Gå til innhold

Lurer litt på hvordan damer tenker og vil gjerne ha noens mening om dette :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

M36.

Jeg sendte meldinger med ei venninne hver dag. Jeg sendte Snap om hvilken film jeg skulle se, hun kunne skrive at hun var trøtt og så sendte vi meldinger til hverandre om alt og ingenting.

Før kunne jeg f.eks. sende Snap med bilde av mat jeg lagde og hun spurte hva det var osv. Hun pleide å sende Snap av hva hun drev med, hva hun skulle lage til middag osv. Og så snakket vi om mat og alt rundt det.

Men så spurte jeg om vi skulle ta en kaffe eller lunsj sammen. Det hadde hun ikke tid til.
Etter det har jeg nesten ikke hørt noe som helst fra henne.
Hvis jeg sender en Snap til henne nå så får jeg bare noe ala "hehe" tilbake. 

Skremte jeg henne ved å spørre? Jeg tenkte da det var greit å skravle face-to-face siden vi snakket så mye sammen.
Er hun bare lei, eller har hun fått noe bedre å gjøre og bare snakket med meg mens hun kjedet seg? 
Det er ganske vanskelig å tyde oppførselen til damer.

Anonymkode: 68286...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kanskje hun ble usikker fordi hun tenker at du liker henne mer enn en venn

Anonymkode: 4e51d...e7d

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

M36.

Jeg sendte meldinger med ei venninne hver dag. Jeg sendte Snap om hvilken film jeg skulle se, hun kunne skrive at hun var trøtt og så sendte vi meldinger til hverandre om alt og ingenting.

Før kunne jeg f.eks. sende Snap med bilde av mat jeg lagde og hun spurte hva det var osv. Hun pleide å sende Snap av hva hun drev med, hva hun skulle lage til middag osv. Og så snakket vi om mat og alt rundt det.

Men så spurte jeg om vi skulle ta en kaffe eller lunsj sammen. Det hadde hun ikke tid til.
Etter det har jeg nesten ikke hørt noe som helst fra henne.
Hvis jeg sender en Snap til henne nå så får jeg bare noe ala "hehe" tilbake. 

Skremte jeg henne ved å spørre? Jeg tenkte da det var greit å skravle face-to-face siden vi snakket så mye sammen.
Er hun bare lei, eller har hun fått noe bedre å gjøre og bare snakket med meg mens hun kjedet seg? 
Det er ganske vanskelig å tyde oppførselen til damer.

Anonymkode: 68286...50c

Hvordan akkurat denne dama tenkte er det bare hun som kan svare på, men for meg virker det som det ble litt for seriøst for henne, at hun tror du er ute etter noe mer enn vennskap og at hun ikke er klar for noe sånt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

kanskje hun ble usikker fordi hun tenker at du liker henne mer enn en venn

Anonymkode: 4e51d...e7d

For venner tar jo aldri en kaffe sammen😄

Ts, jeg tolker det som at hun ikke er interessert i deg som mer enn en chattevenn. Hadde hun bare vært litt usikker på seg selv og angst for date situasjonen generelt, så hadde hun kanskje avist, men likevel vært mer i møtekommende. Jeg har selv hatt mannlige både flørter og chattevenner. Kjekt med oppmerksomheten og at noen vil tilbringe tid med meg. Men får likevel noya om de vil treffes. Da tenker jeg med en gang han vil ha sex med meg (evt bli kjæreste)  og jeg er ikke interessert i det. Likte bare den hyggelige praten.

Anonymkode: 8abbe...b5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er litt gammeldags her, men hvordan startet denne relasjonen? Hadde dere aldri møtt hverandre IRL før? Dersom dere hadde en relasjon utenom Snap er det jo rart om hun skulle bli så satt ut av et spørsmål om å ta en kaffe.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Jdz said:

Mulig jeg er litt gammeldags her, men hvordan startet denne relasjonen? Hadde dere aldri møtt hverandre IRL før? Dersom dere hadde en relasjon utenom Snap er det jo rart om hun skulle bli så satt ut av et spørsmål om å ta en kaffe.

Vi har kjent hverandre i 10-ish år. Vi har møttes mange ganger, men alltid med andre folk. Vi begynte å skravle på Snap i fjor høst, snakket masse sammen så jeg tenkte det kunne vært gøy å møtes for en kaffe eller noe å spise. 

Anonymkode: 68286...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Vi har kjent hverandre i 10-ish år. Vi har møttes mange ganger, men alltid med andre folk. Vi begynte å skravle på Snap i fjor høst, snakket masse sammen så jeg tenkte det kunne vært gøy å møtes for en kaffe eller noe å spise. 

Anonymkode: 68286...50c

Ok, da vr det litt rar reaksjon. Kan hun ha litt sosial angst? Mange får totalt noia /angst rundt alt som minner om en date. Jeg er skik selv og kunne avise mange kjekke menn pga dette. Jeg taklet det bare ikke. Vi hadde en så fin tone på chat. Var redd fro å ødelegge det vi hadde om vi møttes. Mange år siden jeg var sånn altså, men kjenner det igjen.

Anonymkode: 8abbe...b5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok, da vr det litt rar reaksjon. Kan hun ha litt sosial angst? Mange får totalt noia /angst rundt alt som minner om en date. Jeg er skik selv og kunne avise mange kjekke menn pga dette. Jeg taklet det bare ikke. Vi hadde en så fin tone på chat. Var redd fro å ødelegge det vi hadde om vi møttes. Mange år siden jeg var sånn altså, men kjenner det igjen.

Anonymkode: 8abbe...b5f

Kanskje det er noe sånt. Er bare veldig kjedelig siden vi snakket så mye sammen og nå hører jeg nesten ingenting fra henne lenger.

Anonymkode: 68286...50c

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun synes det er fint å ha noen å chatte med bare. Når hun fikk det spørsmålet så tenkte hun «Oi, jeg har visst gitt feil signaler, nå må jeg roe ned litt.»

Anonymkode: 6d4ac...5c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

M36.

Jeg sendte meldinger med ei venninne hver dag. Jeg sendte Snap om hvilken film jeg skulle se, hun kunne skrive at hun var trøtt og så sendte vi meldinger til hverandre om alt og ingenting.

Før kunne jeg f.eks. sende Snap med bilde av mat jeg lagde og hun spurte hva det var osv. Hun pleide å sende Snap av hva hun drev med, hva hun skulle lage til middag osv. Og så snakket vi om mat og alt rundt det.

Men så spurte jeg om vi skulle ta en kaffe eller lunsj sammen. Det hadde hun ikke tid til.
Etter det har jeg nesten ikke hørt noe som helst fra henne.
Hvis jeg sender en Snap til henne nå så får jeg bare noe ala "hehe" tilbake. 

Skremte jeg henne ved å spørre? Jeg tenkte da det var greit å skravle face-to-face siden vi snakket så mye sammen.
Er hun bare lei, eller har hun fått noe bedre å gjøre og bare snakket med meg mens hun kjedet seg? 
Det er ganske vanskelig å tyde oppførselen til damer.

Anonymkode: 68286...50c

Har du møtt henne innperson i det hele tatt? Er dere venner da om ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du kjæreste? Hvis du er en singel, heterofil mann, vet hun jo at sjansen er veldig stor for at du vil noe mer enn bare være venner.

Anonymkode: bb371...37b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hun synes det er fint å ha noen å chatte med bare. Når hun fikk det spørsmålet så tenkte hun «Oi, jeg har visst gitt feil signaler, nå må jeg roe ned litt.»

Anonymkode: 6d4ac...5c4

Det høres for så vidt logisk ut. Men jeg skulle virkelig ønske hun bare kunne si noe om hva hun tenker i stedet for å slutte og snakke med meg. Er ikke som om jeg ba henne med på date. Venner bør da kunne møtes. Uff, jenter er vanskelige til tider😂

Anonymkode: 68286...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Det høres for så vidt logisk ut. Men jeg skulle virkelig ønske hun bare kunne si noe om hva hun tenker i stedet for å slutte og snakke med meg. Er ikke som om jeg ba henne med på date. Venner bør da kunne møtes. Uff, jenter er vanskelige til tider😂

Anonymkode: 68286...50c

Jeg synes det er bra at du tok initiativ til å spørre henne. Da er det ikke mer å lure på når hun avviser. Hvis hun ville hadde hun sagt ja eller gitt deg noen hint/begrunnelser som forklarte hvorfor hun eventuelt er avvisende. Jeg tolker det slik at du har vært hyggelig å prate med fra avstand, men tydeligvis ikke ønskelig med noe mer. Da er det greit å få det avklart, bruk heller tiden din på noen andre som faktisk verdsetter deg :)  

Anonymkode: 27f05...fb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...