Gå til innhold

Du som blir nervøs rundt tiltrekkende mennesker.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor? Og hva gjør du med det?

Kan begynne med meg selv.

Jeg er dame i 30-årene, og har null problem med å prate med kjekke menn. Da er det lett å være seg selv, fordi jeg ikke har noe å tape. Med en gang jeg er tiltrukket av en mann, blir jeg veldig sjenert og ser på dem når de ikke ser det. Unngår å prate med dem ellers.

Jeg er interessert i en mann, og tvang meg selv til å utveksle et par ord med han i forbifarten. Hadde planlagt hva jeg skulle si, men klarte å si det ene ordet feil.

Det er vel det eneste som funker.

Det blir verre når de er positivt innstilt til meg..:(

 

Anonymkode: f71f1...b22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir så klønete når jeg synes noen er kjekk, og av den grunn blir det til at jeg unngår han mest mulig 😩

Anonymkode: f1375...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et stort problem for meg. Det hjelper ikke at menn sier jeg er pen og fin, jeg blir ekstremt nervøs hvis jeg ser en tiltrekkende mann og virker avvisende og blir unnvikende. Kjenner det brenner i kinnene og føler meg litt dum, det vekker usikkerhet i meg jeg ikke føler på ellers med menn jeg ikke finner tiltrekkende.

Det jeg gjør med det hvis det er en jeg vet jeg treffer igjen for eksempel på jobb eller via venner er at jeg etter et tilfelle er forberedt på å treffe vedkommende igjen så bestemmer meg på forhånd for å smile og si hei for å ikke virke avvisende. 
Blir vi bedre kjent betror jeg sjenanse helt åpent og sårbart, men er ikke alltid så heldig at det går videre til bedre kjent. 

Anonymkode: 3041e...bf1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er modig! Har ikke noe å si at det blir litt feil 😊 Kan være sjarmerende og morsomt det.

Har ikke kunne snakket med en mann jeg er tiltrukket av uten å være fysisk nødt. Men når det skjer, både ja og nei. Noen ganger overasket jeg meg selv i hvor åpen og uanfektet jeg er, mens andre ganger blir jeg ikke mer enn en geleklump. Det er vel mer hvor mannen begynner å merke hva jeg syns om han og får et blikk eller en kroppsholdning som er mer i flørtende retning, at jeg blir ufunksjonell gele. 

Men kan ikke være flørtende. Føler meg for uattrakriv. 

Anonymkode: 7c8bf...c9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...