Gå til innhold

Tjukkas på treningssenter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Redd for å bli beglodd eller snikfilmet. Andre tjukkaser på treningssenter som kan berolige meg? 

Anonymkode: bf828...777

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er flott som du er. Alle skal kunne trene uten å føle seg sett på.

Flott at du har kommet deg til treningssenteret ( ikke pga vekten..men det er skikkelig vilje styrke og komme dit:) flott jobba,)

Ikke tenkt på andre, tren og stå på :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofakona skrev (1 minutt siden):

Du er flott som du er. Alle skal kunne trene uten å føle seg sett på.

Jeg ble skikkelig glodd på av noen eldre herrer på gata i dag, da jeg var ute og gikk helt vanlig, og da tenkte jeg bare at det blir sikkert enda verre på treningssenter :( 

Anonymkode: bf828...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste er for opptatt med å tenke på seg selv og egen kropp, til å bry seg så mye om din. Jeg opplevde mer oppmerksomhet etterhvert som jeg fikk en trent kropp, men før jeg kom til det punktet, var det ingen som enset meg. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i hva folk tenker, du har like mye rett som alle andre til å trene på treningssenter. 

Anonymkode: abcd4...3bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at du er på helt rett plass når du er på et treningssenter, stå på og hold hodet høyt 🙌

Anonymkode: c4082...211

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trener på Sats rundt omkring i Oslo. Det er tjukke folk der! Jeg er en av dem. Føler ikke at noen glor på meg, men jeg er godt voksen da. Ser både kvinner og menn med en god del overvekt. Mange trener med PT, andre alene i studio, noen på timer. Jeg heier SÅ HARDT på dem inni meg! Fantastisk å komme i gang med trening, jeg skal trene så lenge jeg makter, og det gir sånn glede. Heia deg!! 

Anonymkode: 8dae3...fa5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke tjukk, med folk glor som bare f på meg innimellom også. Prøv å ignorer det å bare gå inn i din egen boble. Ikke la tanken på andre folk holde deg tilbake fra å ta vare på din egen kropp og velvære 💪🙌

Anonymkode: 5f351...34b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har hatt perioder der jeg ikke har vært på treningssenter på et halvt år og selv om jeg fra å være trent til å bli litt mindre trent har jeg også vært engstelig for å bli beglodd for å ikke være 100% topptrent.

Jeg tror at å bli engstelig som dette skjer med alle mennesker. Folk vil selvfølgelig se på meg eller deg fordi vi mennesker ser på hverandre, men det er ofte ikke mer enn det. 

Etter noen dager der så forsvinner projeksjonen som gjorde meg engestlig i utgangspunktet. Det er fantasien og ikke realiteten som kommer i veien. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom inn her for å forsvare den tjukke jeg trodde du skulle shame.. Ingen kommer til å glo og om de gjør det så tenker de bare at det er veldig kjekt å se at du jobber for å bli en bedre variant av deg selv

Anonymkode: 495ad...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg ble skikkelig glodd på av noen eldre herrer på gata i dag, da jeg var ute og gikk helt vanlig, og da tenkte jeg bare at det blir sikkert enda verre på treningssenter :( 

Anonymkode: bf828...777

Jeg får skikkelig respekt for overvektige som tar tak med trening. Hvis noen glor er det de det er noe galt med. Vet det er vanskelig å ignorere, men gjør det som er best for deg både når det gjelder mat og trening❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stirrer oftere på overvektige andre plasser enn på gymmet. På gymmet tar man ansvar for helsa si, og alle som går der har min respekt 👍 Kjør på!

Anonymkode: 33089...8c5

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke om hva andre holder på med eller hvordan de ser ut når jeg trener. Ta plass, du har like mye rett til å være der som alle andre ❤️ Det er ubehagelig i starten men kan love deg at det blir bedre. 

Anonymkode: 14dea...8cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Redd for å bli beglodd eller snikfilmet. Andre tjukkaser på treningssenter som kan berolige meg? 

Anonymkode: bf828...777

Det er hundre ganger bedre å være tjukkas på treningssenter som jobber for å få bedre helse enn en tjukkas på sofaen med potetgullposten i fange som døde av hjertefeil grunnet fedme og lite trim. 

Anonymkode: bebe0...d72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være greit å følge med i øyekroken og flytte seg unna hvis det kommer fjortiser (oftest to-tre sammen) bevæpnet med mobilkameraet fremme, bare for sikkerhets skyld. Jeg synes slike er ubehagelige å ha i nærheten uavhengig av kroppsvekt, for om dét ikke er problemet kan de finne på å video-shame teknikk eller hvor mye vekt man løfter 🙄 Trener du i bemannet senter/åpningstid må du gi beskjed til de ansatte dersom du ser noen ta bilder/video av deg/andre uten samtykke... 

Med det sagt, så bryr de fleste seg kun om seg selv når de er på treningssenter! 

Anonymkode: 64932...9c0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er masse tjukkaser på treningssentrene jeg går på, jeg var tidligetr en av dem. Det er bare å få på seg tightsen og kose seg ❤️

Det er bare å tenke at det her greit om noen stirrer. Noen prøver å se an hvordan du ligger i settene dine, noen lurer på hvilket merke du har på tightsen, noen synes du er flott og noen tenker kanskje på størrelsen din - mem det er ikke ditt problem. Tør å ta plass og kos deg med kroppen din!

Anonymkode: d3d29...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også vært tjukkas på treningssenteret, og det var null stress. Man føler jo gjerne at folk glor, når man er så bevisst egen kropp, men de gjør ikke det. Og er det noen som glor, er det de som er idiot, ikke du. 
 

Lykke til😊

Anonymkode: 640d1...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei herregud, det går helt fint! Mange overvektige på mitt senter, jeg har aldri tenkt over det. Man er jo på treningssenteret for å bli i bedre form, det er jo hele poenget! 

Anonymkode: 1593e...9d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er tjukkas på treningssenter og har aldri opplevd at noen har stirret på meg. Alle har nok med seg selv og er i sin egen boble, de bryr seg ikke om hvem andre er eller hva de gjør.

Anonymkode: f0026...8bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som det skrives her, er mitt inntrykk også at folk er mest opptatt av seg selv og egen treningsøkt, og i liten grad ser på/dømmer andre. 
Jeg har noen kilo ekstra selv, og har flere ganger tatt meg i å bli inspirert av mennesker som er større enn meg som trener og står på. Da føler jeg at det er "greit" for meg også. Har også begynt å tørre å gå i litt mer tettsittende treningstøy etterhvert, etter å ha observert at andre, større mennesker gjør dette, tilsynelatende med selvtillit og den største selvfølge. 😅👍

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...