Gå til innhold

Når man spør en fyr om å treffes til helga...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På snap.. Han åpner bare og ikke svarer, er det litt halvkjipt gjort? Han har sagt dette tidligere at det ikke er fordi han ikke er interessert. Han har lite ork til mld.. 

Å ikke svare betyr ikke nei fordi min aller første mld til han, svarte han heller ikke på. Viste seg visst nok at vi skulle ha 10 dater etter dette😊 SÅ poenget mitt er, er det dårlig å ikke svare? 

Anonymkode: cd6eb...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, med mindre han er vanvittig opptatt der og da, så er det halvkjipt gjort å lese meldinger, men ikke svare. 

Det er å sette deg på vent, vell viten om at du går og venter på svar fra han. 

Han har ikke ork er ikke en unnskyldning. Er man interessert så orker man, og man nedprioriterer gjerne andre ting for å få til å svare.

Endret av Bombasi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man interessert, svarer man.

Anonymkode: f3004...0c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er man interessert, svarer man.

Anonymkode: f3004...0c2

Han gjorde dette på første mld også, selvom han innrømmet at han var interessert. Han er tilbakeholden og har dager han ikke har det helt greit, tror jeg. Vi har datet mye, så jeg vet interessen har vært der. Men altså, kan han ikke svare? Psykisk terror for meg og kanskje det han vil? 

Anonymkode: cd6eb...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han leker med deg.. vil gjøre deg hekta.. bare drit i han til han gjør en innsats. Gi han mulighet til det ellers vil du aldri vite hvor mye du egentlig betyr for denne fyren..

Anonymkode: 61c04...1f3

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om han egentlig er så interisert da. Da sier man jo ja, eller har lyst men vet ikke om jeg har tid, svarer deg når jeg vet mer eller noe?

Anonymkode: d40fc...763

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Vet ikke om han egentlig er så interisert da. Da sier man jo ja, eller har lyst men vet ikke om jeg har tid, svarer deg når jeg vet mer eller noe?

Anonymkode: d40fc...763

Han har svart, men har ikke turt å åpne. Han brukte en halvtime på det 😨

Anonymkode: cd6eb...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dårlig å ikke svare. Noen er bare sløve, men nettet er fullt av idioter som kaller seg dating coacher for menn som lover at litt psykisk terror vil gjøre jentene hekta og sprengkåte. 🙄

Gi ham samme medisin. Ghost ham et par dager uansett hva han sender av meldinger og deretter forklar ham at du sluttet å melde ham fordi han behandler deg dårlig. Du ønsker en som er real og konsistent i kommunikasjonen og gir deg trygghet. Dersom han ikke er villig til det, så er han feil mann for deg. 

Disclaimer: jeg forutsetter her at når du sier han ikke svarer så mener du det bokstavelig. Eller at det tar en dag eller to å svare. Hvis du sutrer over at han ikke svarer på timen men bare litt senere, så interesserer jeg meg ikke for problemet ditt. Det er vanlig an voksne mennesker i et trygt forhold svarer når de har tid. Ikke midt i møter på jobben, rundt middagsbordet med venner/familie, på trening eller andre situasjoner hvor man faktisk er opptatt. Eller etter man har sovnet. Men at man svarer når man har mulighet til å sitte på telefonen

Anonymkode: 5fe53...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Han gjorde dette på første mld også, selvom han innrømmet at han var interessert. Han er tilbakeholden og har dager han ikke har det helt greit, tror jeg. Vi har datet mye, så jeg vet interessen har vært der. Men altså, kan han ikke svare? Psykisk terror for meg og kanskje det han vil? 

Anonymkode: cd6eb...2d9

Hvor gamle er dere?

Uansett, er dette verdt å bruke tid og energi på?

Anonymkode: f3004...0c2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Han har svart, men har ikke turt å åpne. Han brukte en halvtime på det 😨

Anonymkode: cd6eb...2d9

Halvtime er ikke lenge. Kunne vært på toalettet, eller tenkt over hva han skulle skrive og gjøre. Eller vært i en samtale eller vært på vei i dusjen.  Trengt å tenke om han har mulighet? 

Er det reelt dette med psykisk terror, er dere unge og forholder dere til trender? Eller er dette katastrofe tanker? 

Anonymkode: d40fc...763

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...