Gå til innhold

Så lei av å være alene at jeg nesten blir despo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt klisjé tråd ! men har ikke mangel på å finne nye kjente, date, få menn til sengs, flørte osv. Men det å binde seg, det å få full klaff med en mann. Jeg gir opp. Jeg tror det er nære hver gang, men ender alltid opp som venner. Mens naboer pusser opp, stor familie, nyinnflyttede naboer med barn, hører latter å kos ute. Det er lysere om kveldene og jeg kjenner jeg kjeder meg mer og mer alene. Føler jeg er dømt for å være alene nå etter litt over 3år. Jeg har en venn jeg treffer i ny og ne, vi har rotet litt tidligere men avsluttet det til dette. Han må kanskje være den nærmeste jeg kommer som jeg kunne tenkt meg å dele livet ned. Muligens det de anbefaler også, starte som venner så til kjærlighet. Vi har en tone som er behagelig, kan være med han i flere timer og praten går overveldende bra. Ville han hatt besøk av meg og det var NULL interesse? Han gledes hver gang jeg spør men det blir jo bare med dette. Jeg personlig vil ikke hjem til en fyr jeg ikke syntes er interessant.. 

Så.... Tinder? Nekter. Helt uaktuelt. Har flere troen på kjærlighet i sommer og ikke bare ONS eller en flørt? Kommer når man minst aner det ;) kvinne i midten av 30 årene her 

Anonymkode: d167a...ca5

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det e rikke lett nei. 😵‍💫😔

Anonymkode: 9b193...9f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig så kan det være at han synes det er hyggelig med besøk selv om han ikke er interessert på den måten.

Anonymkode: 65dfa...22b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke besøk av vennene dine eller drar på besøk til vennene dine? Siden du ikke er interessert i noe mer med de mener jeg.

Anonymkode: 65dfa...22b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du har noen mannlige venner du puttet i vennesonen du kan få til noe mer med ?

Anonymkode: d7345...eba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du oppfattes nok som despo av menn og da vil det ikke gå. Husk vi har extreme følere på dette.

Anonymkode: d01f9...9a7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier det samme som innlegget over meg. Du virker desperat, og innrømmer det også i overskriften, og dette er noe som får mange til å skygge banen. Ingen liker en desperat person, med mindre de er like desperate etter å inngå et forhold med nær sagt hvem som helst som vil.

Du må finne en måte å dempe desperasjonen på, få et mer avslappet forhold til dette med å finne seg en fast partner.

De fleste menn vet også fra før at kvinner i tredveårene er de mest desperate etter fast forhold og ofte også noen å få barn med før timeglasset renner ut for dem (kvinner har jo en kortere tidshorisont for barn enn menn).

Anonymkode: a4342...e03

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kanskje du har noen mannlige venner du puttet i vennesonen du kan få til noe mer med ?

Anonymkode: d7345...eba

Det er kun han ene for min del. Som svar til dem over her, nei jeg takker nei til kaffe/middag , eller annen form for invitasjon fra menn jeg ikke er interessert i. Jeg vil for det første ikke gi forhåpninger, noe de mange ganger får eller for det andre, ikke lyst eller ser ikke poenget fordi det nettopp er noe de er ute etter.  Jeg vet det er vanskelig å være god venn med det motsatte kjønn uten at en av partene vil være intim. 

Anonymkode: d167a...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du oppfattes nok som despo av menn og da vil det ikke gå. Husk vi har extreme følere på dette.

Anonymkode: d01f9...9a7

Kan ikke fatte hvordan jeg signaliserer dette når jeg ikke prater om det. Sitter ikke der og har svetteperler på nesen heller.. Men tar til meg det😄

Anonymkode: d167a...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det er kun han ene for min del. Som svar til dem over her, nei jeg takker nei til kaffe/middag , eller annen form for invitasjon fra menn jeg ikke er interessert i. Jeg vil for det første ikke gi forhåpninger, noe de mange ganger får eller for det andre, ikke lyst eller ser ikke poenget fordi det nettopp er noe de er ute etter.  Jeg vet det er vanskelig å være god venn med det motsatte kjønn uten at en av partene vil være intim. 

Anonymkode: d167a...ca5

Selv om det er vanskelig for deg å være venn med det motsatte kjønn, så er det jo tydeligvis ikke det for han.

Anonymkode: 65dfa...22b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Kan ikke fatte hvordan jeg signaliserer dette når jeg ikke prater om det. Sitter ikke der og har svetteperler på nesen heller.. Men tar til meg det😄

Anonymkode: d167a...ca5

Vi har en mye lavere teskel for dette enn kvinner. Fra 1-10 der kvinnen oppfatter seg på 0, kan vi fint oppfatte 5.

Anonymkode: d01f9...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi har en mye lavere teskel for dette enn kvinner. Fra 1-10 der kvinnen oppfatter seg på 0, kan vi fint oppfatte 5.

Anonymkode: d01f9...9a7

Snakk for deg selv. På seg selv kjenner en ingen andre. 

Anonymkode: 06096...a22

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kan ikke fatte hvordan jeg signaliserer dette når jeg ikke prater om det. Sitter ikke der og har svetteperler på nesen heller.. Men tar til meg det😄

Anonymkode: d167a...ca5

Vi har en ekstremt god luktesans 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Snakk for deg selv. På seg selv kjenner en ingen andre. 

Anonymkode: 06096...a22

God påske.

Anonymkode: d01f9...9a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sier det samme som innlegget over meg. Du virker desperat, og innrømmer det også i overskriften, og dette er noe som får mange til å skygge banen. Ingen liker en desperat person, med mindre de er like desperate etter å inngå et forhold med nær sagt hvem som helst som vil.

Du må finne en måte å dempe desperasjonen på, få et mer avslappet forhold til dette med å finne seg en fast partner.

De fleste menn vet også fra før at kvinner i tredveårene er de mest desperate etter fast forhold og ofte også noen å få barn med før timeglasset renner ut for dem (kvinner har jo en kortere tidshorisont for barn enn menn).

Anonymkode: a4342...e03

Jeg fant den måten å dempe desperasjonen på 😅 Nemlog å ha en gift pulevenn (og god venn) samtidig som jeg datet. Hver gang jeg følte meg litt desp kunne jeg bare være litt sammen med ham, og så tenkte jeg ikke så mye på daten lenger. Det tok ikke lang tid før menn som tidligere hadde avskrevet meg gikk all in for å prøve å få meg, no kidding 😊

Anonymkode: 75134...9b8

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at bak fasadene til naboene er ikke alt fryd og gammen.  

Anonymkode: 49900...523

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 hours ago, AnonymBruker said:

Litt klisjé tråd ! men har ikke mangel på å finne nye kjente, date, få menn til sengs, flørte osv. Men det å binde seg, det å få full klaff med en mann. Jeg gir opp. Jeg tror det er nære hver gang, men ender alltid opp som venner. Mens naboer pusser opp, stor familie, nyinnflyttede naboer med barn, hører latter å kos ute. Det er lysere om kveldene og jeg kjenner jeg kjeder meg mer og mer alene. Føler jeg er dømt for å være alene nå etter litt over 3år. Jeg har en venn jeg treffer i ny og ne, vi har rotet litt tidligere men avsluttet det til dette. Han må kanskje være den nærmeste jeg kommer som jeg kunne tenkt meg å dele livet ned. Muligens det de anbefaler også, starte som venner så til kjærlighet. Vi har en tone som er behagelig, kan være med han i flere timer og praten går overveldende bra. Ville han hatt besøk av meg og det var NULL interesse? Han gledes hver gang jeg spør men det blir jo bare med dette. Jeg personlig vil ikke hjem til en fyr jeg ikke syntes er interessant.. 

Så.... Tinder? Nekter. Helt uaktuelt. Har flere troen på kjærlighet i sommer og ikke bare ONS eller en flørt? Kommer når man minst aner det ;) kvinne i midten av 30 årene her 

Anonymkode: d167a...ca5

Som en som føler seg alene så forstår jeg deg. Men jeg syns også du er heldig som har en person som du kan treffe.
Jeg er ensom. Jeg har ingen jeg kan møte. Jeg har ikke rørt ei jente på 1,5 år.

Jeg mener ikke å si at du ikke har det vanskelig. Men sett pris på det du har. Jeg ville gitt mye bare for å ha noen å snakke med. 

Anonymkode: b4a16...f5a

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Som en som føler seg alene så forstår jeg deg. Men jeg syns også du er heldig som har en person som du kan treffe.
Jeg er ensom. Jeg har ingen jeg kan møte. Jeg har ikke rørt ei jente på 1,5 år.

Jeg mener ikke å si at du ikke har det vanskelig. Men sett pris på det du har. Jeg ville gitt mye bare for å ha noen å snakke med. 

Anonymkode: b4a16...f5a

Huff så vondt å høre. Kan du ikke prøve å bli kjent med noen da? Møt folk ute❤️

Ja er kanskje litt heldig. Lurer på om han føler seg heldig som får meg på besøk...om han liker det 

Anonymkode: d167a...ca5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du minner litt om Rie fra gift ved første blikk, som tenker at den du treffer skal omtrent slå deg i bakken av forelskelse. Sånn var det kanskje da vi var unge, men som voksen må man gjerne møte noen man trives i selskapet til, som man henger med og blir god venn med før forelskelsen får kommet frem. Nøkkelen er tålmodighet .

Anonymkode: 4950a...3d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/26/2024 at 9:36 PM, AnonymBruker said:

Jeg fant den måten å dempe desperasjonen på 😅 Nemlog å ha en gift pulevenn (og god venn) samtidig som jeg datet. Hver gang jeg følte meg litt desp kunne jeg bare være litt sammen med ham, og så tenkte jeg ikke så mye på daten lenger. Det tok ikke lang tid før menn som tidligere hadde avskrevet meg gikk all in for å prøve å få meg, no kidding 😊

Anonymkode: 75134...9b8

🤮 så du pulte en fyr mens du datet en annen ? Håper den stakkaren du datet slapp å bli sammen med deg og leve et liv med deg basert på en løgn. Faen det er mange av dere som er emosjonelt ødelagt  

Anonymkode: 0f4b7...3c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...