Gå til innhold

Far er irritert for at jeg sender med klær


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har vært skilt i 7 år. 

Jeg sender med endel klær på samvær , far mener barnet da ikke får brukt klærne som er hos han. barnet skal være 5 dager så jeg sendte med tre hele sett, 5 truser og 5 sokkepar. Og pysj.

Far er irritert fordi i starten sendte jeg ikke med noe, og nå har jeg begynt å sende med. ihvertfall på lengre samvær. 

Han mener at han kjøper inn klær som barnet nesten aldri bruker. Hva gjør dere?

Anonymkode: 35469...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi har vært skilt i 7 år. 

Jeg sender med endel klær på samvær , far mener barnet da ikke får brukt klærne som er hos han. barnet skal være 5 dager så jeg sendte med tre hele sett, 5 truser og 5 sokkepar. Og pysj.

Far er irritert fordi i starten sendte jeg ikke med noe, og nå har jeg begynt å sende med. ihvertfall på lengre samvær. 

Han mener at han kjøper inn klær som barnet nesten aldri bruker. Hva gjør dere?

Anonymkode: 35469...40e

La være å sende med klær da…….

Anonymkode: 6b43a...2d4

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bror min sendte ikke med klær til samvær. Mor hadde egene klær som barne brukte der. Var kun enkelte ring som ble sendt med hvis barne trengte. Da sa mor i fra. Eks vi ska en tur i svømmehallen,men jeg har ikke kjøpt badedrakt kan du sende med det denne helgen.

Anonymkode: 0941a...70b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi har vært skilt i 7 år. 

Jeg sender med endel klær på samvær , far mener barnet da ikke får brukt klærne som er hos han. barnet skal være 5 dager så jeg sendte med tre hele sett, 5 truser og 5 sokkepar. Og pysj.

Far er irritert fordi i starten sendte jeg ikke med noe, og nå har jeg begynt å sende med. ihvertfall på lengre samvær. 

Han mener at han kjøper inn klær som barnet nesten aldri bruker. Hva gjør dere?

Anonymkode: 35469...40e

Dersom far har klær er det helt unødvendig at du sender med klær. Forstår godt at han blir irritert.. 

Sendte med klær før, nå gjør jeg ikke fordi far nå har klær til barna selv. 

 

Anonymkode: 14e6b...9b2

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, kan ikke far bare la være å bruke klærne du sender med?

Anonymkode: 05211...55b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt tullete å sende med klær, når far alt har klær til ungen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor sender du med klær hvis han har klær

Anonymkode: 662df...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt å sende med klær da🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Vi har vært skilt i 7 år. 

Jeg sender med endel klær på samvær , far mener barnet da ikke får brukt klærne som er hos han. barnet skal være 5 dager så jeg sendte med tre hele sett, 5 truser og 5 sokkepar. Og pysj.

Far er irritert fordi i starten sendte jeg ikke med noe, og nå har jeg begynt å sende med. ihvertfall på lengre samvær. 

Han mener at han kjøper inn klær som barnet nesten aldri bruker. Hva gjør dere?

Anonymkode: 35469...40e

Hvorfor sender du med klær når det ikke er nødvendig? Høres veldig rart ut 

Anonymkode: 6b74a...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må dere jo bare bli enige om. Og hvis far sier du ikke behøver sende klær, så hør på ham da vel? Hvorfor skal du bestemme over dette, bare ekstraarbeid for deg også?

Anonymkode: c18b4...dad

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde ikke 50/50, men de bodde hos meg sånn ca 80%, i begynnelsen sendte jeg med klær, men etterhvert begynte far å kjøpe klær som de brukte hos han, så fra meg hadde de med skift som de hadde på seg når de skulle hjem, eventuelt skolen daget etter , pluss klærne de hadde når de kom til han. De ble sendt med hjem i pose.

Han handlet sko og støvler, badetøy etc

Alt annet utstyr som sykkel, ski etc kjøpte han og hadde hos seg.  Grei ordning, men hadde heller ikke vært problem å sende med om far ønsket det. 

 

Anonymkode: 6e0c2...622

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Vi har vært skilt i 7 år. 

Jeg sender med endel klær på samvær , far mener barnet da ikke får brukt klærne som er hos han. barnet skal være 5 dager så jeg sendte med tre hele sett, 5 truser og 5 sokkepar. Og pysj.

Far er irritert fordi i starten sendte jeg ikke med noe, og nå har jeg begynt å sende med. ihvertfall på lengre samvær. 

Han mener at han kjøper inn klær som barnet nesten aldri bruker. Hva gjør dere?

Anonymkode: 35469...40e

Hvorfor i alle dager sender du med klær? Eksen min var også sånn, og førte liste over alt som måtte tilbake. Men da måtte jeg ta en runde med henne og forklare at sånn kan vi ikke ha det, det er nok dilldall som skal fraktes mellom hjemmene. Hun driver fortsatt med det da, men jeg gidder ikke lenger å levere tilbake. Kanskje det siger inn etterhvert.

Anonymkode: ada0d...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...