Gå til innhold

Vanlig å bli dårlig fysisk etter å ha mistet?/Når hcg synker f eks


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fant ut at jeg hadde mistet før helgen. MA. Tatt hcgprøver som nå viser betydelig senkning, men fremdeles høye nivå. De siste dagene har jeg følt meg så..skjør.sliten,utmattet. Kunne sovet døgnet rundt. Føler meg som når jeg er på det verste med pms: engstelig, nervøs, kvalm og tung. Skjønner at veldig mye er psykisk pga tapet? Men samtidig lurer jeg på hva det gjør med oss å gå fra masse hcg til at kroppen snur og det tappes litt og litt... Andre med erfaringer? 

Må vente til time på sykehuset her for hjelp til å få det ut... Så går nok med mye nerver og. Men synes det er påfallende fysisk. Ikke mistanke om infeksjon. 

Anonymkode: 9c93a...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er vel sikkert ikke bare HCG som krasjer, men også østrogen og progesteron? 

Anonymkode: ba3f5...c31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er vel sikkert ikke bare HCG som krasjer, men også østrogen og progesteron? 

Anonymkode: ba3f5...c31

Ja gud, der er jo en hel cocktail av hormoner.. Tenkte jeg ikke på en gang 😭

Anonymkode: 9c93a...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle hormoner krasjer samtidig - helt normalt at man kan oppleve å bli fysisk dårlig. Når hcg nå er begynt å synke, har kroppen begynt på fatte hva som skjer. Kan ta flere uker før hcg når 0 og andre hormoner stabiliserer seg. Følte meg mer gravid etter MA enn før.. 🙈

Anonymkode: 6a8f6...c04

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Alle hormoner krasjer samtidig - helt normalt at man kan oppleve å bli fysisk dårlig. Når hcg nå er begynt å synke, har kroppen begynt på fatte hva som skjer. Kan ta flere uker før hcg når 0 og andre hormoner stabiliserer seg. Følte meg mer gravid etter MA enn før.. 🙈

Anonymkode: 6a8f6...c04

Sa akkurat til en venninne at jeg er dårligere nå enn da jeg faktisk var gravid, og at dette neppe kan være normalt! Så godt å se responsen din. Takk😅♥️

 

 

Ts

Anonymkode: 9c93a...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde MA i desember. Slet med migrene i noen uker etter.

Anonymkode: 0c47a...f5f

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opplevde sa i uke 13 for noen år siden. Blødde mye og ble deprimert i ettertid. Følte meg frynsete, ustabil og sliten😢 Håper du føler deg bedre etterhvert

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde også å bli fysisk dårlig etter å ha mistet. Veldig trøtt, utmattet. Hodepine, uvell og humørsvingninger. 
Noe var sikkert psykisk, men syns det var tydelige fysiske symptomer også. 

Så leit at du mistet ❤️

Anonymkode: 60f63...0ba

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Opplevde også å bli fysisk dårlig etter å ha mistet. Veldig trøtt, utmattet. Hodepine, uvell og humørsvingninger. 
Noe var sikkert psykisk, men syns det var tydelige fysiske symptomer også. 

Så leit at du mistet ❤️

Anonymkode: 60f63...0ba

Takk! 

Er alltid en trøst og en trygghet når andre har opplevd det samme. Fikk også bekreftet fra jordmor idag at det er helt vanlig med fysiske hormonelle symptomer når det faller. 

Satser på bedre hell neste gang ♥️🌱

Anonymkode: 9c93a...c98

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...