Gine Skrevet 6. april #21 Del Skrevet 6. april Jeg likte den. Vet noen når sesong 2 kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #22 Del Skrevet 6. april 1 minutt siden, Gine said: Jeg likte den. Vet noen når sesong 2 kommer? Tror ikke det har kommet noe dato, men sesong 2 skal komme i 2024 https://en.wikipedia.org/wiki/Ronja,_the_Robber's_Daughter_(2024_TV_series)#:~:text=This is a new adaptation,be released later in 2024. Anonymkode: 50d32...cac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april #23 Del Skrevet 10. april Tenker dere den passer best til voksne? Anonymkode: 9a0f8...b33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalikalinka Skrevet 12. april #24 Del Skrevet 12. april Jeg elsker den ❤️ Koste meg skikkelig og gleder meg til del 2! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimona Skrevet 12. april #25 Del Skrevet 12. april AnonymBruker skrev (På 28.3.2024 den 18.50): Noen som har sett den nye Ronja Røverdatter? Har sett et par episoder nå, og er absolutt imponert! Dette var en perle 🥰 Noen andre som har sett denne? Anonymkode: c0c7e...767 Ser jeg kan se den på Netflix. Er den virkelig verd å se? Bedre enn den gamle? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april #26 Del Skrevet 13. april Jinx_lol skrev (21 timer siden): Ser jeg kan se den på Netflix. Er den virkelig verd å se? Bedre enn den gamle? 🙂 Nei, den er overhodet ikke bedre enn den gamle. Folk som mener at amerikanske, woke nyinnspillinger av kjente filmer er bedre, minner sterkt om kineseren som synes at kopien av Eiffeltårnet i Hangzhou er bedre enn originalen fordi den befinner seg i nabolaget i Kina. Anonymkode: 3c271...c1f 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ishwanvile Skrevet 19. april #27 Del Skrevet 19. april Likte den ikke.. Ikke ungene på 10+ heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ratched Skrevet 15. september #28 Del Skrevet 15. september Noen som vet når del 2 kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september #29 Del Skrevet 16. september Ratched skrev (17 timer siden): Noen som vet når del 2 kommer? Har kun sett at den skal komme senere i 2024. Ingen konkret dato. https://www.moviezine.se/nyheter/ronja-rovardotter-serien-premiardatum-netflix Men det er jo kun 3 og en halv måned igjen av 2024. Så den kommer nok snart. Anonymkode: 50d32...cac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå