Gå til innhold

Flere som har menn med forbi mot dametøy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da vi kom opp på hytta på fredag fant kjæresten min ut at han hadde glemt stillongsen hjemme. Jeg hadde en gammel strømpebukse fra 80-tallet liggende og tilbød han den slik at vi kunne gå på ski som vi hadde planlagt. Det var en helt alminnelig ribbestrikket ullstrømpebukse, men han nektet å ta imot fordi det var et dameplagg. Resultatet ble at han har holdt seg innendørs hele helga mens jeg har gått på ski alene. Tenk å være så dum.

Lurer på om det er flere som har menn som meg eller om jeg bare har vært uheldig.

Anonymkode: 7411d...bab

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ganske mange menn som er veldig homofobe, livredde for å gjøre noe som kan framstå "homsete", selv når ingen andre ser det.

Kanskje han nekta å ta på dame strømpebukse fordi hanvar redd han skulle like det for godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann mistenker jeg at det han egentlig var redd for var at han måtte gå på ski mot sin vilje 🙂

Anonymkode: 72660...22c

  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han var redd for at du skulle erte han med det senere med andre folk til stede?

Anonymkode: b9c01...8ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste menn reagerer instinktivt mot feminisering. Det er helt naturlig og biologisk forankret.

Anonymkode: 2b142...cad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert den passa eller var behagelig. Jeg er dame og vet ikke om jeg ville gått i 40 år gammelt undertøy :D. Og menn flest er uvant med å gå i strømpebukse. Let it go.

Ps. Min mann hadde elsket det, men han er trans så 🤷‍♀️

Anonymkode: 1ba1c...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mange menn er veldig usikre på seg selv og livredde for å bli sett som feminine eller gud forby -homo eller trans.

Vet ikke om jeg hadde giddet en sånn mann.

Anonymkode: e48ab...922

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kanskje han var redd for at du skulle erte han med det senere med andre folk til stede?

Anonymkode: b9c01...8ba

Dette er mest sannsynlig grunnen. Veldig ofte at folk har en kjæreste som synes det er morsomt å fortelle vitser om sånne ting ved senere anledninger.

Anonymkode: 3a7d4...695

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også at han er utrygg på seg selv.

ville aldri ertet ham for dette

Anonymkode: 7411d...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk du også i strømpebukse fra 80-tallet?

Anonymkode: b4dd8...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ligget på hytta i mange år som reserve. Brukte dem da de var nye.

Anonymkode: 7411d...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 17.27):

Dette er mest sannsynlig grunnen. Veldig ofte at folk har en kjæreste som synes det er morsomt å fortelle vitser om sånne ting ved senere anledninger.

Anonymkode: 3a7d4...695

Tenkte jeg også. Jeg har opplevd damer som bruker det mot en i fremtiden av situasjoner som kan tolkes homofilt om man er homofob, og det ble "erting" som ikke ga seg. Hadde jeg vært med henne ennå, så ville jeg også sagt blankt nei 

Anonymkode: 5ccf7...158

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tenkte jeg også. Jeg har opplevd damer som bruker det mot en i fremtiden av situasjoner som kan tolkes homofilt om man er homofob, og det ble "erting" som ikke ga seg. Hadde jeg vært med henne ennå, så ville jeg også sagt blankt nei 

Anonymkode: 5ccf7...158

Så dårlig gjort

Anonymkode: 7411d...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

De har ligget på hytta i mange år som reserve. Brukte dem da de var nye.

Anonymkode: 7411d...bab

Så du gikk uten stillongs/strømpebukse?

Anonymkode: b4dd8...41e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid brukt stillongs/strømpebukse på skiturer. Har kjøpt nye etterhvert, men oppbevart noen gamle som reserve

Anonymkode: 7411d...bab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thyra skrev (På 26.3.2024 den 6.20):

Ganske mange menn som er veldig homofobe, livredde for å gjøre noe som kan framstå "homsete", selv når ingen andre ser det.

Kanskje han nekta å ta på dame strømpebukse fordi hanvar redd han skulle like det for godt?

Herregud det er ikke homofobi. Skjerpings. 

Anonymkode: 85da7...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil gjerne ha en mann med aversjon mot å ha på seg kvinneundertøy. Mye heller det enn det motsatte. For da er det rett ut. 

Anonymkode: 85da7...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thyra skrev (På 26.3.2024 den 6.20):

Ganske mange menn som er veldig homofobe, livredde for å gjøre noe som kan framstå "homsete", selv når ingen andre ser det.

Kanskje han nekta å ta på dame strømpebukse fordi hanvar redd han skulle like det for godt?

Så mye tull! Han var nok redd for å se dum ut og med god grunn altså. Strømpebukser på menn, hva faen! Klipp av føttene så kanskje bedre, men drøyt å beskylde han for å kanskje like det for godt og andre homserier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært gay å ta på seg den

Anonymkode: b6230...3be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

De har ligget på hytta i mange år som reserve. Brukte dem da de var nye.

Anonymkode: 7411d...bab

Støvete kløe på beina, klarer ikke plagg som har ligget i skapet et par mnd uten en vask en gang. Dropp det. Hadde ikke taklet selv å bruke mannen min sitt undertøy, de er så store og mannete. Han kan få ha de selv! Vil ikke se han i mine klær heller, undertøy eller hverdagsklær 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...