Gå til innhold

Plages så mye av usymmetriske øyne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ett øye som ser større ut enn det andre. Øyenbrynene på den siden er også litt høyere. Jeg syns det er sjenerende og føler meg derfor lite attraktiv. 

Er det noe man kan gjøre for å fikse slik usymmetri? 

Anonymkode: d9238...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan prøve botox for å justere.

Anonymkode: fbbea...5f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes plastisk kirurgi som kan justere det, men du kan også gjøre andre ting. Prøv en usymmetrisk frisyre. Det skjuler forskjellen lite grann. Jeg vet at dårlig søvn forverrer asymmetrien, så prøv å få god søvn.

Hilsen ei med forskjellig høyde på øya.

Anonymkode: ec620...b20

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen har et helt symmetrisk ansikt. Det er bare å sammeligne et speilbilde med et fotografi, så ser man det. Kanskje akkurat din «asymmetri» er det som gir deg et unikt utseende? 

Anonymkode: 5ca6d...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ingen har et helt symmetrisk ansikt. Det er bare å sammeligne et speilbilde med et fotografi, så ser man det. Kanskje akkurat din «asymmetri» er det som gir deg et unikt utseende? 

Anonymkode: 5ca6d...a46

Hvis jeg ser i speil, ser jeg ikke assymetrien. På bilder er det veldig synlig. 

Anonymkode: d9238...779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hvis jeg ser i speil, ser jeg ikke assymetrien. På bilder er det veldig synlig. 

Anonymkode: d9238...779

Det er fordi du er vant til å se det du ser i speilet, ikke det du ser på bilder.

 Jeg ser også litt annerledes ut på bilder enn det jeg ser i speilet. Ser dette på mannen min også. Når jeg ser på han i et speil, ser han litt «asymmetrisk» ut ift slik jeg er vant til å se han.

Anonymkode: 5ca6d...a46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...