Gå til innhold

Fjerne føflekker i ansikt med laser (tromsø)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med å fjerne føflekk med laser i Tromsø området? Tenker da hvor jeg burde henvende meg, pris og evt grotid

Anonymkode: c6504...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opp

Anonymkode: c6504...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke erfaring, men har fjernet noen føflekker hos fastlegen hvor de ikke brukte laser. Ble stygge arr.  Om det blir tilsvarene arr ved laser så ville jeg ikke fjernet føflekker av kosmetiske årsaker. 

Anonymkode: e8456...f53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ikke erfaring, men har fjernet noen føflekker hos fastlegen hvor de ikke brukte laser. Ble stygge arr.  Om det blir tilsvarene arr ved laser så ville jeg ikke fjernet føflekker av kosmetiske årsaker. 

Anonymkode: e8456...f53

Takk for svar 😊 ja er av kosmetiske årsaker men tenker jeg skal tenke på det en stund til før jeg evt gjør noe med det

Anonymkode: c6504...fb3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har fjernet 4 føflekker i ansiktet med laser. Det var av den typen som står litt ut fra huden og noen hudfarget og noen var lysebrune. Dette var ca november 2023. Nå er det kun noen svakt lyserøde merker der og ingenting av det som stod ut. Er fornøyd. Tipper den lyserøde fargen blekner ennå mere etterhvert. 

Anonymkode: a7915...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du skriver føflekker, mener du da vanlige brune flate føflekker eller hudfargede vorter som står ut?

Anonymkode: 53e6d...7f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når du skriver føflekker, mener du da vanlige brune flate føflekker eller hudfargede vorter som står ut?

Anonymkode: 53e6d...7f1

Som jeg sa så sto de litt ut,  men ikke helt vorter heller. En type utvekst der 3 av fire hadde hudfarge og en var lys brun. Når jeg sjekka no i speilet så er det faktisk bare 1 av 4 som er lyserosa "arr" igjen på. De andre kan en ikke se om en ikke hadde visst det. 

Anonymkode: a7915...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Som jeg sa så sto de litt ut,  men ikke helt vorter heller. En type utvekst der 3 av fire hadde hudfarge og en var lys brun. Når jeg sjekka no i speilet så er det faktisk bare 1 av 4 som er lyserosa "arr" igjen på. De andre kan en ikke se om en ikke hadde visst det. 

Anonymkode: a7915...787

Hvor fikk du gjort dette? 

Anonymkode: 51121...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde det på Medilaser i Ålesund. 

Anonymkode: a7915...787

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...