Gå til innhold

Tilhørighet fra mitt forrige liv?


Anbefalte innlegg

Jeg har alltid, helt siden jeg var barn følt på en ekstrem tiltrekningskraft til et annet land enn Norge. Det er en ubeskrivelig følelse og vanskelig for meg å forklare. Men jeg føler meg ikke hel fordi jeg har et så stort ønske og tiltrekningskraft mot dette landet. Jeg vet egentlig ikke hvorfor. 
 

Det skal sies at jeg har vokst opp uten nær og biologisk familie av ulike grunner, og har tenkt at det kanskje har noe med dette å gjøre? 
 

Noen av mine bekjente sier jeg kanskje har levd i dette landet i mitt tidligere liv, og at det er derfor jeg føler så sterkt for dette landet. 
 

Det er jo faktisk helt latterlig, men jeg er en åndelig person som tror at det finnes mer enn vi mennesker ser. Og nå sitter jeg her som jeg ofte gjør og lengter etter å flytte.

Anonymkode: 846d8...680

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har jeg også opplevd. En intens dragning mot steder både i norge og utlandet. Noen ganger har jeg reist dit. Andre ganger har det dukket opp noen i livet mitt fra disse stedene. Og dragningen har gitt seg. Reis du, hvis du har mulighet, og se hva som skjer. Du trenger ikke nødvendigvis å bosette deg der.

 

Anonymkode: 364cf...d42

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette har jeg også opplevd. En intens dragning mot steder både i norge og utlandet. Noen ganger har jeg reist dit. Andre ganger har det dukket opp noen i livet mitt fra disse stedene. Og dragningen har gitt seg. Reis du, hvis du har mulighet, og se hva som skjer. Du trenger ikke nødvendigvis å bosette deg der.

 

Anonymkode: 364cf...d42

Jeg har besøkt landet en gang tidligere. Det er som en besettelse. Jeg vil bo der. Men har jo selvsagt familie og barn nå. Kan ikke bare rive opp alt. Selv om jeg ønsker. 

Anonymkode: 846d8...680

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har besøkt landet en gang tidligere. Det er som en besettelse. Jeg vil bo der. Men har jo selvsagt familie og barn nå. Kan ikke bare rive opp alt. Selv om jeg ønsker. 

Anonymkode: 846d8...680

Hvordan var det å besøke dette landet? :) 

Snakker du språket. forresten? 

Anonymkode: 99efd...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke forrige liv. Det er parallele liv. Alt skjer på samme tid ;)

Anonymkode: a2227...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har alltid, helt siden jeg var barn følt på en ekstrem tiltrekningskraft til et annet land enn Norge. Det er en ubeskrivelig følelse og vanskelig for meg å forklare. Men jeg føler meg ikke hel fordi jeg har et så stort ønske og tiltrekningskraft mot dette landet. Jeg vet egentlig ikke hvorfor. 
 

Det skal sies at jeg har vokst opp uten nær og biologisk familie av ulike grunner, og har tenkt at det kanskje har noe med dette å gjøre? 
 

Noen av mine bekjente sier jeg kanskje har levd i dette landet i mitt tidligere liv, og at det er derfor jeg føler så sterkt for dette landet. 
 

Det er jo faktisk helt latterlig, men jeg er en åndelig person som tror at det finnes mer enn vi mennesker ser. Og nå sitter jeg her som jeg ofte gjør og lengter etter å flytte.

Anonymkode: 846d8...680

Kan det være at du føler ekstrem tiltrkeningskraft til et annet land enn norge fordi din tvillingsjel er fra et annet land? Vi blir ofte ubevisst trukket mot der vår tvillingsjel er fordi vi er ment være med vår tvillingsjel...

Anonymkode: a2227...564

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har i mange år kjent på det samme. Ble alltid nærmest rørt når jeg så video/hørte musikk fra landet. Var som en merkelig lengsel etter et sted jeg aldri hadde vært. Måtte bare reise dit igjen og igjen. Får ikke nok! Fikk så høre fra noen i familien som drev med slektsforskning at jeg har familie derfra! En del generasjoner tilbake, men likevel. Er fullstendig sikker på at DNA husker. Akkurat som alle bitene falt på plass når jeg fikk den informasjonen.

Anonymkode: e081b...759

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler bare en sterk lyst til å flykte fra Norge, en intens dragning mot et bedre klima.

Anonymkode: b2c8e...f39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror bestemt på dette. Har alltid følt det samme som du gjør ift Skottland. Jeg vet jo at båndene mellom Norge og De britiske øyer var der allerede for hundrevis av år siden, men det er bare Skottland jeg føler det slik for. Har tatt dna-test gjennom MyHeritage, og den viste link dit. Har aldri vært der, men skal til sommeren, så er veldig spent på hvordan det blir ❤️

Anonymkode: 68bb7...12c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har i mange år kjent på det samme. Ble alltid nærmest rørt når jeg så video/hørte musikk fra landet. Var som en merkelig lengsel etter et sted jeg aldri hadde vært. Måtte bare reise dit igjen og igjen. Får ikke nok! Fikk så høre fra noen i familien som drev med slektsforskning at jeg har familie derfra! En del generasjoner tilbake, men likevel. Er fullstendig sikker på at DNA husker. Akkurat som alle bitene falt på plass når jeg fikk den informasjonen.

Anonymkode: e081b...759

Oi, så spennende! Hvilket land er dette? 

Anonymkode: 99efd...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult. Tror jeg. :) 

Hvilke land snakker dere om? Oppriktig nysgjerrig. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...