AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #21 Del Skrevet 1. april 2024 Jeg stirrer mer på en tjukkas på McDonalds. En tjukkas på treningssenter hyller jeg Anonymkode: 123c6...03f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2024 #22 Del Skrevet 1. april 2024 Beskrivelsen "tjukkas" er negativ i mine ører og på lik linje med alle andre negative kalleord (mobbeord) som folk slenger ut om tilstanden, så hvorfor skriver dere det selv? "Et menneske som har lyst til å trene", på lik linje med alle andre, er mer sant enn å si det dere sier. Forandring kommer hvis dere starter selv og beskriver dere nøytralt eller med det navnet dere har., eller som nevnt at dere har lyst til å trimme og få litt bedre form. At alle må ha veldig tettsittende treningstøy er jo bare en trend i nåtid. Folk må ikke det. For min egen del liker jeg ikke å se andres innerste kroker på nært hold når jeg trener, men alt jeg kan gjøre er å ha på videre treningsbukse og romslig teskjorte. Nydelig å trene i og jeg gir blaffen i om jeg skulle være den eneste i stort tøy. Jeg går foran som et alternativt eksempel. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg stirrer mer på en tjukkas på McDonalds. En tjukkas på treningssenter hyller jeg Anonymkode: 123c6...03f Så store mennesker får ikke ha lyst på og spise det samme som du tydeligvis har tenkt å dytte inn, fordi de er store? Der forteller du noe trist om dine egne holdninger. 👎 Anonymkode: 5d684...e9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2024 #23 Del Skrevet 4. april 2024 Jeg ble selv inspirert av en "tjukkas" som var ute og jogget. Da tenkte jeg "kan du, så kan jeg", og er veldig glad for pushet jeg fikk av denne personen. Så tenk på det, du kan være til inspirasjon for andre 👍💪 Anonymkode: f12b0...96e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2024 #24 Del Skrevet 5. april 2024 Jeg åpnet denne tråden og var klar for et spørsmål om en stor, myk madrass. Lister meg ut igjen. Anonymkode: 1ca2b...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2024 #25 Del Skrevet 9. april 2024 Jeg er tjukk på treningssenter. Jeg betaler, og har derfor rett til å være der. Pluss at jeg virkelig trenger det 😅 Anonymkode: f93e5...961 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå