AnonymBruker Skrevet 4. april #81 Del Skrevet 4. april Du er veldig intens og støter folk bort, ingen orker forholde seg til sånne kravstore personer, og spesielt tidlig i en vennskaps relasjon. Har lest de andre trådene dine her og lurer på dine sosiale antenner, de virker jo totalt knekt. Og du sier venninnen din er 12 år yngre enn deg? Vet ikke hvor gammel du er men om det stemmer at noen skriver 36 så er venninnen din 24 og det er veldig stor alders forskjell i den alderen venninnen din er. Hun har sikkert andre venner og planer og vet ikke helt hvordan hun skal svare deg på en fin måte. Du bør søke og få venner nærmere deg i alder og med samme interesser, men ikke skrem livet av dem med å forlange og forvente,et vennskap skal gå begge veier, men en må lære å bli kjent før en krever ting og svar på planer x antall måneder i forkant. Hadde jeg vært i din venninnnes sko hadde jeg droppe kontakten med deg, beklager å si det men ikke alle orker ha venner som "kveler" en sånn som du holder på Anonymkode: 6b82b...f06 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #82 Del Skrevet 5. april Hvorfor er 17. mai såpass viktig for deg? Ut i fra hvordan du ordlegger deg er du ikke norsk. Virker som du bruker Google Translate eller noe, for det du skriver gir virkelig ingen mening. Anonymkode: 7912d...317 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #83 Del Skrevet 5. april AnonymBruker skrev (På 27.3.2024 den 11.51): Hel! Jeg har blitt litt usikker på hva jeg skal gjøre.. Jeg prøver å få nye venninner,målet er nært og godt vennskap,. Jeg har kontakt med en jente hvor vi har hverandre på snap. Vi ble kjent gjennom en type tinder gruppe for vennskap,via facebook. Jeg har ikke stort nettverk. Denne jenta er,flaut nok,den eneste muligheten jeg har,til å få planer på 17 mai... ... De 2 andre venninene jeg har, har barn og egen familie. Jeg snakker hver dag med <Hanne>. Og har spurt 2 ganger om planer på 17 mai. Og tlbudt henne opplegg,altså om parkheng og drikking denne dagen. Siden vi snakker hver dag,og hun sender morgen meldinger og litt div.,vil jeg si at hun virker keen på vennskap. Men til opplegget,fikk jeg til svar at hun< ville se ann>. Til info; Vi har møttes,og hun synes nok det gikk veldig bra-Siste hun sa,var at vi fikk se på litt tider og datoer for opplegg sammen- Etter dette har hun insjet til kontakt hver dag-ogjeg har fulgt henne opp på kontakten. Er ganske sikker på at hun egentlig ikke har planer 17 mai, da jeg har spirt henne,har hun ikke svart- Jeg kjenner til typen hennes-Det betyr hun ikke har planer. Somregel da, ville hun ha lagt ut,som hungjør med alt annet hun <skryter> av:).som vi sikkert alle gjør;) Hva jeg er urolig for; Jeg ser egentlig ikke noe poeng i å snakke sammen hver dag,om vi ikke drar det <dithen> at det blir et ordentlig vennskap. Hvor vi er sikre på at vi kan regne med ahveramdre til å møte opp og får et todisig hverrdagavennskap,ihvertfall nok til å møtes,så vi stiller opp hmfor hverandre. Men nå er jeg begynt å bli usikker på,om jeg blir utnyttet for tidsfordriv og chattevennskap,og at det er alt. 17 mai er en langhelg,dvs bedre muligheter enn vanlig,for å gjøre mye gøy. Men jeg har ingen muligheter enda og når hun fortsetter å snakke,og fortsetter å si nei,så gidder jeg ikke mase. Samtidig synes jeg det er mye <waste> å melde hver dag,hvis dette bare er tidsfordriv for henne. Noe jeg også føler er vanslelog å si,uten at det ødeleggr et potensielt vennskap,og blir dårlig stemning. Men jeg ønsker å få klarhet,for 17 mai,er virkelig ikke så <big deal>, det er en dag du møter mange du ikke kjenner fra før av uansett,du drikker og fester hele dagen. Med andre ord,ganske lavterskel for å møte folk uansett. Hvordan kan jeg legge frem at jeg synes det er dårlig,og føler meg usikker for å bli brukt,og samtidig beholde potensielt vennskap fremover?? På forhånd takk for innspill:) Anonymkode: 3b0a2...fdf Du skriver at hun er din eneste mulighet til å bli kjent med flere. Det er jo DU som er deb utnyttende her! Anonymkode: 60da7...94d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #84 Del Skrevet 5. april Tenker det er like greit du lar henne gå. Du virker kravstor og intens. Anonymkode: e101c...4aa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april #85 Del Skrevet 23. april Hvordan går det med 17.mai-planleggingen, ts? Anonymkode: f923b...7c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå