Gå til innhold

Har en venn som er små interessert i meg men helt "av" på sosiale medier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trodde de ville sende snap tilbake og litt nld om de var interesserte. Men han her har gått seg lei av hele snap, han sier jeg snapper mest til han men jeg sender lite. Trengs ikke sosiale medier for å fange interesse eller vise at man bryr seg? Kanskje bare litt deilig at han er lite på SoMe.  Vi ringer hverandre derimot. La det under vennskap fordi vi foreløpig bare er venner. 

Anonymkode: 63653...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kommer til å slite med datingen hvis du definerer folks interesse og om de bryr seg om deg målt via sosiale medier... Og når du lurer på noe relatert til  en potensiell kjæreste så skal det på dating-forumet.

Anonymkode: cd76f...620

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du kommer til å slite med datingen hvis du definerer folks interesse og om de bryr seg om deg målt via sosiale medier... Og når du lurer på noe relatert til  en potensiell kjæreste så skal det på dating-forumet.

Anonymkode: cd76f...620

Jeg er kanskje en overbruker av snap og han syntes det er slitsomt. Han ble nesten sur fordi jeg snappet han litt for mye i en periode. Jeg tar hintet og stopper med det, er egentlig et deilig liv uten some. Han blir glad for at jeg ringer han, så er enig i det at man skal se handlingene utenfor sosiale medier.  

Anonymkode: 63653...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Jeg er kanskje en overbruker av snap og han syntes det er slitsomt. Han ble nesten sur fordi jeg snappet han litt for mye i en periode. Jeg tar hintet og stopper med det, er egentlig et deilig liv uten some. Han blir glad for at jeg ringer han, så er enig i det at man skal se handlingene utenfor sosiale medier.  

Anonymkode: 63653...a88

Hvis han blir sur fordi han får snap av deg så er han ikke interessert.

Anonymkode: 6bb6c...206

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvis han blir sur fordi han får snap av deg så er han ikke interessert.

Anonymkode: 6bb6c...206

Ikke sånn helt seriøst sur nei, mer humor i det. Men han er ingen snapper eller tilhenger av facebook, sæ det er null interesse for han. 

Anonymkode: 63653...a88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke sånn helt seriøst sur nei, mer humor i det. Men han er ingen snapper eller tilhenger av facebook, sæ det er null interesse for han. 

Anonymkode: 63653...a88

 

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg er kanskje en overbruker av snap og han syntes det er slitsomt. Han ble nesten sur fordi jeg snappet han litt for mye i en periode. Jeg tar hintet og stopper med det, er egentlig et deilig liv uten some. Han blir glad for at jeg ringer han, så er enig i det at man skal se handlingene utenfor sosiale medier.  

Anonymkode: 63653...a88

Men hvis han ikke er noe særlig på SoMe og du synes det er befriende at han ikke er det, hva er da egentlig problemet her?

Anonymkode: 04e11...a2a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ikke sånn helt seriøst sur nei, mer humor i det. Men han er ingen snapper eller tilhenger av facebook, sæ det er null interesse for han. 

Anonymkode: 63653...a88

Det er ikke null interesse hvis han er interessert. Er man interessert i noen så synes man det er koselig å få snap.

Anonymkode: 6bb6c...206

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...