Gå til innhold

Hvordan vet jeg at det er gjensidig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en venn av motsatt kjønn som jeg henger med mye og vi chatter ca 5-7 ganger i uken. 
 

Jeg er veldig interessert i han, og mistenker at han er interessert tilbake men usikker.

 

Han er veldig søt med meg, klemmer meg innimellom, holder øyekontakt, spør om vi skal henge…

 

Hvordan vise at jeg er interesert?

 

Kan det være gjensidig?

Anonymkode: 06e54...646

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å:

1. Si det

2. Spørre

Anonymkode: 19356...645

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gjøre noe stor greie ut av det, er vel bare å spørre. Er det ikke gjensidig så finner du ut av det først som sist 

Anonymkode: b8eea...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan spør om han dater noen / er interessert i noen, om du ikke tør spør han direkte 🙂 

Anonymkode: 134e3...15d

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har en venn av motsatt kjønn som jeg henger med mye og vi chatter ca 5-7 ganger i uken. 
 

Jeg er veldig interessert i han, og mistenker at han er interessert tilbake men usikker.

 

Han er veldig søt med meg, klemmer meg innimellom, holder øyekontakt, spør om vi skal henge…

 

Hvordan vise at jeg er interesert?

 

Kan det være gjensidig?

Anonymkode: 06e54...646

Jeg går ut ifra at du er redd for å bli avvist og å miste han som venn?

Da må du prøve deg litt fram og se om du får noen respons. Er han interessert så vil du forhåpentligvis merke det.

Har du sagt til han at du liker han (innmari) godt? Eller bruk andre ord du synes passer, men som er litt mer "nøytrale" enn for eksempel "forelska".

Når dere gir hverandre en klem, prøv å holde klemmen litt lenger. Gi han en bamseklem. Bruk kroppskontakt for å se etter respons. 

Det som kan være litt utfordrende er at gutter ikke er så gode på å ta hint, eller at de innimellom er usikre på om de tolker hintene riktig. Derfor kan det hende at du må være tydelig!

På det du skriver vil jeg tro at han er interessert i deg.

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind

Om jeg hadde fått følelser for en kompis hadde jeg sagt det rett ut. Da er det ikke mulig med vennskap lenger. Enten ta forholdet over i en my fase eller sagt farvel. Eneste måten å åpne seg for ny kjærlighet🤷🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...