fjær Skrevet 16. mai 2024 #181 Del Skrevet 16. mai 2024 Ser alle har en del igjen på hemsen. Skal de ha en uke til der oppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 16. mai 2024 #182 Del Skrevet 16. mai 2024 fjær skrev (4 timer siden): Sutre klage grine 🙄 Jeg crusher noe voldsomt på Stine. For ei lun og god dame 😍 Enig, Stine er herlig! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Kaizer Skrevet 16. mai 2024 #183 Del Skrevet 16. mai 2024 Linn Veronika og Reidar står jo nesten på naboens terrasse når de skal grille.. Får håpe det er naboer de kommer godt overens med😅 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 16. mai 2024 #184 Del Skrevet 16. mai 2024 I.I.Rasta skrev (4 timer siden): Helene tar altså knekken på alt rundt seg😅 Og... de blikkene hun vikaren fra jobb sendte han var noe annet enn Helenes.. og ikke til å ta feil av🤣 Er såååå lei Helene. Det finnes ikke en eneste postitiv celle i den kroppen. Stakkars Henrik som hører denne sutringen hele tiden. Hun er jo på gråten omtrent hele tiden. Lurer seriøst på hva hun trudde om dette 10 ukers prosjektet. Det har kommet svært tydelig frem de soste årene at dette er tøft og lite hvile. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 16. mai 2024 #185 Del Skrevet 16. mai 2024 Ukesfinale hems allrom og grillplass: Spoiler Henrik og Helene: litt liten uteplass, men likte allrommet på hemsen, selv om det ikke var ferdig. Isabell og «Ola»: Det var jo en pen grillplass, selv om jeg ikke er fan av disse organiske formene. De fortsetter med brune lister, ikke noe for meg. Jamina og Stine: Likte godt grillstedet. Men enig med Lars, litt trangt å stå. Fin sitteplass. Kan ikke si jeg liker helt den gammelrosa fargen de har valgt. Men Reidar og Linn Veronica; likte også denne grillplassen. Fin spiseplass. Likte godt hemsen, elsker sofaen. Jeg trodde at Aina skulle hate sofaen. Kunne høre henne snakke om hvor stor den er og hvor mye plass den tar. Men ikke fult like mye negativitet rundt den som ventet. Men er jeg den eneste som stusser på at de har delt hemsen i to 😳 altså har jo allerede vært kommentarer tidligere, men hvordan kommer de ikke i mål med ukesoppdragene, når de gjør så sinnsykt mye mindre enn alle andre år? Min rangering: Reidar og Linn Veronica > Helene og Henrik > Jamina og Stina > Isabell og «Ola» Vinneren: Linn Veronika og Reidar. Vell fortjent synes jeg 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 16. mai 2024 Forfatter #186 Del Skrevet 16. mai 2024 (endret) Dagens episode: Spoiler 1. Linn og Reidar Veldig fin hems. Fin blåfarge og fin sonedeling. Forseggjort. Gode interiørvalg. Leverer solid håndverk og er mest i mål med hemsen. Enkel og fin avlastningsbenk, samt spisegruppe. Definitivt best uteprosjekt denne uka. Vinner også gullhammer. Kanskje den mest fortjente hittil i sesongen. 2. Helene og Henrik Hemsen ble fin. Fin blå takfarge, og det passer fint med hvite vegger. De leverte også godt på interiør. Ble behagelig og luftig stemning av det. Litt for enkelt uterom. 3. Jamine og Stine Hemsen ble grei. Likte ikke sonedelingen med kryssfinèrplate, og møbelsnekring på hylle og sittebenk under skråtaket ble ikke særlig fint. Særlig sittebenken ble fæl. Rare materialvalg! Grillplass og platting. Ble fint, men jeg vrir meg av de terrakottasteinene. 4. Isabel og hjelper Hemsen ble OK. Lyst og fint. Liker ikke kryssfinèren de bruker. Det er så utebod, billig og stilløst. Og den kryssfinèrsenga så fæl ut. Egen grillplatting ute. Ble bra, men synes den står malplassert for seg selv midt på plassen. Skulle plassert den nærmere terrassen sin, eventuelt rett ved siden av. Endret 16. mai 2024 av Ctrl 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5by5 Skrevet 16. mai 2024 #187 Del Skrevet 16. mai 2024 Det var meningen at de kun skulle lage halve hemsen denne uka. Selve sove-delen på hemsen skulle bygges senere. (Dette ble sagt på mandag, da oppdraget ble gitt) Har begynt å få skikkelig sansen for Stine og Jamina nå, de har så artig dynamikk seg imellom 😄 Linn V og Reidar var litt småkjedelige i starten, men de vokser på meg de også. De er irriterende flinke også 😄 Og enig i at Helene er slitsom/negativ. Føler med henne og syns jo det er dumt at hun er såpass utslitt hele tiden, men dette blir det ikke god tv av dessverre. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soleil70 Skrevet 16. mai 2024 #188 Del Skrevet 16. mai 2024 Noen i produksjonen bør ta grep og få Helene til å trekke seg. Dette er bare trist å se på. Hun er jo helt ustabil. 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 16. mai 2024 #189 Del Skrevet 16. mai 2024 5by5 skrev (2 timer siden): Det var meningen at de kun skulle lage halve hemsen denne uka. Selve sove-delen på hemsen skulle bygges senere. (Dette ble sagt på mandag, da oppdraget ble gitt) Haha, da skjønner jeg hvorfor ingen poengterte at ting ikke var ferdig 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 16. mai 2024 #190 Del Skrevet 16. mai 2024 (endret) Ariana807 skrev (5 timer siden): Ukesfinale hems allrom og grillplass: Skjul innhold Henrik og Helene: litt liten uteplass, men likte allrommet på hemsen, selv om det ikke var ferdig. Isabell og «Ola»: Det var jo en pen grillplass, selv om jeg ikke er fan av disse organiske formene. De fortsetter med brune lister, ikke noe for meg. Jamina og Stine: Likte godt grillstedet. Men enig med Lars, litt trangt å stå. Fin sitteplass. Kan ikke si jeg liker helt den gammelrosa fargen de har valgt. Men Reidar og Linn Veronica; likte også denne grillplassen. Fin spiseplass. Likte godt hemsen, elsker sofaen. Jeg trodde at Aina skulle hate sofaen. Kunne høre henne snakke om hvor stor den er og hvor mye plass den tar. Men ikke fult like mye negativitet rundt den som ventet. Men er jeg den eneste som stusser på at de har delt hemsen i to 😳 altså har jo allerede vært kommentarer tidligere, men hvordan kommer de ikke i mål med ukesoppdragene, når de gjør så sinnsykt mye mindre enn alle andre år? Min rangering: Reidar og Linn Veronica > Helene og Henrik > Jamina og Stina > Isabell og «Ola» Vinneren: Linn Veronika og Reidar. Vell fortjent synes jeg 😄 Heter han ikke Ola? Siden du skriver det sånn. I år har jeg ingen klare favoritter iinteriørmessig. Deltakerne er så dårlige til å snekre og pusse opp at de ikke får tid til å gjøre interiøret pent. Synd. Jeg synes Veronika og Reidar har grusomt stygg stil, men de gjør oppussingen så mye bedre enn de andre at de leder. Henrik og Helene hadde finest hems. Synd utearealet ble såpass nedprioritert. Tror de tapte hammer på det. Jeg er negativ til Sommerhytta sjæl, men faen å negativt fokus denne sesongen har? Jeg vil heller se humøret til venninnene. Isabel er jo helt nydelig! Hadde jeg stått der uten hammer og tre hamre bak laget som leder hadde jeg gått i bakken mentalt. Hytta blir ikke Isabel og Mina sin. Endret 16. mai 2024 av Blåttvann 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 16. mai 2024 #191 Del Skrevet 16. mai 2024 Blåttvann skrev (27 minutter siden): Heter han ikke Ola? Siden du skriver det sånn. I år har jeg ingen klare favoritter iinteriørmessig. Deltakerne er så dårlige til å snekre og pusse opp at de ikke får tid til å gjøre interiøret pent. Synd. Jeg synes Veronika og Reidar har grusomt stygg stil, men de gjør oppussingen så mye bedre enn de andre at de leder. Henrik og Helene hadde finest hems. Synd utearealet ble såpass nedprioritert. Tror de tapte hammer på det. Jeg er negativ til Sommerhytta sjæl, men faen å negativt fokus denne sesongen har? Jeg vil heller se humøret til venninnene. Isabel er jo helt nydelig! Hadde jeg stått der uten hammer og tre hamre bak laget som leder hadde jeg gått i bakken mentalt. Hytta blir ikke Isabel og Mina sin. Skrev «Ola» siden han ikke er en fast deltager 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 16. mai 2024 #192 Del Skrevet 16. mai 2024 Ariana807 skrev (29 minutter siden): Skrev «Ola» siden han ikke er en fast deltager 😅 Aha, da har jeg ikke gått glipp av noe. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissy33 Skrevet 16. mai 2024 #193 Del Skrevet 16. mai 2024 Blåttvann skrev (2 timer siden): Heter han ikke Ola? Siden du skriver det sånn. I år har jeg ingen klare favoritter iinteriørmessig. Deltakerne er så dårlige til å snekre og pusse opp at de ikke får tid til å gjøre interiøret pent. Synd. Jeg synes Veronika og Reidar har grusomt stygg stil, men de gjør oppussingen så mye bedre enn de andre at de leder. Henrik og Helene hadde finest hems. Synd utearealet ble såpass nedprioritert. Tror de tapte hammer på det. Jeg er negativ til Sommerhytta sjæl, men faen å negativt fokus denne sesongen har? Jeg vil heller se humøret til venninnene. Isabel er jo helt nydelig! Hadde jeg stått der uten hammer og tre hamre bak laget som leder hadde jeg gått i bakken mentalt. Hytta blir ikke Isabel og Mina sin. Det gjør den ikke, men venninnene kommer godt ut av dette likevel. Ikke sikkert det er siste gang vi ser dem i en TV-produksjon hvis de selv ønsker det. Helene (og Henrik) må fokusere på å få helsa til å holde sånn noenlunde gjennom hele løpet, for det blir nok ikke hytte på dem heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 16. mai 2024 #194 Del Skrevet 16. mai 2024 (endret) Jeg liker virkelig ikke stilen til noen av de 🙈 Linn V og Reidar har helt grusomme fargekombinasjoner, Stine og Jamina har altfor mye «krimskrams», Mina og Isabel har noen brunbeisede detaljer og et materialvalg jeg ikke liker, Helene og Henrik sin stil er gørr kjedelig, helt blass og anonym (min personlige mening da). Da blir det å heie på trynefaktor (😆) og da blir det heia Stine og Jamina for min del 🥳 Blir interessant når TV2 skal selge de tre hyttene som ikke vinner. Det er jo så mye dårlig håndverk! Og stygt interiør 🙈 Lurer litt på hvordan de har castet, hvorfor har de valgt Henrik og Helene? På hvilket tidspunkt tenkte de at «Disse to blir god TV»? Jeg synes de er fryktelig kjedelige, og hun har jo ikke verken fysisk eller psykisk helse til å delta. Det lyser jo lang vei, rart de ikke fanget opp det i castingprosessen. Endret 20. mai 2024 av Heartland 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 16. mai 2024 #195 Del Skrevet 16. mai 2024 - Jeg vokste opp med en storebror som hadde kreft fra han ble født. Han ble født med en svulst på hjernestammen ved lillehjernen. Det var en alvorlig kreft som ikke kunne opereres eller behandles. – Det var et spørsmål om tid for ham hele livet. Storebroren var bare to år eldre enn Helene. – Jeg sto i dette gjennom hele barndommen min, og det vil prege meg for alltid. Å vokse opp i det har nok ført til at jeg har blitt en bekymret type. Man har sett at ting ikke alltid går bra. https://www.tv2.no/underholdning/storebroren-dode-av-kreft-vil-prege-meg-for-alltid/16624042/ Leste denne i går. Forstår jo nå at hun har gode grunner for å være en bekymret type som lett blir utrygg og knirker og sutrer litt, og jeg så henne i et nytt lys da jeg så dagens episode. Det irriterte meg ikke lenger, jeg føler bare med henne. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 17. mai 2024 #196 Del Skrevet 17. mai 2024 Dette er gjerne en brannfakkel.....stygt sagt av meg, men det er ikke rart at de sliter med å få solgt hyttene i etterkant. Mye av det som blir utført ser jo ikke ut i måneskinn. Å til de prisene, forventer man mer, til og med fra amatører. Sånn....det var dagens oppgulp. Gratulerer med dagen 😊🇳🇴 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rfa Skrevet 17. mai 2024 #197 Del Skrevet 17. mai 2024 Mollebolle skrev (1 minutt siden): Dette er gjerne en brannfakkel.....stygt sagt av meg, men det er ikke rart at de sliter med å få solgt hyttene i etterkant. Mye av det som blir utført ser jo ikke ut i måneskinn. Å til de prisene, forventer man mer, til og med fra amatører. Sånn....det var dagens oppgulp. Gratulerer med dagen 😊🇳🇴 For årets hytter så tipper jeg dei tar en runde med egne tømrere og malere etter sesongen så er mye gjort ila kort tid. I år er det jo egentlig kun overflater dei driver med så lett å gjøre på nytt før salg. Det eneste som er litt permanent er bad, der er det litt mer jobb å ta på nytt men gulvet var jo ferdig så det å legge nytt lag med flis på veggene er ikke SÅ mye jobb. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 17. mai 2024 #198 Del Skrevet 17. mai 2024 Kampen tilslutt kommer til å stå mellom Linn Veronica/Reidar og Stine/Jamina! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 19. mai 2024 #199 Del Skrevet 19. mai 2024 Heartland skrev (På 17.5.2024 den 0.57): Jeg liker virkelig ikke stilen til noen av de 🙈 Linn V og Reidar har helt grusomme fargekombinasjoner, Stine og Jamina har altfor mye «krimskrams», Mina og Isabel har noen brunbeisede detaljer og et materialvalg jeg ikke liker, Helene og Henrik sin stil er gørr kjedelig, helt blass og anonym (min personlige mening da). Da blir det å heie på trynefaktor (😆) og da blir det heia Stine og Janina for min del 🥳 Blir interessant når TV2 skal selge de tre hyttene som ikke vinner. Det er jo så mye dårlig håndverk! Og stygt interiør 🙈 Lurer litt på hvordan de har castet, hvorfor har de valgt Henrik og Helene? På hvilket tidspunkt tenkte de at «Disse to blir god TV»? Jeg synes de er fryktelig kjedelige, og hun har jo ikke verken fysisk eller psykisk helse til å delta. Det lyser jo lang vei, rart de ikke fanget opp det i castingprosessen. Lurer jeg også på men jeg synes alle er kjedelige, denne gjengen er tidenes dårligste Sommerhytte, gørrkjedelige. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 20. mai 2024 #200 Del Skrevet 20. mai 2024 Spoiler Ny uke, nye irritasjonsmoment 😂 At de skal presse mer inn i hagen gidd jeg ikke kommentere en gang. Standard kjøkken på alle, hvilket leder opp til at de nå maler det som ser ut som folierte fronter. Nå skal jeg ikke være negativ, men la meg være negativ 😂 Uten at de er pusset godt ned først så er det vel en viss fare for at det lett vi skalle av. Hyggelig å se Helene smilende og opplagt da. Håper det holder 😊 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå