Gå til innhold

Poll# Kvinner alderen 35-45, kunne dere hatt relasjon til jevnaldrende menn som er jomfru?

AnonymBruker

Kunne kvinne, 35-45, hatt relasjon til jevnaldrende jomfru,mann   

248 stemmer

1. 1. Kunne kvinne, 35-45, hatt relasjon til jevnaldrende jomfru,mann

• Om jeg hadde likt ham, hvorfor ikke?
      123
    • Kunne ikke hatt en godt voksen mann uten erfaring
      83
    • Om han er veldig åpen om hva som er grunnen
      42

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trenger ikke å være det.Og, hvor mange med psykiske utfordringer får deg ikke dame? Herregud. Noen blir jo tiltrukket av seriemordere

Anonymkode: 94bdf...fec

Seg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Trenger ikke å være det.Og, hvor mange med psykiske utfordringer får deg ikke dame? Herregud. Noen blir jo tiltrukket av seriemordere

Det er min mening. 

Anonymkode: f8664...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.3.2024 den 21.33):

Jeg ville stusset mest på grunnen til at han var jomfru. Om det var en "god" grunn til det, så hadde det ikke gjort meg noe sånn sett, men samtidig liker jeg mye og litt røff sex, så det er vel ikke sannsynlig at han ville vært helt der.

Anonymkode: b69b0...be3

Hva er en god grunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.5.2024 den 15.33):

Aldri. Hadde blitt for sært for meg. Kan ikke forestille meg noen grunner gode nok til at det skulle skjedd heller. Aldri møtt en jomfru over 20. 

Anonymkode: b764f...9f2

Han har vel ikke draget da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Ikke fordi de er jomfruer, men fordi de mest sannsynligvis ikke har erfaring med et parforhold. Det krever litt å sette seg inn i hvordan man skal bo tett sammen med en annen person. Sex kan gå kjapt å lære å handler ofte om kjemi og fysisk form. Noen er bare naturtalenter også. Tilknytning og samvær i hverdag, tidsbruk, respekt for grenser, arbeidsfordeling i hjemmet, forståelse for ulikheter - det er noe annet. Og krever ofte erfaring.

Men jeg liker selvstendige menn også. Det er ikke nødvendigvis så bra med noen som hele tiden må være i forhold og avhenger av en dame for å være tilfreds og trygg. Red flag for min del er en kis som har hoppet fra forhold til forhold siden tenårene å aldri vært alene.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kullsyrevann skrev (6 timer siden):

Nei. Ikke fordi de er jomfruer, men fordi de mest sannsynligvis ikke har erfaring med et parforhold. Det krever litt å sette seg inn i hvordan man skal bo tett sammen med en annen person. Sex kan gå kjapt å lære å handler ofte om kjemi og fysisk form. Noen er bare naturtalenter også. Tilknytning og samvær i hverdag, tidsbruk, respekt for grenser, arbeidsfordeling i hjemmet, forståelse for ulikheter - det er noe annet. Og krever ofte erfaring.

Men jeg liker selvstendige menn også. Det er ikke nødvendigvis så bra med noen som hele tiden må være i forhold og avhenger av en dame for å være tilfreds og trygg. Red flag for min del er en kis som har hoppet fra forhold til forhold siden tenårene å aldri vært alene.

Det går mer på sosiale ferdigheter , tror jeg. Og de kan jo ha det. Sett mange "erfarne" og gifte som mangler sosiale rammer 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
Kullsyrevann skrev (17 timer siden):

Vel. Jeg er en godt voksen jomfru. På jobb og med venner har jeg ikke fått tilbakemelding om at jeg overskrider grenser. Tror heller ikke jeg hadde hatt problemer med å forstå at man fordeler arbeid. Tilknytning og samvær jo, kunne blitt en utfordring på et plan....Men det kreves forståelse av begge parter.

Anonymkode: 8d4e5...18b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Jeg er en godt voksen jomfru. På jobb og med venner har jeg ikke fått tilbakemelding om at jeg overskrider grenser. Tror heller ikke jeg hadde hatt problemer med å forstå at man fordeler arbeid. Tilknytning og samvær jo, kunne blitt en utfordring på et plan....Men det kreves forståelse av begge parter.

Det jeg mener er heller det at å bo med en annen person, spesielt en livspartner, kan være et lite sjokk i starten. Det tar tid å gli inn i en vane. Men det er lettere å finne rytmen hvis man har gjort det før. Å aldri ha vært i et forhold som voksen gjør at man må lære mye nytt i kontrast til en som har noen forhold bak seg.

Men igjen, det kan også være mye fint med en som er vant til å ordne ting selv å trives i sitt eget selskap. Selvoppholdelsesdrift er aldri negativt. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kullsyrevann skrev (1 time siden):

Det jeg mener er heller det at å bo med en annen person, spesielt en livspartner, kan være et lite sjokk i starten. Det tar tid å gli inn i en vane. Men det er lettere å finne rytmen hvis man har gjort det før. Å aldri ha vært i et forhold som voksen gjør at man må lære mye nytt i kontrast til en som har noen forhold bak seg.

Men igjen, det kan også være mye fint med en som er vant til å ordne ting selv å trives i sitt eget selskap. Selvoppholdelsesdrift er aldri negativt. 

Ja, jeg skjønner hva du mener. Skal ikke gå inn på hvorfor jeg har problemer med å knytte meg. Har hatt en god tone med kvinner og hatt flørt. Ikke forstått det på dem at jeg var dårlig med grenser. Mer at jeg kanskje var lett å snakke med. Men ja.

Lært å trives i eget selskap,  og gjør det kanskje for godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hehe, nei, beklager, orker ikke. Hadde en ting for jomfrumenn da jeg var sånn tenåring og frem til midten av 20-årene. Men nå bryr jeg meg ikke lenger om antallet, egentlig. 😅😅😅😅 slitsomt md folk som skal holde telling og liksom banalisere mennesker basert på antall personer man har ligget med. Men det var utenfor tema. 🥹 men jeg har opplevd så mye at jeg ikke helt klarer å ha sex med noen på nybegynnerstadiet.  Men sikkert noen som vil det da. 

Anonymkode: 1c0c5...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hehe, nei, beklager, orker ikke. Hadde en ting for jomfrumenn da jeg var sånn tenåring og frem til midten av 20-årene. Men nå bryr jeg meg ikke lenger om antallet, egentlig. 😅😅😅😅 slitsomt md folk som skal holde telling og liksom banalisere mennesker basert på antall personer man har ligget med. Men det var utenfor tema. 🥹 men jeg har opplevd så mye at jeg ikke helt klarer å ha sex med noen på nybegynnerstadiet.  Men sikkert noen som vil det da. 

Anonymkode: 1c0c5...c32

opplevd så mye som at det blir kleint å ha sex med jomfrumenn?

Anonymkode: bf293...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 27.3.2024 den 21.15):

Nei, absolutt ikke.

Ikke det at jeg trenger en supermann i senga, men fordi det er noe alvorlig galt hvis man er jomfru i den alderen.

Anonymkode: 63952...bc6

Hva er alvorlig galt med deg da? 

Anonymkode: 16fd0...1ca

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jeg tro at noe av det på KG er representativt, så er det bare for alle jomfruer å pakke sammen. 

At noen har problemer med å knytte seg til andre emosjonelt, kan ha flere sammensatte årsaker, f. eks. utrygge omsorgspersoner i oppveksten. Hadde folk vært mindre opptatt av å se tenke at noe var galt eller feil og heller prøvd å bli kjent med personen og forstå HVORFOR de er i den situasjonen, så hadde ikke det vært noe problem at noen er 30-40 år og jomfru. 

Samtidig er det verdt å minne om at det finnes menn, inkludert meg selv, som faktisk har lyst å bli kjent med og trygg på en dame før vi ligger sammen. Det kan også være med å forklare hvorfor noen debuterer sent seksuelt. Er dette noe som gjør at det er noe galt med en person eller noe som gir creepy vibes? 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 6.5.2024 den 15.33):

Aldri. Hadde blitt for sært for meg. Kan ikke forestille meg noen grunner gode nok til at det skulle skjedd heller. Aldri møtt en jomfru over 20. 

Anonymkode: b764f...9f2

Det som er sært er at du dømmer folk du ikke kjenner på denne måten. Hva er galt med å være 18, 30 eller 40 og jomfru? Vet du noe om alle årsakene siden du er så bestemt i ditt syn? 

Hva tror du dette gjør med selvtilliten til en eventuell jomfru som leser dette? Hva har du si til ham eller henne? Er håpet ute? Eller finnes det mennesker der ute som ikke er like forhåndsdømmende som deg? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det som er sært er at du dømmer folk du ikke kjenner på denne måten. Hva er galt med å være 18, 30 eller 40 og jomfru? Vet du noe om alle årsakene siden du er så bestemt i ditt syn? 

Hva tror du dette gjør med selvtilliten til en eventuell jomfru som leser dette? Hva har du si til ham eller henne? Er håpet ute? Eller finnes det mennesker der ute som ikke er like forhåndsdømmende som deg? 

Har man ikke rett til å ha en mening? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har man ikke rett til å ha en mening? 

Generaliseringer og FORmeninger gjør verden til et kjipere sted. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Generaliseringer og FORmeninger gjør verden til et kjipere sted. 

Generaliseringer er ikke bra nei, men det jeg skrev tidligere i tråden er basert på personlig erfaring. Derfor NEI til trådens hovedspørsmål. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Generaliseringer er ikke bra nei, men det jeg skrev tidligere i tråden er basert på personlig erfaring. Derfor NEI til trådens hovedspørsmål. 

Jeg er som sagt voksen og såkalt jomfru. Har full jobb og egen leilighet.  Har venner og. Er kanskje rar på mitt vis og ikke så sosial, men får ikke tilbakemelding på at folk mener det er noe galt.

Men, du har lov til å havdine meninger og preferanser ja

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men, du har lov til å ha dine meninger og preferanser ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg er som sagt voksen og såkalt jomfru. Har full jobb og egen leilighet.  Har venner og. Er kanskje rar på mitt vis og ikke så sosial, men får ikke tilbakemelding på at folk mener det er noe galt.

Men, du har lov til å havdine meninger og preferanser ja

Tror ikke de fleste regner folk som ikke har fått pult som arbeidsudyktige . Eller så forskjellige fra andre. Er heller rart om de tenker over at noen er jomfru

Anonymkode: be405...b4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...