Gå til innhold

Hvilke matbutikker selger Ever Clean kattesand med lavendel lukt?


Tough cookie

Anbefalte innlegg

Jeg vet kiwi gjør det, men er det andre butikker også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke akkurat matbutikker, men felleskjøpet, plantasjen, europris og musti selger det.

Anonymkode: f09ae...f3f

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oda har 😊

Anonymkode: 46039...a91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parfyme er så utrolig skadelig og påvirker katten din negativt. Parfyme i kattesand er kun for eieren sin skyld, til kattens besvær.

Anonymkode: d6b0d...8c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kiwi jeg pleier gå på har byttet ut til et annet merke, lignende utseende/farger på boksen, lukter lavendel, og koster fem kroner mer? Synes ikke det var like bra, men mulig det er bare jeg som innbiller meg noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (19 minutter siden):

Kiwi jeg pleier gå på har byttet ut til et annet merke, lignende utseende/farger på boksen, lukter lavendel, og koster fem kroner mer? Synes ikke det var like bra, men mulig det er bare jeg som innbiller meg noe..

Det var det jeg endte opp med i kveld. Trodde det var en billigkopi, men 5 kr dyrere og dårligere😾

Ts

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tough cookie skrev (35 minutter siden):

Det var det jeg endte opp med i kveld. Trodde det var en billigkopi, men 5 kr dyrere og dårligere😾

Ts

Mm.. kjøpte en til selv her om dagen.. men fikk tatt meg en tur på Musti og kjøpt ever clean i dag. Tror bare de hadde 10 liters bokser der, av det merket. Mener at de er dyrere når man regner på det. Vekten er verst da, for jeg reiser rundt med buss, og må nok finne frem trillebagen om jeg skal kjøpe de. 😆 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (Akkurat nå):

Mm.. kjøpte en til selv her om dagen.. men fikk tatt meg en tur på Musti og kjøpt ever clean i dag. Tror bare de hadde 10 liters bokser der, av det merket. Mener at de er dyrere når man regner på det. Vekten er verst da, for jeg reiser rundt med buss, og må nok finne frem trillebagen om jeg skal kjøpe de. 😆 

Kjøp på nett hos PetXL, 209 kr for de store, og bestiller du tre stk får man de levert på døren gratis eller for en liten sum. 
Sjelden jeg gidder kjøpe i butikk, enda jeg har bil… 

Anonymkode: 0237e...c2d

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjøp på nett hos PetXL, 209 kr for de store, og bestiller du tre stk får man de levert på døren gratis eller for en liten sum. 
Sjelden jeg gidder kjøpe i butikk, enda jeg har bil… 

Anonymkode: 0237e...c2d

Takk! Gikk bare på Musti pga jeg skulle på det senteret likevel i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...