Gå til innhold

Er damer på topp med sin sexlyst i slutten av 30årene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det kan føles sånn på meg. 

Andre som kan relatere? K37

Anonymkode: adbd2...2f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke for meg. Jeg hadde mest lyst i starten av 20-årene.

K46.

Anonymkode: 02f1a...b00

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også kåtest som ung, har ikke trua på at det kommer ny runde, k45

Anonymkode: d621e...180

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes egentlig 40-årene var best. Tror egentlig ikke jeg har mistet noen form for lyst ennå, men uten en mann er det vanskelig å uttale meg :D

K50+

Anonymkode: 03872...f81

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 40 årene og har hatt stabil høy drift siden jeg var tenåring. Mer tilgang enn lyst som hindret sex. Alltid trivdes med daglig sex. Nå er jeg også fornøyd med sex 2.-3.hver dag, men ikke meg i mot at det er hver dag. Men det har endret seg litt. i 20 årene kunne jeg fort ha sex nesten hele dagen med partner som matchet meg, gjensidige følelser og tid til det. Det hadde jeg ikke likt, eller orket, nå.

Anonymkode: fb042...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk et voldsomt oppsving når det gjelder lysten fra ca 40 års alderen. Er 50 nå og det har ikke avtatt.

Har mye mer lyst nå enn da jeg var i 20-30 årene.

K50.

Anonymkode: e3e98...067

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 39 og her har det virkelig økt på siste året. Til mannens store glede! Vi stortrives nå med nesten daglig sex. 

Anonymkode: ee632...6a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele 40-årene var topp for min del. Kostant kåt, rett og slett. 

Har roet seg litt nå heldigvis.

K54

Anonymkode: cdf52...d6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 41 og opplever det ikke slik. Venter fortsatt i spenning på at sexlysten skal gjenoppstå.

Anonymkode: d5f24...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg var også kåtest som ung, har ikke trua på at det kommer ny runde, k45

Anonymkode: d621e...180

Hvorfor tror menn at damer 50+ er de kåteste da? Min eks mente bastant på det, men de er jo i en overgangsalder da. Ts 

Anonymkode: adbd2...2f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hele 40-årene var topp for min del. Kostant kåt, rett og slett. 

Har roet seg litt nå heldigvis.

K54

Anonymkode: cdf52...d6a

Det hører jeg ofte kvinner er ja 😊 men 50åra liksom 

Anonymkode: adbd2...2f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sexlyst har svinget gjennom livet, veldig påvirket av småbarn og utfordringer generelt. Det er ikke alder, men livssituasjon som påvirker at lyst har svinget nedover eller oppover i forhold til et ganske stabilt normalbehov jeg liksom bestandig vender tilbake til når ting er på det jevne (verken veldig negative påvirkninger eller at livet er usedvanlig bra). Tre/fire ganger har livet vært så utfordrende at min seksualitet har gått i dvale fullstendig en periode. En god del flere ganger har livet vært så fint på alle måter at jeg har vært hyperseksuell en periode, med å være nærmere konstant kåt. For det meste har livet vært på det jevne, og lysta det samme. 

Jeg kan rett og slett ikke peke på alder angående slikt, men vet at min lyst er veldig påvirket av hvordan jeg har det generelt. Har jeg det veldig bra, ikke minst med min partner, så har jeg betydelig mer lyst enn når livet er utfordrende. Relasjon til partner har også såpass stor betydning at de gangene livet har vært utfordrende, men vi har stått beinstøtt i det sammen og støttet hverandre godt, så kunne det gi en seksuell oppsving i dritten vi sto i, som noe positivt til glede og en slags trøst i det tunge, mens når utfordringer medførte at vi ble stående litt mot hverandre i hvordan ting skulle takles medførte det seksuell nedtur, i at det ble en slags mental mur mellom oss, som påvirket min lyst. Min lyst over årene er derfor en ganske jevn kurve for det meste, men med utslag i peeker både oppover og nedover etter hvordan liv og ikke minst forhold har vært. Om jeg alltid hadde tegnet inn denne kurven kunne jeg nok uten særlig utfordringer pekt på kurven i ettertid og sagt "Der skjedde det, og der skjedde det.", både angående at det svingte oppover og nedover. 

Litt typisk kvinne i å bli veldig påvirket av situasjonen kanskje??? Alder kan jeg imidlertid ikke peke på. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trolltunge skrev (2 timer siden):

Min sexlyst har svinget gjennom livet, veldig påvirket av småbarn og utfordringer generelt. Det er ikke alder, men livssituasjon som påvirker at lyst har svinget nedover eller oppover i forhold til et ganske stabilt normalbehov jeg liksom bestandig vender tilbake til når ting er på det jevne (verken veldig negative påvirkninger eller at livet er usedvanlig bra). Tre/fire ganger har livet vært så utfordrende at min seksualitet har gått i dvale fullstendig en periode. En god del flere ganger har livet vært så fint på alle måter at jeg har vært hyperseksuell en periode, med å være nærmere konstant kåt. For det meste har livet vært på det jevne, og lysta det samme. 

Jeg kan rett og slett ikke peke på alder angående slikt, men vet at min lyst er veldig påvirket av hvordan jeg har det generelt. Har jeg det veldig bra, ikke minst med min partner, så har jeg betydelig mer lyst enn når livet er utfordrende. Relasjon til partner har også såpass stor betydning at de gangene livet har vært utfordrende, men vi har stått beinstøtt i det sammen og støttet hverandre godt, så kunne det gi en seksuell oppsving i dritten vi sto i, som noe positivt til glede og en slags trøst i det tunge, mens når utfordringer medførte at vi ble stående litt mot hverandre i hvordan ting skulle takles medførte det seksuell nedtur, i at det ble en slags mental mur mellom oss, som påvirket min lyst. Min lyst over årene er derfor en ganske jevn kurve for det meste, men med utslag i peeker både oppover og nedover etter hvordan liv og ikke minst forhold har vært. Om jeg alltid hadde tegnet inn denne kurven kunne jeg nok uten særlig utfordringer pekt på kurven i ettertid og sagt "Der skjedde det, og der skjedde det.", både angående at det svingte oppover og nedover. 

Litt typisk kvinne i å bli veldig påvirket av situasjonen kanskje??? Alder kan jeg imidlertid ikke peke på. 

Veldig enig i dette! For meg har det også vært slik at det har vært faser i livet som har påvirket lysten, uavhengig av alder. Har kommet meg gjennom overgangsalderen med hormoner i behold takket være lege, og har nå minst like mye lyst som tidligere. Det er sikkert også fordi jeg er frisk, har overskudd og tid til å tenke på og ha sex..

Anonymkode: 3c36f...093

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg har det ikke vært sånn. Fra jeg debuterte seksuelllt som 16 åring, så var nok min kåthet og sexlyst på topp topp fra da og igjennom 20 årene.

Etter det vil jeg si den gradvis har gått ned.

Sexen jeg har nå, er veldig mye bedre en da jeg var helt ung. Men lysten er der veldig veldig sjeldent😊

Anonymkode: 1a004...0e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra pubertet til ute i 20årene fysiologisk men på KG fra 40+😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var råkåt (nærmere sexavhengig) fra 16 til 36. Etter det avtok det, men det KAN være grunnet medisiner (går på noen hvor en bivirkning er dempet sexlyst). Hadde sikkert fått en skikkelig oppsving dersom jeg hadde vært med en som tente meg.

K40

Anonymkode: 1073f...c7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fylte akkurat 37 og har aldri vært så kåt som nå😅 Var ganske kåt i tenårene også, men da var jeg veldig usikker på om kroppen min var fin osv

Anonymkode: f1d32...143

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg fikk barn i tredveårene, og mistet mye av sexlysten etter det. Det å gå gjennom nattevåk hver bidige natt i årevis og ALDRI få en hel natts søvn, gjør noe med overskuddet og lysten på sex. Slet ut forholdet også, så hadde ikke så mye sexlyst pga mannen. Den kom aldri tilbake heller, selv ikke etter at jeg skilte meg.

For min del var sexlysten på topp da jeg var i tjueårene. Absolutt. 

Anonymkode: 1c747...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var kåtest mellom 17-25 og så mellom 45-51. Nå er jeg 53 og har null sexlyst 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Det kan føles sånn på meg. 

Andre som kan relatere? K37

Anonymkode: adbd2...2f3

Ja, for min del begynte det i midten av 30-årene og har fortsatt inn i 40-årene. De første 15 årene jeg var seksuelt aktiv brukte jeg hormonprevensjon, og da var jeg i liten grad kåt.

Anonymkode: 8fa09...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...