på neste?

Sett så mange serier som bare ender brått i absolutt ingenting.

Ja I-lands problem. Men du verden så irriterende.

Anonymkode: 80ffe...046

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I all hovedsak fordi serien ikke slo an som de håpet og dermed ble avsluttet. De har mest sannsynligvis den videre historien, men det lønner seg ikke å produsere den. 

Anonymkode: 6fd85...e17

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig irriterende!

Anonymkode: 78b64...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg et livredd for at dette er tilfellet med 3 body problem 🤣 har ikke turt å sjekke hvor lang den er eller hvor langt jeg har kommet, elsker den serien for mye! 

Anonymkode: 792bd...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en TV-serie blir kansellert, så burde de i alle fall gått offentlig ut med hvordan de egentlig hadde tenkt at TV-serien skulle avsluttes. For eksempel lagt ut en historie hvis de har noen hjemmesider / en blogg, kanal på Youtube, eller lignende. 

Dermed kunne TV-seerne som har fulgt dem faktisk finne ut hvordan ting var planlagt...  

Anonymkode: f3a09...4b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis en TV-serie blir kansellert, så burde de i alle fall gått offentlig ut med hvordan de egentlig hadde tenkt at TV-serien skulle avsluttes. For eksempel lagt ut en historie hvis de har noen hjemmesider / en blogg, kanal på Youtube, eller lignende. 

Dermed kunne TV-seerne som har fulgt dem faktisk finne ut hvordan ting var planlagt...  

Anonymkode: f3a09...4b8

Enig!!

Anonymkode: 792bd...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg et livredd for at dette er tilfellet med 3 body problem 🤣 har ikke turt å sjekke hvor lang den er eller hvor langt jeg har kommet, elsker den serien for mye! 

Anonymkode: 792bd...a36

Jeg hadde motsatt problem med den, syntes den startet lovende og så utartet i stadig mer fjas. Men når jeg først har brukt flere timer av mitt liv på en serie vil jeg gjerne fullføre, og så stoppet den tilsynelatende bokstavelig talt midt i løse luften. 😅 Litt usikker på om jeg vil se på videre dersom det kommer en ny sesong. 

Anonymkode: e28fc...1ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel litt av meningen. De lager en såkalt cliffhanger for å få deg med på neste sesong… helt tilsiktet.

At noen stopper produksjonen i mellomtiden, kan være for at investorene trekker seg, seertallene ikke er så gode som i starten av serien/sesongen etc.

Anonymkode: 23d39...96a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg et livredd for at dette er tilfellet med 3 body problem 🤣 har ikke turt å sjekke hvor lang den er eller hvor langt jeg har kommet, elsker den serien for mye! 

Anonymkode: 792bd...a36

Med den kan du jo bare lese bøkene. Verre med serier som ikke er basert på noen bok 🙈

Anonymkode: d5288...709

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...