Gå til innhold

Går det ann å prøve seg på en kompis uten å ødelegge vennskap?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg er keen på en kompis og lurer på som spørsmålet sier; går det ann å vise interesse uten at vennskapet blir ødelagt om det ikke er gjensidig?

 

Tror ikke jeg tørr å si det til han, så tenkte å prøve å ta litt mer på han for å se hvordan det arter seg.

Anonymkode: a88ea...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du prøver deg på en kamerat er terningen kastet, ingen vei tilbake. Å prøve seg er å krysse Rubicon.

Anonymkode: d6c3a...a3b

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Når du prøver deg på en kamerat er terningen kastet, ingen vei tilbake. Å prøve seg er å krysse Rubicon.

Anonymkode: d6c3a...a3b

Ja det er det jeg er redd for. Men om det er gjensidig kunne det blitt veldig fint.

Anonymkode: a88ea...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja det er det jeg er redd for. Men om det er gjensidig kunne det blitt veldig fint.

Anonymkode: a88ea...368

Cæsar vant borgerkrigen etter at han krysset Rubicon.

Anonymkode: d6c3a...a3b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null problem så lenge dere har ett bra vennskap😁 er han ikke intressert trenger dere bare litt mer luft i starten og ikke så mye intime klemmer å sånn😊 

Anonymkode: cb50f...bd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer vel an på om du klarer å håndtere en potensiell avvisning? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Null problem så lenge dere har ett bra vennskap😁 er han ikke intressert trenger dere bare litt mer luft i starten og ikke så mye intime klemmer å sånn😊 

Anonymkode: cb50f...bd7

Ja det er veldig bra. Sliter med å tolke signalene hans så er usikker på om han er interessert tilbake. Men hvordan går jeg frem?

Anonymkode: a88ea...368

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Forumkonto said:

Risikabelt 

Jeg vet!

Anonymkode: a88ea...368

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en bestekompis, faktisk også en barndomsvenn. Etter 25 år med vennskap begynte vi å "date", men det gikk mest i sex. Sexen var bra, men det å være kjærester fungerte ikke for oss. Det som endte opp er at vi begge har partnere, og begge våre partnere synes det er litt snodig at vi er "bestevenner", samtidig som vi er eks-kjærester og har vært liggevenner (forståelig nok). Det har endt med at vi ikke ser hverandre like mye lenger, og det vennskapet som var, er nå ødelagt. Det er egentlig veldig trist...

Anonymkode: 451e1...d7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og bestekompisen endte opp med og holde på en stund😅 varte ikke mange mndene men vi er enda bestevenner😊 aldri vært kleint får oss men vi må altså forklare hver gang det er ny kjæreste at det bare er sånn det er så må de velge om de vill bli eller ikke får vi kommer alltid til og være venner😊 15 år vennskap nå😊 vi endte bare med og kysse mens vi så på film , var ikke overtenkt fra noen av oss😅 men han har sagt han har vært intressert senere og da har jeg bare sagt at jeg vill være venner heller og det har gått helt fint 😊 er noen år siden nå da men enda snakker vi hver dag 😊

Anonymkode: cb50f...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke prøv deg. Bedre å prate. Om du prøver deg blir det nok bare sex og misforståelser. Om du derimot prater med han og tar det gradvis er sjansen større for at du finner ut hva han ønsker relativt tidlig. Vi lever i 2024 så det er naturligvis forventet at du er åpen med han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du kan være en overfladisk venn/bekjent med noen du ønsker å være kjæreste med, men du kan ikke være en sann god venn. Så terningen er kastet for din del. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...