Gå til innhold

Hvorfor tenner jeg så jævlig mye på menn som er litt strenge og kontrollerende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fant en mann som er litt småstreng, litt småslem, litt kontrollerende, men samtidig en skikkelig mann som er omsorgsfull og snill. Væremåten hans har meg hele tiden på kanten av kåtsksp og jeg tenker på sex med han nå 24/7 og klarer ikke slutte tenke på det. Vil bare knulle som ei besatt kanin 😕

Hvorfor er jeg sånn og er dette normalt? Hvordan slutter jeg å tenke på det? 

Anonymkode: 92631...9c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får kutte han ut hvis det er et problem å ha det sånn. 🤷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir gøy når forelskelsen går over, og du plutselig ser i et helt annet lys at han er slem og kontrollerende.

Anonymkode: e599d...6e6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig normalt ja. Mange liker å bli dominert under sex og da tenner man mest på menn som virkelig kan dominere. Det beste er dog å finne seg en som kun er dominerende i forbindelse med sex, og som klarer å skille sex og forholdet ellers.

Anonymkode: d297f...d0a

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette blir gøy når forelskelsen går over, og du plutselig ser i et helt annet lys at han er slem og kontrollerende.

Anonymkode: e599d...6e6

Nei, han er snill, men akkurat passe slem for å holde meg på spissen 24/7. 😕

Anonymkode: 92631...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenner også veldig på dominans i senga, men ikke ellers.

Anonymkode: 54a33...766

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fant en mann som er litt småstreng, litt småslem, litt kontrollerende, men samtidig en skikkelig mann som er omsorgsfull og snill. Væremåten hans har meg hele tiden på kanten av kåtsksp og jeg tenker på sex med han nå 24/7 og klarer ikke slutte tenke på det. Vil bare knulle som ei besatt kanin 😕

Hvorfor er jeg sånn og er dette normalt? Hvordan slutter jeg å tenke på det? 

Anonymkode: 92631...9c2

Så digg da. Hvor gamle er dere og hvordan er han i sengen mot deg? blir nysgjerrig for jeg liker slikt og

Anonymkode: 51ed4...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Så digg da. Hvor gamle er dere og hvordan er han i sengen mot deg? blir nysgjerrig for jeg liker slikt og

Anonymkode: 51ed4...548

Er begge i førtiåra. Han er perfekt for meg i senga. Ikke egoistisk i det heletatt og helt naturlig seksuell kommunikasjon. Ikke mer å si om det. 

Anonymkode: 92631...9c2

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg fant en mann som er litt småstreng, litt småslem, litt kontrollerende, men samtidig en skikkelig mann som er omsorgsfull og snill. Væremåten hans har meg hele tiden på kanten av kåtsksp og jeg tenker på sex med han nå 24/7 og klarer ikke slutte tenke på det. Vil bare knulle som ei besatt kanin 😕

Hvorfor er jeg sånn og er dette normalt? Hvordan slutter jeg å tenke på det? 

Anonymkode: 92631...9c2

Ikke for å virke kritisk, men dette er en stor avsløring til en narcisistisk mann.. de spiller snill, men enkelte ganger sprekker "den virkelig jeg" bobla.. Det er klink umulig å slem og være en omsorgsfull mann samtidig.. Selv om man prøver å være dominant i sexen, er dette nesten klink umulig.. (Ikke tenk så mye på dette.. for "omsorgsfull" er delt inn i forskjellige grader..

At du tenner på dette er meget forståelig, for da er du litt submissive. Du beskriver jo dette veldig bra synes jeg..

"Hvorfor slutter jeg ikke å tenke på dette" det var vel det du mente?.. Det tror jeg også er klink umulig å slutte å tenke på, for du tenner så vanvittig på hans dominanse. Så du må bare knulle som en besatt kanin🙈

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg fant en mann som er litt småstreng, litt småslem, litt kontrollerende, men samtidig en skikkelig mann som er omsorgsfull og snill. Væremåten hans har meg hele tiden på kanten av kåtsksp og jeg tenker på sex med han nå 24/7 og klarer ikke slutte tenke på det. Vil bare knulle som ei besatt kanin 😕

Hvorfor er jeg sånn og er dette normalt? Hvordan slutter jeg å tenke på det? 

Anonymkode: 92631...9c2

Greie kødder pleier å være populære! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Veldig normalt ja. Mange liker å bli dominert under sex og da tenner man mest på menn som virkelig kan dominere. Det beste er dog å finne seg en som kun er dominerende i forbindelse med sex, og som klarer å skille sex og forholdet ellers.

Anonymkode: d297f...d0a

Dette! 

Å ha forhold til en kontrollerende mann et et mareritt. Å ha en fin og grei mann man kan samarbeide godt med og hvor det er gjensidig omtanke og respekt i hverdagen, men han kan likevel være dominerende seksuelt, i seksuell lek, det er fantastisk. 

Vi har et godt og likestilt forhold generelt, men i senga kan vi begge være rå og dominerende på måter ingen av oss ville gjort utover det seksuelle. Det ville blitt et fælt forhold. 

Lite lurt å ta seksuelle preferanser som noe som skal eksistere generelt. De fleste av oss har vel likevel opplevd å være tent på noen man ikke bør inngå forhold til. Da er det ikke smart å la kåtheten lede. Man bør ikke ha forhold til noen som ikke er ok i hverdagen. 

Anonymkode: 58889...2ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...