Gå til innhold

Leie stand og selge klær ++ på Loppo og andre steder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd dette eller andre steder der man betaler for å leie stand og selge klær? Jeg lurer på å bestille stand, men det koster jo litt og jeg er usikker på om det faktisk funker? Kjøper folk tingene eller må man bare hente det igjen etter leieperioden er over?

Anonymkode: 507c3...889

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde stand på Kirppis og fikk solgt en del. 
Men jeg tenkte sesong og hadde mye varme klær etc, og dette var midtvinters. 
Å selge julekjole på våren er ikke lett, eller sommerklær om vinteren. 
 

Jeg gikk i pluss etter standleien var betalt. Den betalte seg egentlig med salget av to dunjakker, resten var bonus. 

Tok tre plagg med hjem igjen og resten gikk i container. 
 

 

Anonymkode: 4eac5...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd 3 ganger, og gått i tap 2 av de... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har solgt på Det gule hus, både ting og klær. Tingene solgte raskere enn klærne. Det gikk i pluss, men det var en del dyrere klær. Klærne som var lavest priset, tok lengst tid å få solgt.

Det gule hus har opplyst på sosiale medier at de får solgt lite av «fast fashion»-plagg, nesten uansett hvor lavt priset de er, og har et problem med at heller ikke selger gidder å hente disse plaggene når leieperioden utløper.

Anonymkode: 46d12...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg prøver meg et par uker og håper at jeg ikke går i minus! Jeg ser at de har kleshengere, men vet dere om man må betale for det? I så fall vil jeg heller ta med mine egne. Vet dere hvor ofte man burde rydde i standen, blir det veldig rotete?

TS

Anonymkode: 507c3...889

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleshenger var inkludert på kirppis. 

Ikke stapp for mye inn, la det være mulig å bla i klærne, fyll heller på etterhvert. 
 

Hvor mye rot det blir avhenger jo av hvor mye du har der, om det er mye klær som ramler av hengerne osv. 

Anonymkode: 4eac5...fea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...