Carolini Skrevet 11. mai 2024 #161 Del Skrevet 11. mai 2024 Har ikke kommentert før men må bare få ut litt selv om jeg er sein: Jeg syns Mina og Isabell hadde fortjent å vinne denne uka. Jeg er ikke fan av de brune platene og beisede lister men Lars skryter jobben deres opp i skyene. Synd at blikkfanget var så "lite". Jeg håper de får en gullhammer på et tidspunkt. Er for øvrig veldig imponert over humøret og stå på viljen til tross. De er morsomme å følge med på! Jamina og Stine er flinke. Stilen blir litt rotete for meg og jeg liker ikke de brune teglsteinene ute, men skjønner tanken men lurere på om det var begrensing i stein å velge ute? Reidar og Linn Veronica: er veldig dyktige og virker som de har god struktur og arbeidskapasitet. Jeg tror ferskenfargen kunne ha fungert men for meg ødelegger den blå fargen, den ble altfor hard og soverommet virker lilla og det hele flyter lissom ikke. Syns forøvrig dusjen som var gul og svart var grusom, skjønner det ikke var helt deres feil men uff....og jeg er LSK fan;) Alt til sammen er nå veldig rotete. Henrik og Helene: syns det er bra at Helene sa stopp og kjente sin begrensning. Skjønte jo at dette var noe mer enn bare "sliten". Virker som hun kommer tilbake neste uke med ny "giv". Henrik var heldig med hjelpene sine! Litt kjedelig stil så håper det kommer noe mer spenstig etterhvert. Syns også det har vœrt alt for mye fokus på klaging og hvor slitsomt det er. Jeg vil høre mer av begrunnelse av valg, hva de faktisk kan velge mellom og hvilke tanker de har osv. Før har vi jo sett typer forskjellige typer gulv osv. Til slutt; kommer ikke over hvor små disse hyttene her. For et kaos og rot de lever i! Det funker ikke fra et TV perspektiv når det er så trangt at vi overhodet ikke ser hva de driver med fordi det ikke er plass til to mennesker og et kamera. Ikke deltagerene sine feil men håper på noe helt annet av Tv2 neste gang! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carolini Skrevet 11. mai 2024 #162 Del Skrevet 11. mai 2024 rfa skrev (På 9.5.2024 den 10.57): Er det blitt restriksjoner på arbeidstid i år ? Virker som det er null arbeid på kveld/natt Dette lurer jeg og på. Og hvordan kan de nesten ikke bli ferdig med bad feks når det andre år har vœrt mye mer flislegging etc? Skulle likt og visst mer om rammene rundt. Og sitter hvert år og lurer på tidsbruken, undrer hvorfor begge drar og handler fordi det må jo være mer fornuftig at en er igjen, spesielt når alle har igjen så mye til siste dagen....hvis det stemmer da. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 11. mai 2024 #163 Del Skrevet 11. mai 2024 For meg så virker det som Reidar og Linn Veronika bruker denne anledningen til å klæsje på med farger som ikke passer sammen. Spiller liksom ingen rolle om de ikke vinner. De er herlige personer. At Stine og Janina vant er for meg en gåte. De var ikke ferdige ute og det falt ikke i min smak det de hadde gjort innendørs heller. Bra jeg ikke er med å bedømmer. Venninnene er bare helt supre som står på og er i godt humør hele tiden. Unner de en gullhammer snart. Henrik og Helene, rettere sagt vikarene for Helene står på og er flinke. Allikevel ikke min stil. Helt ærlig er det ingen hytte jeg faller for riktig ennå. Blir spennende å se om Helene kommer tilbake til uka og hvor lenge hun holder ut denne gangen. Dette ute prosjektet greiene er bare tull spør dere meg. Om jeg skulle hatt hytte så hadde det ikke vært annet en gressplen eller naturtomt som jeg slipper å stelle særlig. De kunne satt av de siste 1-2 ukene til å shine opp uteplassene. Jeg liker han nye hagemannen, deilig å bli kvitt Finn. Håper Aina snar blir byttet ut også. Lars er helt grei. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 13. mai 2024 #164 Del Skrevet 13. mai 2024 Spoiler Men for svarte da.. nok et hageprosjekt. 📢 DET ER IKKE PLASS TIL ALL DEN DRITTEN PÅ DEN KNØTTLILLE TOMTEN. Takk for meg 😅 19 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffemonsteret Skrevet 13. mai 2024 #165 Del Skrevet 13. mai 2024 Helene er så irriterende! Klager og syter hele tiden. Hvorfor i all verden melde seg på noe slikt når hun tydeligvis hater slt arbeidet..?! 20 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy_B Skrevet 13. mai 2024 #166 Del Skrevet 13. mai 2024 Har forståelse for at det er tungt for Helene hvis hun sliter psykisk, men synes likevel det er synd hun ikke greier å se hvordan det påvirker andre. Henrik lyste jo opp og ble en helt annen person mens hun var borte. Veldig fint men samtidig trist å se. Det må være krevende å stå i så mye negativitet hver dag. Og så får hun en uke fri, som ingen andre har fått, men kommer likevel tilbake med et negativt fokus. At hun er så uheldig som kommer tilbake til et SÅ krevende oppdrag. Hva med de som har stått på hele tiden? Jeg håper jo for hennes del at hun snart får et spark bak til å tenke litt over om kanskje både hun og andre rundt kan ha godt av at hun biter noe av dette i seg. At hun ikke sier alt som faller henne inn av negative tanker. Ellers håper jeg hun får det bedre når hun kommer hjem igjen. For det der funker jo ikke. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lamoramp Skrevet 14. mai 2024 #167 Del Skrevet 14. mai 2024 Faen så kjedelig opplegg, som flere har påpekt så er det lite å se av selve hyttebygginga og begrunnelse av valg osv., mest sommerlig vignett, landskapsfilming og meningsløs pjatt. Gjeeeeesp!! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
5by5 Skrevet 14. mai 2024 #168 Del Skrevet 14. mai 2024 Daisy_B skrev (10 timer siden): Henrik lyste jo opp og ble en helt annen person mens hun var borte. Veldig fint men samtidig trist å se. Det må være krevende å stå i så mye negativitet hver dag. Ja, la merke til det samme! Syns at Henrik virker så ukomfortabel rundt Helene, han smiler rart/påtatt og oppfører seg litt «cringe», i mangel på bedre ord. La merke til det allerede i første episoden, når de ble intervjuet mot slutten der og han sitter helt på skrå fordi han lener seg så veldig vekk fra henne 😅 Merkelig oppførsel på et kjærestepar! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heartland Skrevet 14. mai 2024 #169 Del Skrevet 14. mai 2024 5by5 skrev (2 timer siden): Ja, la merke til det samme! Syns at Henrik virker så ukomfortabel rundt Helene, han smiler rart/påtatt og oppfører seg litt «cringe», i mangel på bedre ord. La merke til det allerede i første episoden, når de ble intervjuet mot slutten der og han sitter helt på skrå fordi han lener seg så veldig vekk fra henne 😅 Merkelig oppførsel på et kjærestepar! Det ser ut som Henrik prøver å «ta seg sammen» og smile tappert mens Helene sutrer og klager. Da blir det seende veldig anstrengt ut. Utrolig creds til han for at han klarer å fremstå så positiv gjennom all negativiteten hennes. Kjente jeg ble i dårlig humør når hun kom tilbake 🙈 Rett i gang med klaging igjen. Hun er jo negativ og pessimistisk hele tiden! Må være utrolig krevende å være rundt. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 14. mai 2024 #170 Del Skrevet 14. mai 2024 Lamoramp skrev (5 timer siden): Faen så kjedelig opplegg, som flere har påpekt så er det lite å se av selve hyttebygginga og begrunnelse av valg osv., mest sommerlig vignett, landskapsfilming og meningsløs pjatt. Gjeeeeesp!! Og de samme tingene igjen og igjen. «Mina skal ta eksamen» sikkert ti ganger etter hverandre. Ja, vi fikk det med oss. Det er nesten ikke til å tro hvor dårlig dette programmet har blitt på lavbudsjett. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 14. mai 2024 #171 Del Skrevet 14. mai 2024 Kålrota skrev (18 minutter siden): Og de samme tingene igjen og igjen. «Mina skal ta eksamen» sikkert ti ganger etter hverandre. Ja, vi fikk det med oss. Det er nesten ikke til å tro hvor dårlig dette programmet har blitt på lavbudsjett. Ja, flere TV-program har blitt dårligere med årene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 14. mai 2024 Forfatter #172 Del Skrevet 14. mai 2024 Dagens første 8 minutter: Spoiler Gårdagens episode så jeg bare hva prosjektet ble før jeg slo av, men dagens episode tenkte jeg å se. Men altså her-re-gud for et bæs og et syt det er på flere. De er jo så trøtte, de er så stive og støle, de er så tett i nesen, det er så varmt, en har betennelse i kneet, en har vondt i ryggen, ei vondt i nakken osv. Og alt dette på episodens 8 første minutt!!! Så jeg slo av. Gadd ikke se på mer. Er jo uansett en tullete og uinteressant konkurranse i dag som neppe er verd å se på. Bare å få innlagt gjengen på sykehus, for dette er jo ikke normalt. Fader for et elendig program dette har blitt. Høydepunktet var han der hjelperen til Isabel som kom med hjemmelaget gullhammer og panikk-klokke, og han er ikke engang deltaker til vanlig. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 14. mai 2024 #173 Del Skrevet 14. mai 2024 Dagens konkurranse var å lage fuglehus. "For her på sommerhytta er vi glad i gjenbruk" men de brukte jo ikke kapp? Alt av materiale så nytt ut? Misforsto jeg noe? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 14. mai 2024 #174 Del Skrevet 14. mai 2024 Helene drar Henrik ned. Hun burde bare holdt seg unna. Bare syting og klaging. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eva-Lena Skrevet 15. mai 2024 #175 Del Skrevet 15. mai 2024 Har sett dagens episode og jeg beundrer Henrik som orker å holde ut med Helene. Han er jo som natt og dag når Helene er der kontra når andre er det og hjelper til. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 16. mai 2024 #176 Del Skrevet 16. mai 2024 Sutre klage grine 🙄 Jeg crusher noe voldsomt på Stine. For ei lun og god dame 😍 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saltwatertaffy Skrevet 16. mai 2024 #177 Del Skrevet 16. mai 2024 (endret) «Spartansk» er et ord Aina er glad i denne sesongen, men selv har jeg aldri hørt dette i interiør-sammenheng før. Mulig jeg ikke er oppdatert på trend-ordene altså, men aner ikke hva hun mener med det 😄 Endret 16. mai 2024 av Saltwatertaffy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 16. mai 2024 #178 Del Skrevet 16. mai 2024 Dommernes vurdering skjult, mine åpne: Henrik og Helene: enkelt ute, kunne sikkert gjort mer. Det er veldig fint inne! Lyst og trivelig! Mangler rekkverk på ene siden. Litt skjevt rekkverk på andre siden. Spoiler Dommerne savner mer ute. Lars er fornøyd med stige og sparkel inne. Ikke helt fornøyd med manglende (og skjevt) rekkverk. Aina mener de bruker rommet fint, veldig delikat og sommerlig. Mina og Isabell: Platten er bedre enn den forrige, men tror de kunne gjort det bedre med en annen organisk form. Fint inne, men det mangler gulv og maling. Spoiler Lars liker platten, Espen savner store krukker. Lars vil ha bredere stige opp. Fornøyd med listingen. Aina liker lave møbler, harmonisk og tidløst og spartansk, men ønsker mer variasjon i tekstilene. Jamina og Stine: Fin grillplass! Burde (fremdeles) droppa de mursteinene…. Trappa trenger litt finish. Fint rekkverk med hylle under. Plantehylle utenfor, den var søt! Sofaen ser ikke noe god ut, og ikke spesielt praktisk. Spoiler Lars vil ha litt større platting. Espen vil ha større Potter/plass til røtter. Stort sett fornøyd. Lars savner finish, Espen er lykkelig for planter. Aina er ikke helt fornøyd med sofaen. Reidar og Linn Veronica: Fin uteplass! Fine farger oppe! På tide disse leverte noen fine farger 🤭 Burde gjæret rundt åpningen. Det lille bordet er merkelig. Burde gjort noe med røret i hjørnet. Spoiler Lars sier uteplassen er godt svart på oppgaven. Aina er happy med bordet og uteplassen. Espen er fornøyd. Alle er fornøyde. Lars er like misfornøyd med list rundt åpningen som meg. Aina liker sofaen og det overdrevent lille bordet. Espen liker såkalender. Tja, hva tror man om dette da. Fremdeles Helene og Henrik som treffer meg best interiørmessig, med Reidar og Linn Veronica på andreplass. Jeg tror kanskje Reidar og Linn Veronica stikker av med hammeren denne uka. Spoiler Vinnere: Linn Veronica og Reidar. Den er jeg enig i. Jeg tror kanskje Helene ikke burde vært med på sommerhytta. Hun virker deprimert og umotivert, og hun drar Henrik med seg ned. Henrik må jo være det søteste mennesket i verden, han prøver veldig! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I.I.Rasta Skrevet 16. mai 2024 #179 Del Skrevet 16. mai 2024 Helene tar altså knekken på alt rundt seg😅 Og... de blikkene hun vikaren fra jobb sendte han var noe annet enn Helenes.. og ikke til å ta feil av🤣 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 16. mai 2024 #180 Del Skrevet 16. mai 2024 Saltwatertaffy skrev (2 timer siden): «Spartansk» er et ord Aina er glad i denne sesongen, men selv har jeg aldri hørt dette i interiør-sammenheng før. Mulig jeg ikke er oppdatert på trend-ordene altså, men aner ikke hva hun mener med det 😄 Det betyr nok det samme som det ellers gjør… enkelt, nøysomt, bart etc https://snl.no/spartansk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå