Gå til innhold

Smerter pga store pupper. Noe som kan hjelpe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært plaget med det blir får mye vekt i brystene😱 noen tips? Den ene puppen er værst men regner med det er siden den er størst. Noe kremer , massasje eller noe som funker? Noen som har samme problemet som har finne noe som hjelper litt? Spesielt når jeg skal sove får er ikke noe godt og sove med bh men nå må jeg 

Anonymkode: d0388...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor får du smerter?

Hvilken størrelse på bh bruker du?

Anonymkode: 9f111...623

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvor får du smerter?

Hvilken størrelse på bh bruker du?

Anonymkode: 9f111...623

Kommer an på hvilken type bh men noen kan jeg ha dobbel D og andre må jeg ha F og de velter enda halvveis ut😅 får mest vondt ved «kløfta» ellers er hele puppene ubehagelige. Ikke samme smerter som ved eggløsning 

Anonymkode: d0388...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at du bruker BH i riktig størrelse? Har du store tunge bryster, er det særlig viktig at BHen har stor nok cup, men også at den sitter tett rundt overkroppen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kniv & gaffel skrev (5 minutter siden):

Er du sikker på at du bruker BH i riktig størrelse? Har du store tunge bryster, er det særlig viktig at BHen har stor nok cup, men også at den sitter tett rundt overkroppen. 

Nei jeg er helt sikker på at jeg bare har får små BH-er 😅 og kjøpe bh er virkelig mitt største mareritt. Synes det er ubehagelig når BH-en sitter får stramt rundt magen eller skuldrer. Men jeg burde vell egentlig ha breiere bånd på skuldrene egentlig. Bh i min størrelse er vanskelig å få tak i så ender somregel bare med å kjøpe det største av de mer pene BH-ene på butikken. Må vell bestille får å få fine tror jeg 

Anonymkode: d0388...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kniv & gaffel skrev (8 minutter siden):

Er du sikker på at du bruker BH i riktig størrelse? Har du store tunge bryster, er det særlig viktig at BHen har stor nok cup, men også at den sitter tett rundt overkroppen. 

Og bredere stropper pga vekten. En solid kvalitets-bh kan være en god investering når en har store bryster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei jeg er helt sikker på at jeg bare har får små BH-er 😅 og kjøpe bh er virkelig mitt største mareritt. Synes det er ubehagelig når BH-en sitter får stramt rundt magen eller skuldrer. Men jeg burde vell egentlig ha breiere bånd på skuldrene egentlig. Bh i min størrelse er vanskelig å få tak i så ender somregel bare med å kjøpe det største av de mer pene BH-ene på butikken. Må vell bestille får å få fine tror jeg 

Anonymkode: d0388...89d

Ser at du skriver følgende: "men noen kan jeg ha dobbel D og andre må jeg ha F og de velter enda halvveis ut" Da virker det som du har feil cup-størrelse. En god BH i riktig størrelse, skal ha plass til hele brystet inni cupen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei jeg er helt sikker på at jeg bare har får små BH-er 😅 og kjøpe bh er virkelig mitt største mareritt. Synes det er ubehagelig når BH-en sitter får stramt rundt magen eller skuldrer. Men jeg burde vell egentlig ha breiere bånd på skuldrene egentlig. Bh i min størrelse er vanskelig å få tak i så ender somregel bare med å kjøpe det største av de mer pene BH-ene på butikken. Må vell bestille får å få fine tror jeg 

Anonymkode: d0388...89d

Når du har store bryster og attpåtil plager er det dumt å kjøpe billig bh-er på HM som attpåtil er for små. En solid kvalitets-bh fra en undertøysbutikk med kompetente ansatte som kan veilede deg mht størrelse vil være en god investering. Feil bh kan både gi ryggplager og få klærne til å sitte mindre pent. 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (Akkurat nå):

Når du har store bryster og attpåtil plager er det dumt å kjøpe billig bh-er på HM som attpåtil er for små. En solid kvalitets-bh fra en undertøysbutikk med kompetente ansatte som kan veilede deg mht størrelse vil være en god investering. Feil bh kan både gi ryggplager og få klærne til å sitte mindre pent. 

Ja er så himla dyrt med bh😅 og de stengene som er i cupen detter ut uansett hvor jeg har kjøpt BH-en😅

Anonymkode: d0388...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja er så himla dyrt med bh😅 og de stengene som er i cupen detter ut uansett hvor jeg har kjøpt BH-en😅

Anonymkode: d0388...89d

Gode BHer er dessverre dyrt men etter min mening absolutt verd pengene. De gir god støtte og hindrer at jeg får smerter på grunn av brystene. De pleier også å være mer slitesterke og holdbare. At spilene detter ut gjetter jeg kommer av feil størrelse og dårlig kvalitet.

Med tanke på de plagene du skriver om i startinnlegget, tror jeg du vil ha mye igjen for å bruke litt mer penger på BHer av god kvalitet. 

elomi_cate_lingerie_latte_2.jpg

Dette er en av mine favoritter. Den er av merket Elomi og modellen heter Cate. Merket Elomi selges i kjedeuavhengige undertøybutikker. Som du ser går cupen høyt, og støtter hele brystet uten at noe tyter ut. 

Jeg bruker BH hele dagen, både hjemme og ute blant folk. For meg er det mer behagelig å gå med BH enn uten. Om nettene derimot sover jeg alltid uten BH, men pleier å ha på en singlet eller T-skjorte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det såpass med ubehag og smerter at du har tenkt på/vurdert brystreduksjon?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver at du har to ulike størrelser på brystene?🤔

Bruk sportsbh uten spiler eller invester i noen kvalitetsbher som du får hjelp til å finne i en undertøys butikk.

Anonymkode: 15808...0f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Millinea skrev (9 timer siden):

Er det såpass med ubehag og smerter at du har tenkt på/vurdert brystreduksjon?

Ja

Anonymkode: d0388...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...