Gå til innhold

Kjærsten min sier jeg ikke er romantisk.


Stakkarmeg

Anbefalte innlegg

Kjæresten min sier jeg ikke er romantisk. Jeg spør hvordan er jeg ikke, eller hvordan kan jeg være det.  Hun vil ikke svare på dette. Sa jeg glemmer valentinsdagen hvert år, noe jeg gjør forsåvidt. Men utenom dette,hva annet jeg gjøre. Kan dere hjelpe meg? Hun vil ikke svare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjør litt stas på din utkårede, lag en deilig middag og demp belysningen i rommet.

Spontanitet er viktig, det gjør noe med damene. Damene liker når ting ikke er planlagt. Finn på noe gøy, drikk vin i parken og lev livet!

Massasje er bra, veien til en kvinnes hjerte går gjennom skuldrene.

Lag en kveld der dere legger bort skjermene og bare er dere to. Fortell hverandre hemmeligheter. Damer liker hemmeligheter.

Anonymkode: 82055...707

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gjør litt stas på din utkårede, lag en deilig middag og demp belysningen i rommet.

Spontanitet er viktig, det gjør noe med damene. Damene liker når ting ikke er planlagt. Finn på noe gøy, drikk vin i parken og lev livet!

Massasje er bra, veien til en kvinnes hjerte går gjennom skuldrene.

Lag en kveld der dere legger bort skjermene og bare er dere to. Fortell hverandre hemmeligheter. Damer liker hemmeligheter.

Anonymkode: 82055...707

Takk for svar! Føler jeg gjør mye av det du beskriver, men det er dessverre ikke bra nok. Prøvde en gang å massere, endte med hun skvatt tll, og fikk slått en albu i mitt ansikt. 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker på meg som om dere ikke kommuniserer bra sammen, ikke ser hverandre heller. Og da kan det aldri bli romantisk mellom dere, så lenge dere ikke lærer dere å kommunisere godt sammen og virkelig se hverandre.

Jeg synes du skal foreslå for henne at dere går i parterapi sammen, slik at dere sammen kan lære dere å kommunisere og se hverandre og vise hverandre at dere setter pris på hverandre i hverdagen.

Anonymkode: 64586...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en dame sier hun savner romantikk så er det i bunn og grunn bare at hun skal føle seg verdsatt, attraktiv og satt pris på. Hun vil at du skal gjøre en innsats for å vise at du er glad i henne. At dere har en stund sammen hvor dere ikke nødvendigvis har sex, men tilbringer tid sammen for å dyrke relasjonen. Er ihvertfall det jeg har forstått. Mulig jeg er på bærtur for romantikk er ikke noe jeg selv verdsetter høyt. Er knullings som gjelder her

Anonymkode: 013cd...d53

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Si noen fine ord nå og da. Gi oppmerksomhet uten at en det er forventet. Eks koke en kopp kaffe og servere på sengen. Eller ha kjøpt inn middag som du vet hun er glad i. Eller en bukett blomster ved anledning. Masserer føttene hvis hun er sliten. Si at hun er fin. Foreslå ting å gjøre sammen. Lytt til hva hun sier. 

I det hele tatt - vis at du kjenner henne, lytter, vet hva hun liker og vær oppmerksom. 

Anonymkode: eeb62...be3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finnes heller ikke romantisk, det vet både jeg og mannen min. Jeg prøver, men det er utrolig kunstig fra min side. Jeg uttrykker meg på andre måter og det setter han mer pris på enn om at jeg skal gå rundt å være en parodi av Twilight.

 

Anonymkode: 5af06...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg finnes heller ikke romantisk, det vet både jeg og mannen min. Jeg prøver, men det er utrolig kunstig fra min side. Jeg uttrykker meg på andre måter og det setter han mer pris på enn om at jeg skal gå rundt å være en parodi av Twilight.

 

Anonymkode: 5af06...83d

Altså det fins nyanser mellom overhodet ikke romantisk og parodi av twilight. Bare så det er sagt. 

Anonymkode: a80b2...f0a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkarmeg skrev (13 timer siden):

Takk for svar! Føler jeg gjør mye av det du beskriver, men det er dessverre ikke bra nok. Prøvde en gang å massere, endte med hun skvatt tll, og fikk slått en albu i mitt ansikt. 🤣

Du bare begynner å massere? Du spør om hun vil ha en massasje først….

 

Men lag mat, vask og rydd på eget iniativ, kjøp blomster, sjokolade eller andre små gaver

Anonymkode: ce2d0...378

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du bare begynner å massere? Du spør om hun vil ha en massasje først….

 

Men lag mat, vask og rydd på eget iniativ, kjøp blomster, sjokolade eller andre små gaver

Anonymkode: ce2d0...378

Tenkte jeg skulle overraske på alle plan😖Endte med blått øye og legevakt. Har også vurdert krisesenter enkelte tilfeller. Nedbrutt selvfølelse, blåveiser, og spark i skrittet er noe jeg har blitt tolerant for. Føler jeg gjør alt, bidrar på alle plan, men føler meg aldri bra nok. Alltid et eller annet å ta meg på. Er det så vanskelig etter en lang arbeidsdag, hvor jeg bidrar tyngst økonomisk, og kunne forvente at jeg bare vil hjem, slenge beina på bordet, og ikke måtte imitere at jeg er udyret i en jævla Disney film?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkarmeg skrev (12 timer siden):

Tenkte jeg skulle overraske på alle plan😖Endte med blått øye og legevakt. Har også vurdert krisesenter enkelte tilfeller. Nedbrutt selvfølelse, blåveiser, og spark i skrittet er noe jeg har blitt tolerant for. Føler jeg gjør alt, bidrar på alle plan, men føler meg aldri bra nok. Alltid et eller annet å ta meg på. Er det så vanskelig etter en lang arbeidsdag, hvor jeg bidrar tyngst økonomisk, og kunne forvente at jeg bare vil hjem, slenge beina på bordet, og ikke måtte imitere at jeg er udyret i en jævla Disney film?

Hvorfor er du sammen med denne kvinnen? 

Anonymkode: 932bb...046

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er kjærlighetsspråkene ditt og hennes ? 
Mitt er ta på. Kunne  klype min ex i rumpa, stryke på kinnet ,kose. Stryke.
 

Anonymkode: be845...221

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkarmeg skrev (20 timer siden):

Tenkte jeg skulle overraske på alle plan😖Endte med blått øye og legevakt. Har også vurdert krisesenter enkelte tilfeller. Nedbrutt selvfølelse, blåveiser, og spark i skrittet er noe jeg har blitt tolerant for. Føler jeg gjør alt, bidrar på alle plan, men føler meg aldri bra nok. Alltid et eller annet å ta meg på. Er det så vanskelig etter en lang arbeidsdag, hvor jeg bidrar tyngst økonomisk, og kunne forvente at jeg bare vil hjem, slenge beina på bordet, og ikke måtte imitere at jeg er udyret i en jævla Disney film?

Å bli i et voldelig forhold, det kan du ikke. Du skal heller ikke være "romantisk" med en som utøver vold mot deg!

Kom deg ut av forholdet!

Du kan også ringe Krisesenteret og få støtte der i prosessen med å gå fra henne!

Anonymkode: 64586...386

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

🥰

Anonymkode: 932bb...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...