Gå til innhold

Usunt savn eller normalt?


Kløna94

Anbefalte innlegg

Finnes det usunt savn etter kjæresten?

Han har vært borte i 5 dager og fortsatt en uke til jeg får sett han. Aldri opplevd et slikt savn etter en kjæreste før, ikkje på den måten. Føles ut som en del av meg er borte og hverdagen er tom uten han. Sover dårlig og våkner mye om natten, sender han selfie av seg selv er gråten rett rundt hjørnet.
Begynner å lure på om det her er normalt? Eller om det er på grensen til usunt? Har fysisk vondt fordi jeg savner han slik.. 

Prøver å finne på mest mulig når han er borte, men er ikke lett! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres litt usunt ut. Har du ikke noe liv utenom han?

Anonymkode: d5857...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slitt med savn når han er borte i 20+ år nå. Har det bare best når han er der, på alle måter. Inkludert søvn. Så for meg er det normalt. Og noe jeg har lært å leve med. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det høres litt usunt ut. Har du ikke noe liv utenom han?

Anonymkode: d5857...0c5

Har en krevende jobb, med en del reisedøgn. Stor omgangskrets, og mye som skjer. 

Jeg tror bare det er slik man kan føle på når man har noen man har en unik tilknytning til. 

Anonymkode: d0342...ccd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det høres litt usunt ut. Har du ikke noe liv utenom han?

Anonymkode: d5857...0c5

Jo absolutt mye som skjer som ikke involverer han. Det har han også, men hjemmet føler veldig tomt ut og det føles ikke ut som et ordentlig hjem uten han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg har slitt med savn når han er borte i 20+ år nå. Har det bare best når han er der, på alle måter. Inkludert søvn. Så for meg er det normalt. Og noe jeg har lært å leve med. 

Har en krevende jobb, med en del reisedøgn. Stor omgangskrets, og mye som skjer. 

Jeg tror bare det er slik man kan føle på når man har noen man har en unik tilknytning til. 

Anonymkode: d0342...ccd

Godt å høre andre i samme situasjon. Har vært ilag i 3 år, men det klikket fra første stund. En hverdag uten han kjennes ikke bra ut. Er litt ubeskrivelig følelse nesten, men kjenner det virkelig er noe som mangler her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...