Gå til innhold

Pokker og, da har det skjedd som ikke skulle skje. Jeg har blitt betatt av en kollega.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og nei jeg kan ikke bytte jobb.

Hva gjør dere om dette skulle skje?

Anonymkode: d14eb...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Undertrykk det.

Anonymkode: 14ed4...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Undertrykk det.

Anonymkode: 14ed4...fc2

Hvordan?

Anonymkode: d14eb...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJærligheten seirer på alle fronter 1❤

Anonymkode: 1f06b...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

KJærligheten seirer på alle fronter 1❤

Anonymkode: 1f06b...b6b

Vi er begge i ett forhold...

Anonymkode: d14eb...a50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan?

Anonymkode: d14eb...a50

Innse at det bare er kjemiske reaksjoner i hjenen din.

Anonymkode: 8c50c...a74

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der har jeg veldig dårlig erfaring. Hoppet inn i kjærligheten med hodet først begge gangene. Det var gjensidig interesse. Endte vondt og vanskelig begge gangene. Jeg byttet jobb. Men angrer jeg? Tja. Det finnes mange jobber der ute.. Ville nok ha angret om jeg ikke tok sjansen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi er begge i ett forhold...

Anonymkode: d14eb...a50

I såfall lov å se så lenge man ikke rører godsakene.

Anonymkode: 1f06b...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Innse at det bare er kjemiske reaksjoner i hjenen din.

Anonymkode: 8c50c...a74

Hva skal det være godt for? Følelsene er jo de samme selv om det er kjemi? Les en bok du, så forstår du nok...

Anonymkode: 1f06b...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan?

Anonymkode: d14eb...a50

Det er lett. Jobb deg igjennom det. Har ikke du kjæreste?

Liker du kjæresten bedre en crushet? Eller er gresset grønnere på den andre siden?

Anonymkode: c760c...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva skal det være godt for? Følelsene er jo de samme selv om det er kjemi? Les en bok du, så forstår du nok...

Anonymkode: 1f06b...b6b

Og de er bare å ignorere. Man har kontroll over egne handlinger såfremt en ikke lider av noe.

Anonymkode: 8c50c...a74

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og de er bare å ignorere. Man har kontroll over egne handlinger såfremt en ikke lider av noe.

Anonymkode: 8c50c...a74

Lidelser er jo også bare kjemiske reaksjoner i hjernen, så man kan jo bare ignorere de også, hvis vi følger logikken til endes.

Anonymkode: 1f06b...b6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en enorm dragning mot en kollega, flørtet på jobb sånn uskyldig, mens jeg var i forhold. Agerte aldri i mot han, men ble min pirrende appetitt vekker og hjem å spiste. Mannen var gift og jeg sambo, men han ble kontor mannen min. Glad for at jeg aldri krysset grensen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blæ, føler med deg. Har det likt. Begge er i forhold (og jeg har i tillegg barn). Pluss at jeg er noen år eldre enn han. Aner ikke hva han tenker om meg men jeg blir klein hver gang jeg ser han. Unngår han for alt det er verdt og har ikke hverandre på sosiale medier. Blir glad når vi ikke har samme vakt. Hvis vi har hatt et par vakter sammen så drømmer jeg om han på natten og er enda mer klein når vi møtes igjen. Skikkelig slitsomt.

Anonymkode: a37b9...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er slemt mot den andre personen og seg selv å undertrykke det. Man kan si man har følelser for folk uten nødvendigvis å bli sammen med dem. Vi lever i 2024 og folk gråter til og med på tv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Lidelser er jo også bare kjemiske reaksjoner i hjernen, så man kan jo bare ignorere de også, hvis vi følger logikken til endes.

Anonymkode: 1f06b...b6b

Her er vi nok på bærtur.

Anonymkode: 8c50c...a74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du det bra i det forholdet du er i da? Jeg har en mann jeg elsker, og vi har det godt sammen. Har likevel opplevd å bli betatt av en kollega. Tenker at jeg kan flørte (helt uskyldig) og ha det gøy på jobben, men viktig at jeg ikke krysser noen grense. Jeg vil jo ikke miste det jeg har hjemme. Er jeg på jobb, så må jeg også være profesjonell. Så seksualisert flørting er uaktuelt.

Jeg tror de aller fleste vil oppleve å kunne bli betatt i løpet av et langt liv. Det er ikke farlig og det er heller ikke noe å gjøre noe ut av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må finne ut alt mulig negativt ved personen og la det synke inn. Om dere begge hadde vært singel, ville disse negative tingene vært på nei listen når du søker forhold? 

Og hvordan er forholdet mellom deg og den du har hjemme? Jobb med det. Ikke mat følelsene for kollegaen.

Anonymkode: d38ce...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...