Gå til innhold

Ansatt på Rema sa «Æ» ville virke når jeg handlet med lapp fra pant.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde lagt på flere varer som var mitt personlige tilbud. Spurte om å få scanne «Æ» appen for å få tilbudet.

Personen i kassen sa det var ikke nødvendig. At den gikk gjennom uansett.

WTF?

Anonymkode: 51b0d...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde lagt på flere varer som var mitt personlige tilbud. Spurte om å få scanne «Æ» appen for å få tilbudet.

Personen i kassen sa det var ikke nødvendig. At den gikk gjennom uansett.

WTF?

Anonymkode: 51b0d...ddb

Må tilføye.. jeg handler for mindre enn sum på pant. Kort ikke trukket.

Anonymkode: 51b0d...ddb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoler ikke på matbutikker

Anonymkode: 328b3...97b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg hadde lagt på flere varer som var mitt personlige tilbud. Spurte om å få scanne «Æ» appen for å få tilbudet.

Personen i kassen sa det var ikke nødvendig. At den gikk gjennom uansett.

WTF?

Anonymkode: 51b0d...ddb

Går bare igjennom om du bruker mobilen eller kort.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke Æ-rabatt hvis alt er betalt med pant. På samme måte får du ikke rabatt på den delen av flasken som tilsvarer panten, når du kjøper brus. La oss si at du betaler 60 kroner med Ikano visa, eller hva de nå tar for firepakninger brus, så betaler du 12 kroner mer og får ikke prosenter på de 12 kronene. Siden du i praksis ikke betaler dem, du får dem igjen når du panter. 

Anonymkode: 8af65...e20

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Du får ikke Æ-rabatt hvis alt er betalt med pant. På samme måte får du ikke rabatt på den delen av flasken som tilsvarer panten, når du kjøper brus. La oss si at du betaler 60 kroner med Ikano visa, eller hva de nå tar for firepakninger brus, så betaler du 12 kroner mer og får ikke prosenter på de 12 kronene. Siden du i praksis ikke betaler dem, du får dem igjen når du panter. 

Anonymkode: 8af65...e20

Hva skjer hvis man panter flaskene, går til kassen og får overført panten til kortet, tar en runde i butikken og handler og betaler med kortet, får ikke Æ-rabatten da heller?, bruker panten å betale med da også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Wedding said:

Hva skjer hvis man panter flaskene, går til kassen og får overført panten til kortet, tar en runde i butikken og handler og betaler med kortet, får ikke Æ-rabatten da heller?, bruker panten å betale med da også.

Det har jeg ikke prøvd. Men jeg betaler som regel alltid mer enn jeg har i pant, og da får jeg mine "personlige" tilbud uansett, så lenge jeg skanner appen. Forresten mulig du også får den ved å skanne appen uansett hva de sier i kassa, verdt å teste ut. Tror du bare ikke fikk rabatt fordi de ikke visste hvem du var bare ut fra pantelappen.

Anonymkode: 8af65...e20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må scanne appen eller betale med registrert kort for å få rabatten. Ellers vet jo ikke systemet hvilke rabatter som ligger inne på deg. 

Anonymkode: 660be...875

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok du med deg kvitteringen? Da kan du sende en e-post til kundeservice og spør om det er mulig å få det registrert i ettertid. Bare forklar situasjonen.

Anonymkode: 1f40b...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du så vel før du forlot butikken at du hadde betalt for mye?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er opplagt at når du kun betaler med en pantelapp, så får du ingen personlige rabatter.

Kassasystemet til Rema har ikke telepatiske evner, og den ansatte var nok heller ikke klar over at du skulle betale hele beløpet med en pantelapp.

Anonymkode: e1ac7...784

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...