Gå til innhold

Finnes det flere par som oss?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

som noen over nevner, tror jeg du har sittet litt vel mye på K om du lurer på om forholdet deres er veldig unormalt 😅

 

Virker som et hyggelig og helt standard forhold.

Anonymkode: 3e603...8f6

Jeg har faktisk vært veldig lite her på KG, tro det eller ei 😉 Men har veldig mange single venner, og alt det de forteller om datinglivet høres forferdelig ut. Hører fra begge kjønn at de møter så mye merkelige folk, så de gir opp. Når jeg da leser om det samme her inne, så begynner jeg jo å lure litt selv. 

Anonymkode: e3929...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har det likt som dere. Minus sex'en. Vi har ikke sex lengre, men elsker hverandres selskap og besøk av barn og barnebarn (Jada, jeg vet, men vi hadde sex da vi var yngre fordi vi ville ha barn).

Vi går ikke ut og koser oss heller hjemme. Vi omgir oss ikke med folk og er vel kanskje det folk vil kalle folkesky.

Anonymkode: 7023d...bea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her stoler jeg så mye på partneren min at jeg lett sender ham på jobbfester der det er masse alkohol, kompiskvelder, eller whiskyturer med en god gjeng bra mannfolk. Jeg har også et behov for å kunne reise på tur med venninner, jobbfester der alkoholen flyter, eller venninnekvelder der det alltid blir mye alkohol. Når det er sagt; dette skjer sjelden. Vi foretrekker tid sammen (og helst uten alkohol). 

Forholdet deres høres veldig fint ut og vi har det nok ganske likt, men jeg vil ikke begrense mannen, eller la meg begrenses, av at vi ikke kan gjøre ting uten partneren som inkluderer alkohol med andre mennesker.

 

Anonymkode: ee5a9...253

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er mye som dere, med unntak at vi begge er veldig sosiale, tar gjerne en fest, men trives også best hjemme 😊 Voksne barn 😊

Anonymkode: 97baa...b83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...