Gå til innhold

Menn på Tinder - får dere senebetennelse?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 12 timer har jeg 250 likes, den yngste 20 år. Og jeg er 42. Det sier seg selv at menn sveiper røkkel og rubbel til høyre, de ser vel ikke hverken på bilder eller bio, men sveiper så fort tommelen klarer. 
 

Hva er poenget? 

Anonymkode: c2ea2...237

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt at du spør. 2000 likes på 5 dager her; det er dette som gjør det vanskelig for kvinner og menn på Tinder - det er helt umulig for oss kvinner å forholde oss til dette. Prøvde å matche med de jeg tenkte var interessante, men ga opp. Klarer ikke svare alle henvendelser jeg får heller, og blir kjeftet på fordi jeg er overlegen og ikke svarer. Hvis mennene heller hadde rettet sitt sinne mot de som spammer kvinnene hadde det vært fint.... 

Jeg er, som TS, 42, helt vanlig søt dame med helt normale bilder og profil. Hvordan innboksen til svært vakre kvinner i 20-åra ser ut orker jeg ikke engang tenke på.... 

Anonymkode: 7ff20...958

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De oppfører seg som spammail. 

Anonymkode: 15298...258

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoho! Senebetennelse 🤣

Anonymkode: 73041...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner jo at de ikke leser gjennom profilteksten: før ETTER et match. Og at de da ser at denne personen er jo 10 cm høyere enn meg, og har 2 små barn, og det er jo ikke jeg interessert i… eller hun  er jo allergisk mot dyr og liker kun kafé og shopping, og jeg har 2 hunder og liker topptur… Hadde vært fint om menn vidda å lese, for virker som utrolig mange ikke gjør det.

 

og hadde vært fint om de hadde hatt en utfyllende bio. Gjør det lettere for alle.

Anonymkode: da0a2...613

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Satt på spissen; hvis du er eneste dame, og det er 2000menn der, så får jo ingen av dem senebetennelse.  I praksis er det oftest ikke så mange å sveipe på, så hånda berger helt fint. 

Hva gjør du i praksis av filtrering, for å få ned antallet til noe håndterbart? 

Anonymkode: 4d2f6...e4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...