Gå til innhold

Er det noen damer som kunne tenkt å hatt en slikkevenn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vil helst slippe å bli slikket da det bare er kjedelig. Og hvis ikke jeg får kuk inni meg er det helt uaktuelt 

Anonymkode: 250f3...743

Dette. Hvis jeg skulle hatt en callboy er det fordi jeg vil ha piv.

Anonymkode: e8e62...fb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette skjedde ofte med fwb på søndager på 90-00-tallet.. Men vi avtalte ikke seksuell treff, men brukte et kodeord som "Biffsnadder og fløtegratinerte poteter, med fyllesyk cola og film" 😁 Dagens ord for "Netflix&Chill"..

Typisk sånn "frustrert av å ikke bli pult i løpet av helgen" og fremdeles fyllesyk kåt på søndagskveldene😉

Det er vel ei sånn fwb venninne, du skulle ha funnet TS? Det er jo sosialt og trivelig å lage mat sammen.. og kose seg etterpå for å fjerne frustrasjon og lyst. Kvinner sier ikke nei til mat, og sjelden nei til en sulten tunge👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (10 timer siden):

Dette er sært altså xD Jeg kjenner jo igjen tankegangen fra da jeg var 14-15,jeg gjør jo det. Men at enkelte voksne menn er såpass hormonelle forstår jeg virkelig ikke. Er glad i sex og forspill som hvem som helst andre,men at jeg er så desperat at jeg stiller meg selv til disposisjon for å være en slags onanimaskin for damene. Det hadde jeg aldri giddet. 

Ser det i mange andre tråder også. Enkelte menn er virkelig helt utsultet på damer og sex. Litt trist,ja. Men det er jo en annen diskusjon.

Du vet at ikke alle tenner på det samme? Ikke alle må ha penis i hull for å betegne det som sex. Om noen andre får noe annet enn deg utav noe, så er de automatisk desperate, stakkarslige etc. 

Min slikkeslave var en fyr med midler, venner og dametekke ellers. 

Hva får du ut av å tråkke på andre? 

Anonymkode: 3d777...833

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (37 minutter siden):

Dette skjedde ofte med fwb på søndager på 90-00-tallet.. Men vi avtalte ikke seksuell treff, men brukte et kodeord som "Biffsnadder og fløtegratinerte poteter, med fyllesyk cola og film" 😁 Dagens ord for "Netflix&Chill"..

Typisk sånn "frustrert av å ikke bli pult i løpet av helgen" og fremdeles fyllesyk kåt på søndagskveldene😉

Det er vel ei sånn fwb venninne, du skulle ha funnet TS? Det er jo sosialt og trivelig å lage mat sammen.. og kose seg etterpå for å fjerne frustrasjon og lyst. Kvinner sier ikke nei til mat, og sjelden nei til en sulten tunge👍

En slikkeslave eller en slave generelt er ikke det samme som en fwb.

Ikke alle damer liker å henge med sine ligg, og noen har slikkeslaver som får æren av å slikke dem i ny og ne. Det er veldig langt unna en fwb i min verden. 

Anonymkode: 3d777...833

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Du vet at ikke alle tenner på det samme? Ikke alle må ha penis i hull for å betegne det som sex. Om noen andre får noe annet enn deg utav noe, så er de automatisk desperate, stakkarslige etc. 

Min slikkeslave var en fyr med midler, venner og dametekke ellers. 

Hva får du ut av å tråkke på andre? 

Anonymkode: 3d777...833

Tråkker ikke på noen jeg. At du føler deg krenket på deres vegne på grunn av at jeg ikke synes det virker spesielt fristende er opp til deg. Hva sosial status de har er totalt irrelevant for meg. Virker like trist. Om noe,så er det vel jeg som har blitt tråkket på i flere lignende tråder der spesielt menn latterliggjør meg,for at jeg ikke har ståpikk hele dagen,eller ronker 90 ganger i uka.Da er jeg ikke mann,eller jeg er homofil eller andre ting som skal virke sårende på meg.

Hvorfor skal noen være tråkket på i det store og hele? Enkelte tolker bare på feil måte,eller er bare uenig. Det må man jo tåle. Inkludert meg selv!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

En slikkeslave eller en slave generelt er ikke det samme som en fwb.

Ikke alle damer liker å henge med sine ligg, og noen har slikkeslaver som får æren av å slikke dem i ny og ne. Det er veldig langt unna en fwb i min verden. 

Anonymkode: 3d777...833

Slave? Så dere er ikke venner når dere er ferdige?🤔Det er jo typisk cityfolk som driver med dette😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant80 skrev (21 timer siden):

Dette er sært altså xD Jeg kjenner jo igjen tankegangen fra da jeg var 14-15,jeg gjør jo det. Men at enkelte voksne menn er såpass hormonelle forstår jeg virkelig ikke. Er glad i sex og forspill som hvem som helst andre,men at jeg er så desperat at jeg stiller meg selv til disposisjon for å være en slags onanimaskin for damene. Det hadde jeg aldri giddet. 

Ser det i mange andre tråder også. Enkelte menn er virkelig helt utsultet på damer og sex. Litt trist,ja. Men det er jo en annen diskusjon.

Blir en flott runketråd for enkelte da 🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil jo at vi nyter hverandre, jeg har ikke sansen for å ikke kunne gjøre noe med mannen. Elsker at han slikker meg, elsker å suge han 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe en kåt fjortis ville ha skrevet 🙄

Anonymkode: df45d...574

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Jeg tenner egentlig helt sykt på å slikke og liker teasingen det gir å ikke få noe tilbake. Deilig at kåtheten bygger seg opp syns jeg selv om jeg såklart elsker PIV sex også. Er bare noe deilig å gi ei dame masse nytelse og orgasmer uten å forvente at hun gjengjelder det😋 

Men klart, vet at erfaring at hvis man gjør en bra jobb så vil de jo etter hvert ha mere enn bare slikking også etter hvert og da er det ekstra deilig å endelig ha samleie😄

Anonymkode: cdfbc...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette er noe en kåt fjortis ville ha skrevet 🙄

Anonymkode: df45d...574

Dette kunne vært skrevet av hvem som helst. Kunne mer enn gjerne vært en slikkevenn. Selv i et forhold, selv om det ikke er lov selvsagt. Som singel:YES!

Anonymkode: e6a2d...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/26/2024 at 9:34 PM, Fant80 said:

Dette er sært altså xD Jeg kjenner jo igjen tankegangen fra da jeg var 14-15,jeg gjør jo det. Men at enkelte voksne menn er såpass hormonelle forstår jeg virkelig ikke. Er glad i sex og forspill som hvem som helst andre,men at jeg er så desperat at jeg stiller meg selv til disposisjon for å være en slags onanimaskin for damene. Det hadde jeg aldri giddet. 

Ser det i mange andre tråder også. Enkelte menn er virkelig helt utsultet på damer og sex. Litt trist,ja. Men det er jo en annen diskusjon.

Det er noe som er veldig rart. 
Jeg er 36 og har nå ikke hatt sex, eller så mye som tatt på ei jente, på over ett og et halvt år.
Jeg er så kåt at det er helt latterlig. Det er verre enn puberteten. Kanskje fordi jeg ikke er jomfru lenger og vet hvordan det er å ha sex, Det er helt forferdelig. Jeg kan gå på butikken og se en pen dame også er det full action nedi buksa. Det er faktisk skikkelig slitsomt.

Så jeg skulle gjerne hatt en slikkevenn så jeg kunne fått gjort noe med hormonene mine.

Anonymkode: 710c1...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså hvorfor ikke? Jeg har hatt flere suge-venninner. Dvs jenter som har kommet sugd meg ved behov. Deilig det, og de har elsket det og vært tilgjengelige og takknemlige.

Nå er jeg gift, og blir sugd 2-3 ganger i året 😓

Anonymkode: 93b57...1d6

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 3/26/2024 at 9:38 PM, AnonymBruker said:

Altså, det høres jo veldig deilig ut, men ville det ikke blitt forferdelig kjedelig å aldri få noe igjen for det?

God slikking er bedre enn penetrering etter min mening, men jeg ville jo syntes litt synd på mannen 😄

Anonymkode: cde29...7c3

Jeg personlig elsker å gi oralsex. Selvfølgelig ville det vært en bonus hvis det endte med sex, men jeg elsker å slikke. Det er gøy og det smaker godt :)

Anonymkode: 710c1...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er noe som er veldig rart. 
Jeg er 36 og har nå ikke hatt sex, eller så mye som tatt på ei jente, på over ett og et halvt år.
Jeg er så kåt at det er helt latterlig. Det er verre enn puberteten. Kanskje fordi jeg ikke er jomfru lenger og vet hvordan det er å ha sex, Det er helt forferdelig. Jeg kan gå på butikken og se en pen dame også er det full action nedi buksa. Det er faktisk skikkelig slitsomt.

Så jeg skulle gjerne hatt en slikkevenn så jeg kunne fått gjort noe med hormonene mine.

Anonymkode: 710c1...4a7

Har du prøvd denne teknikken, når du ser ei flott jente du vil slikke eller knulle.

Se på henne når du snakker med henne (må selvfølgelig være en setting der det er naturlig å snakke med’a), og tenk at hun vil og ønsker det samme som deg!

Da er det lett å sjekkes med knulle-sjekkinga. Vet ikke hvorfor det funker, men funker gjør det!

Anonymkode: 93b57...1d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/27/2024 at 12:34 AM, AnonymBruker said:

Hadde elsket det. Jeg må ikke ha noe i fitten for å komme. Jeg blir ekstremt våt når noen slikker meg. 

Anonymkode: aed16...1d7

Kan godt være slikkevennen din jeg :)

Anonymkode: 710c1...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 16.38):

Altså, det høres jo veldig deilig ut, men ville det ikke blitt forferdelig kjedelig å aldri få noe igjen for det?

God slikking er bedre enn penetrering etter min mening, men jeg ville jo syntes litt synd på mannen 😄

Anonymkode: cde29...7c3

For meg er dette en av høydepunktene med sexen og jeg føler på ingen måte at jeg ikke får noe igjen for det.

Det sagt så kunne jeg likevel ikke tenkt meg å være noens slikkevenn. Det et jo en ganske intim og for min del forbeholdt min kone. Men hey, whatever floats your boat 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi er inne på temaet..

Jeg skulle ønske at jeg kunne møte en dame som bestemte over meg. Som sier "nå skal du slikke til jeg sier stopp". 
En dame som bestemmer når, hvor og hvor lenge jeg skal slikke. En som ringer og sier "kom hit, du skal slikke" og da må jeg bare dra.

Det er noe jeg drømmer om.

 

Anonymkode: 710c1...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Siden vi er inne på temaet..

Jeg skulle ønske at jeg kunne møte en dame som bestemte over meg. Som sier "nå skal du slikke til jeg sier stopp". 
En dame som bestemmer når, hvor og hvor lenge jeg skal slikke. En som ringer og sier "kom hit, du skal slikke" og da må jeg bare dra.

Det er noe jeg drømmer om.

 

Anonymkode: 710c1...4a7

Jeg vil ha en Domina når det gjelder oral sex.

Anonymkode: 710c1...4a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært en deilig greie å hatt det - ei som bare ville hatt litt uforpliktende tungekos i blant, det er jo magisk godt å slikke, uansett hvor langt det måtte bære 😮‍💨

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...