Gå til innhold

Trodde jeg hadde hatt verdens beste sex med eksen, men det har jeg hatt nå.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg rotet meg bort i en polakk og vi hadde kjempe deilig sex, som var den beste jeg hadde hatt hittil i livet mitt, og trodde det var love. Men det varte ikke mange månedede før det var slutt. Men etter han har jeg møtt en og vi har sex som overgår alt jeg har opplevd før med han eksen. og den er ekte og reel enn det jeg har hatt før i livet. Så jeg er så glad for det. Var vondt med han eksen for jeg trodde det var ekte kjærlighet men det var ikke det med han. Men nå ser jeg lyst på på livet og fremtiden med min nye kjæreste. Jeg sleit med å komme meg over han polakken. for han var så overbevisende med ord og handlinger om at det var ekte kjærlighet og alt, men det var ikke det.  men han sleit psykisk og jeg gjorde det og. Men nå har jeg funnet en stabil og god mann, og jeg kjenner jeg klarer å være meg selv med han og jeg er glad. Så jeg er glad jeg har kommet videre og har funnet en som passer meg mye bedre. Åh jeg er lykkelig og glad. Måtte bare få dette ut for det har vært  vondt med han eksen. Men jeg har kommet videre så det er herlig. 

Anonymkode: 1d330...b4b

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...