Gå til innhold

I landsproblem- hvorfor lager O'boy og Nesquik sjokoladepulver som ikke løser seg opp i melken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette irriterer meg (ja, jeg drikker sjokomelk som voksen). Det var jo ikke slik tidligere og pulveret sank som en stein ned i melken.

Nå må man nesten bruke stavmikser, for uten så bare legger 75% seg på toppen som ikke vil løse seg.

Noen andre som har merket seg dette?

Anonymkode: c9c36...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp… har endt opp med at jeg kjøper Q sjokomelk i stedet. 

Anonymkode: ece25...fda

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker når det skjer, men etter min erfaring skjer det når pulveret begynner å bli gammelt

Anonymkode: 0be6d...fb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her så bruker tenåringene mine oboy flere ganger i uken, og de har ikke det problemet. Jeg bruker det i kaffen min, men da er det jo varmt vann, så der løser det seg veldig lett opp. 

Anonymkode: 65c25...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg elsker når det skjer, men etter min erfaring skjer det når pulveret begynner å bli gammelt

Anonymkode: 0be6d...fb0

Nei, åpnet ny nesquikpose i dag og den var slik. Og det er hver eneste gang jeg kjøper ny.

Anonymkode: c9c36...de3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hatt det problemet med min Oboy. Sikker på at det ikke bare er du som er dårlig på å røre, ts? Klarer du å piske krem med ballongvisp?

Anonymkode: ddf8c...e7c

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke noe problem med O'boyen her i hus. (Nesquick suger jo uansett.)

Anonymkode: 1efc0...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mindre sukker i nå? Eller gamle poser? Jeg har bare merket at det er vanskeligere å blande når de har stått en stund. Da er det som sukkeret ikke løser seg opp skikkelig. Tenker det er sukkeret som gjør det lettere å blande ut. For om man ikke har dukket sammen med Regia kakaopulver er det nærmest umulig å blande i melka fordi det er så tørt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt samme i-landsproblem🤪 Løste seg da jeg byttet ut skummet melk med lettmelk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har ikke hatt det problemet med min Oboy. Sikker på at det ikke bare er du som er dårlig på å røre, ts? Klarer du å piske krem med ballongvisp?

Anonymkode: ddf8c...e7c

Før sank pulveret til bunns med gang. Nå legger det seg på toppen. Jeg rører som en galning, men likevel blir det en smørje på toppen.

Anonymkode: c9c36...de3

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...