Gå til innhold

Holde krangelen gående hele påska?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde en krangel med kjæresten i går formiddag. Vi har vært sammen i 2 år. Ingen felles barn, men jeg har to fra før. Det var begges skyld at det ble en krangel, men jeg opplevde at han fremprovoserte det og fyrte godt oppunder min frustrasjon. Vi dro i sinne begge to, men jeg tok kontakt etter et par timer og sa unnskyld for min del av det. Fikk bare dritt tilbake. Har ikke hørt fra han på snart et døgn.

Er det virkelig innafor å holde en krangel gående godt inn i påska? Jeg kjenner at desto lengre han drar den, desto mindre lyst har jeg til å ordne ordentlig opp.. Vi har det ikke sånn superbra fra før.

Anonymkode: ad85d...7b9

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville benyttet anledningen til å avslutte dette, og så har du resten av påsken fri for drama.

Er litt i samme situasjon, men jeg er virkelig dritt lei hele fyren. Vi har heller ikke hatt det bra på lenge, så jeg hadde tatt imot en slik situasjon med åpne armer. (Han er også av den langsure typen – skikkelig kjipt å ha med sånne å gjøre!)

Anonymkode: 4fd5a...baa

  • Liker 15
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krangling er i utgangspunktet helt uaktuelt. På dette nivået hadde jeg avsluttet forholdet for lenge siden.

Slikt tar altfor mye energi.

Anonymkode: 5d75e...9c5

  • Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ville benyttet anledningen til å avslutte dette, og så har du resten av påsken fri for drama.

Er litt i samme situasjon, men jeg er virkelig dritt lei hele fyren. Vi har heller ikke hatt det bra på lenge, så jeg hadde tatt imot en slik situasjon med åpne armer. (Han er også av den langsure typen – skikkelig kjipt å ha med sånne å gjøre!)

Anonymkode: 4fd5a...baa

Du trenger da vitterlig ikke sitter der og vente på en krangel når du lever i et forhold der du er drittlei av fyren. Gjør du også det slutt nå, så får du fri resten av påska ?

Utover det kan jeg ikke skjønne hva påsken er relevant hverken for TS eller deg. 

  • Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (Akkurat nå):

Du trenger da vitterlig ikke sitter der og vente på en krangel når du lever i et forhold der du er drittlei av fyren. Gjør du også det slutt nå, så får du fri resten av påska ?

Utover det kan jeg ikke skjønne hva påsken er relevant hverken for TS eller deg. 

Det kan ha med å gjøre at påsken er fritid. Da er man ofte sammen hele døgnet. En kan da lett skjønne at det kan påvirke situasjonen.

Anonymkode: 5d75e...9c5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Bombasi said:

Du trenger da vitterlig ikke sitter der og vente på en krangel når du lever i et forhold der du er drittlei av fyren. Gjør du også det slutt nå, så får du fri resten av påska?

Jeg skulle ønske det var så enkelt :(. Jeg har forsøkt å gå ifra ham flere ganger, men han blir rasende. Han er såpass dominerende at jeg sliter med å komme meg ut av dette.

Anonymkode: 4fd5a...baa

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Jeg skulle ønske det var så enkelt :(. Jeg har forsøkt å gå ifra ham flere ganger, men han blir rasende. Han er såpass dominerende at jeg sliter med å komme meg ut av dette.

Anonymkode: 4fd5a...baa

Oppsøk et Krisesenter for råd, støtte og veiledning. De kan hjelpe deg ut av det. Du kan være anonym ❤️

Anonymkode: ad85d...7b9

  • Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hadde en krangel med kjæresten i går formiddag. Vi har vært sammen i 2 år. Ingen felles barn, men jeg har to fra før. Det var begges skyld at det ble en krangel, men jeg opplevde at han fremprovoserte det og fyrte godt oppunder min frustrasjon. Vi dro i sinne begge to, men jeg tok kontakt etter et par timer og sa unnskyld for min del av det. Fikk bare dritt tilbake. Har ikke hørt fra han på snart et døgn.

Er det virkelig innafor å holde en krangel gående godt inn i påska? Jeg kjenner at desto lengre han drar den, desto mindre lyst har jeg til å ordne ordentlig opp.. Vi har det ikke sånn superbra fra før.

Anonymkode: ad85d...7b9

Så bare fordi sinnet la seg hos deg, så må det gjøre det til han også? Han har ikke lov til å få dvele mer med det? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

got2go skrev (46 minutter siden):

Så bare fordi sinnet la seg hos deg, så må det gjøre det til han også? Han har ikke lov til å få dvele mer med det? 

Hvorfor skal folk bruke evigheter for å furte fra seg? 
Det handler uansett om at de som bruker lang tid til å dvele over en krangel mangler verktøy til god kommunikasjon eller så er de rett og slett ferdig med forholdet , og det kommer en slutt 

Anonymkode: bc21e...7bf

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er forholdet ditt til dine barns far? 

Er det samme konfliktsnivået der? 

Anonymkode: 51ee8...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 har to barn fra før,og er sammen med en mann du er redd ?

Løp!!! Tenk på barna dine. Vær sjeleglad dere ikke har barn sammen.

Anonymkode: f25ca...c26

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig at høytider, ferier og f.eks bursdager og andre feiringer ødelegges med krangel? Et stort rødt flagg, ihvertfall. Noen går inn for å ødelegge dager/arrangementer som partneren gleder seg til.

Anonymkode: 0310b...03f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noe tull med anonymkodene her? Svarer du deg selv? 

Anonymkode: 7ddaf...3bc

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Krangling er i utgangspunktet helt uaktuelt. På dette nivået hadde jeg avsluttet forholdet for lenge siden.

Slikt tar altfor mye energi.

Anonymkode: 5d75e...9c5

Samme her. Orker ikke forhold med krangling. Premisset for å leve med noen andre må jo være at man har det hyggelig sammen. Når man i tillegg ikke har felles barn, hadde jeg ikke orket å kaste bort tiden min. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er noe tull med anonymkodene her? Svarer du deg selv? 

Anonymkode: 7ddaf...3bc

Slik jeg forstår det, så er det ei anna med en lignende problemstilling.

Anonymkode: 0310b...03f

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg skulle ønske det var så enkelt :(. Jeg har forsøkt å gå ifra ham flere ganger, men han blir rasende. Han er såpass dominerende at jeg sliter med å komme meg ut av dette.

Anonymkode: 4fd5a...baa

La han bli rasende. Dette er jo psykisk mishandling. Du må bare avslutte og blokkere og slette. Ikke åpne døren om han ringer på. Ring politiet om han ikke går.

Du må rette deg opp i ryggen og ta ansvar for deg og DIN lykke. 
 

Hva enn du gjør; IKKE slipp han inn i livet ditt igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...