Gå til innhold

Poll# Kvinner alderen 35-45, kunne dere hatt relasjon til jevnaldrende menn som er jomfru?


AnonymBruker

Kunne kvinne, 35-45, hatt relasjon til jevnaldrende jomfru,mann   

176 stemmer

  1. 1. Kunne kvinne, 35-45, hatt relasjon til jevnaldrende jomfru,mann

    • Om jeg hadde likt ham, hvorfor ikke?
      89
    • Kunne ikke hatt en godt voksen mann uten erfaring
      58
    • Om han er veldig åpen om hva som er grunnen
      29


Anbefalte innlegg

Startet en  lik tråd, men tullet det litt til og følte den passet bedre en annen plass. Er selv mann, og syns det er merkelig at noen er jomfru i denne alderen. Men hvw synes kvinner?

Anonymkode: 5a709...343

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er du så engasjert i dette?

Anonymkode: 9660c...923

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret er nei. 

Kvinner ser hele tiden etter de beste mannfolka i livet sitt justert for alder.

De orker ikke bruke tid på å bygge opp en mann. De vil ha et ferdig resultat

 

Anonymkode: 431c0...0f5

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, absolutt ikke.

Ikke det at jeg trenger en supermann i senga, men fordi det er noe alvorlig galt hvis man er jomfru i den alderen.

Anonymkode: 63952...bc6

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jessop
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, absolutt ikke.

Ikke det at jeg trenger en supermann i senga, men fordi det er noe alvorlig galt hvis man er jomfru i den alderen.

Anonymkode: 63952...bc6

Var sammen med en kvinne på 40, som ikke hadde hatt forhold tidligere. Ingenting galt med henne, fantastisk menneske 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Startet en  lik tråd, men tullet det litt til og følte den passet bedre en annen plass. Er selv mann, og syns det er merkelig at noen er jomfru i denne alderen. Men hvw synes kvinner?

Anonymkode: 5a709...343

Din fascinasjon for dette er særere

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville stusset mest på grunnen til at han var jomfru. Om det var en "god" grunn til det, så hadde det ikke gjort meg noe sånn sett, men samtidig liker jeg mye og litt røff sex, så det er vel ikke sannsynlig at han ville vært helt der.

Anonymkode: b69b0...be3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg ville stusset mest på grunnen til at han var jomfru. Om det var en "god" grunn til det, så hadde det ikke gjort meg noe sånn sett, men samtidig liker jeg mye og litt røff sex, så det er vel ikke sannsynlig at han ville vært helt der.

Anonymkode: b69b0...be3

Ja, det kan finnes så mange grunner. Synd at noen bare skal gå ut i fra at det er noe alvorlig galt med dem. Kan være tilfellet, men da oppdager man det raskt

Anonymkode: bf293...d30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke tenkt at han var dårlig i senga, men jeg ville vært skeptisk til at han ikke tidligere har vært i et seriøst forhold, og jeg hadde følt det samme om han hadde hatt 50 one night stands uten at han var i forhold med noen av dem. Om han har vært i forhold, men har spart sex til ekteskapet av religiøse grunner, ville jeg bekymret meg for at vi lever etter veldig ulike grunnverdier. Om det er helsebegrunnet ville jeg gått i tenkeboksen.

 

Endret av Helene1982
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde gått helt fint. Sex er lite viktig. 

Anonymkode: 788a8...1df

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nærmere 40, mann og jomfru. Skal ikke ramse opp grunner. Men kan jo gi, om du er interessert.

Rart nok, har jeg aldri vært desperat etter å ha et forhold, for jeg har lært å trives så godt alene. Finner stor glede i film, natur og bøker. Livet har liksom bare gått sin gang.

Men, skulle jo ønske at jeg hadde truffet noen. Ikke for miste jomfrudommen, men ha kjemi med

 

Endret av AAEN
  • Liker 5
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som man ser i svarene her, så er ikke dette noe menn bør være åpen om, mange blir åpenbart skremt av det 

Anonymkode: 955fc...d7c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt drøyt å dømme sånn. Man kan aldri vite om det er aseksualitet, overgrep eller andre årsaker til at noen er jomfru. Uvanlig ja,men hadde jeg vært glad nok i personen så hvorfor ikke.

Anonymkode: 475f6...dc5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jessop
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Som man ser i svarene her, så er ikke dette noe menn bør være åpen om, mange blir åpenbart skremt av det 

Anonymkode: 955fc...d7c

Har satt mer pris på åpenhet, med økende alder. De fleste kvinner jeg kjenner, gjør det samme. Er de ikke villige til å høre, passer man ikke sammen heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En relasjon kunne jeg sikkert hatt. Om vedkommende ikke var alt for sær kunne jeg fint snakket med han på jobb, hatt han som en venn osv. Så ser ikke problemet med å ha en relasjon til noen, bare fordi de ikke har hatt sex..

Anonymkode: 92ee1...4df

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker said:

En relasjon kunne jeg sikkert hatt. Om vedkommende ikke var alt for sær kunne jeg fint snakket med han på jobb, hatt han som en venn osv. Så ser ikke problemet med å ha en relasjon til noen, bare fordi de ikke har hatt sex..

Anonymkode: 92ee1...4df

Kjenner nok av folk som har med skikkelig damelag, men de skikkelig sære. Direkte utrivelige

Anonymkode: 9660c...923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For noen år siden, kunne det kanskje ha ordnet seg for jomfrumenn. Men ikke slik Norge er i dag

Anonymkode: d8fac...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AAEN skrev (15 timer siden):

Er nærmere 40, mann og jomfru. Skal ikke ramse opp grunner. Men kan jo gi, om du er interessert.

Rart nok, har jeg aldri vært desperat etter å ha et forhold, for jeg har lært å trives å godt alene. Finner stor glede i film, natur og bøker. Livet har liksom bare gått sin gang.

Men, skulle jo ønske at jeg hadde truffet noen. Ikke for miste jomfrudommen, men ha kjemi med

 

Om du er fornøyd med å være alene, så er du det. Ingenting i veien med det.  Om du vil ha kjæreste, må du gjøre noen forandringer.  Kommer ingenting ut av å være passiv

Anonymkode: bf293...d30

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

For noen år siden, kunne det kanskje ha ordnet seg for jomfrumenn. Men ikke slik Norge er i dag

Anonymkode: d8fac...1aa

Med den holdningen kommer ingenting til å ordne seg.

Hva med å bruke slike sex sider, hvor flere har det å være åpen for sex som personlighetstrekk? 

Anonymkode: df031...016

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...