Gå til innhold

Har jeg noe å si på hvordan det ser ut i huset eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og mine barn flyttet inn i samboers hus for noen år siden, og sammen har jeg og samboer fått et fellesbarn. Jeg kan ikke kjøpe meg inn i boligen pga jeg ikke får lån. Jeg spør rett og slett bare enkelt- burde jeg ha noe å si på hvordan det skal se ut her når det pusses opp, siden jeg også liksom bor her. Eller må jeg bare godta alt, siden det ikke er mitt hus? Kanskje delte meninger fra folk, men jeg er nysgjerrig hva dere tenker her.  

Anonymkode: 3845a...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selføgelig må du kunne påvirke bomiljøet til din familie. Men hvorfor sa du ingenting til han når du flyttet inn? 
Om han er vanskelig kan du alltids flytte ut igjen også🤷🏽‍♀️

Anonymkode: 24ce5...8b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenker jo det er naturlig når man skal bo sammen som familie.og som en som selv har eid bolig der kjæreste har flyttet inn, har det vært viktig for meg at den parten trives og føler seg hjemme.

Ønsker ikke mannen din det, eller hva er greia?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn teoretisk så er det huseier som bestemmer. Men om han krever at sønnen din skal ha Barbie-tapet på rommet sitt (fiktivt eksempel), så er det litt merkelig.

Anonymkode: bfb72...1e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at det spørs helt på om du er med på å betale for oppussinga også? Hvis du er det; så skal du ihvertfall ha noe å si 

Anonymkode: 8e182...9b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...