Gå til innhold

Frykten for å ikke få se ungene hver dag pga samlivsbrudd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir veldig nedfor av tanken på å tape rettsaken og ikke få se ungene hver dag mer.. Min ex jobber 4-4, så jeg vet jeg ser ungene hvertfall 4 uker, men jeg har aldri bedt om å bli skilt fra ungene mine 😭 Hvordan takler dere dette? Blir fysisk uvel av å tenke på å ikke klemme ungene hver dag

Anonymkode: 64356...da2

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du venner deg til det. Jævlig i starten, men slik er det for millioner av mennesker hver dag desverre.

Blir det for ille kontakter du psykolog

Anonymkode: 1e611...7e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg blir veldig nedfor av tanken på å tape rettsaken og ikke få se ungene hver dag mer.. Min ex jobber 4-4, så jeg vet jeg ser ungene hvertfall 4 uker, men jeg har aldri bedt om å bli skilt fra ungene mine 😭 Hvordan takler dere dette? Blir fysisk uvel av å tenke på å ikke klemme ungene hver dag

Anonymkode: 64356...da2

Hvorfor er det rettsak ? Er han uegnet som far? 
Eller bare for du vil ha full omsorg? Hvis siste kaster du penger ut vinduet 

Anonymkode: 0510f...9f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første året passet jeg på at jeg alltid var aktiv de periodene ungene var hos faren, men etterhvert ble jeg vant til det. Nå kjenner jeg at jeg nyter begge deler, tidene med ungene er fantastiske, samtidig elsker jeg ukene det bare er meg :) Det går seg til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis var faren ikke helt frisk, så han fikk dem bare annen hver helg. Eller ville bare ha dem da. Vi var enig om det. 

Det er fælt å si, og jeg ønsker han alt godt...men jeg er utrolig glad i så måte at jeg fikk brudd med en som ikke tok dem fra meg. Sorry sånn er det bare. Den helga var ille nok, men jeg lært å sette ekstrem pris på den. Faren ble friskere og barna ble større og han hadde dem mer. Da føltes det naturlig og greit. Ungene koste seg der, og vo bar alle glade for at alt ordnet seg..Men ikke da de var så små. Det hadde jeg ikke likt. 

Anonymkode: 7c237...da0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvorfor er det rettsak ? Er han uegnet som far? 
Eller bare for du vil ha full omsorg? Hvis siste kaster du penger ut vinduet 

Anonymkode: 0510f...9f9

Bf tok meg til retten fordi jeg mente 4-4 uker

Fordeling ikke var gjennomførbar..

 

Jeg skal prøve å holde meg opptatt, men akkurat nå er jeg bare skikkelig nedfor dersom det blir 4-4..

Anonymkode: 64356...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...