Gå til innhold

Hva gjør man som godt voksen mann når penis er så liten at du vet en dame vil gå fra deg uansett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker jeg sier nei, takk til enhver mann som omtaler penisen hans uoppfordret.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjeden er 7-10 cm 

🙃

Anonymkode: 8d9f1...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Skjeden er 7-10 cm 

🙃

Anonymkode: 8d9f1...0d3

Nei, i kåt tilstand er den lengre fordi den strekker seg når man blir kåt. Dessuten er kvinner ulike så lengden er ikke den samme hos alle kvinner. Som med alle andre kroppsdeler er skjeden også forskjellig fra person til person. 

Anonymkode: b795b...360

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Skjeden er 7-10 cm 

🙃

Anonymkode: 8d9f1...0d3

Jeg har hatt sex med andre kvinner og fingret dem. Jeg skjønte faktisk lite første gang jeg fingret dama og bare hæ, hvor er resten av vaginaen liksom, her er bare et "venterom" jo. Så skjønte jeg etterhvert at ikke bare vulva men også skjeden på kvinner kan være veldig ulike. 

Anonymkode: 42e9e...d5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kom tilbake når du er voksen... Sex er kun en bitteliten del av et forhold, langt ifra viktig.

Anonymkode: a0dcc...b82

Jeg er i slutten av 40-årene og sex er viktig for meg. Når tror du jeg blir voksen som deg?

Anonymkode: e5d72...9f8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann har ikke stor penis, men den er perfekt til min "fifi". Han har den korteste penisen av alle jeg ha hatt sex med. Han er den eneste som gir meg vaginal orgasme. Og hvem sier at man absolutt MÅ ha samleie hver gang man skal "kose seg"? God oralsex eller fingre er like bra. 

Anonymkode: d95da...edb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er i slutten av 40-årene og sex er viktig for meg. Når tror du jeg blir voksen som deg?

Anonymkode: e5d72...9f8

Jeg er i midten av 40-årene og sex er viktig for meg og. Venter også i spenning på å bli "voksen" :fnise:

Anonymkode: a7b93...18d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Hva er vitsen med å være sammen med noen hvis man ikke har sex? Da kan man jo likeså godt finne seg en roommate. Eller være enslig,

Anonymkode: a7b93...18d

Noen setter jo pris på å ha en livspartner å dele gleder og sorger med. Romantikk i hverdagen. Slike ting. Det får man ikke med en roommate. Eller som enslig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gar hatt sex mes en som hadde veldig liten penis. Erigert var den på størrelse med min lillefingee. Jeg kjente ingeting og det ble med den ene gangen.

Som  du ser TS så er vi ulike.

Anonymkode: 7321d...fb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 1.53):

Hvorfor påstår alle at penisstørrelsen ikke betyr noe? For meg betyr den mye, og jeg har avsluttet dating med menn som er dårlig utstyrt flere ganger. Det er forskjell på damer, slik som det er for menn. Men det finnes en til oss alle, sies det. Jeg tror på å være ærlig når du dater, bedre det enn å gå inn med forventinger og uuttalte behov. Mange kvinner vil ha menn med mindre penis også. No worries, og lykke til🥰

Anonymkode: 154ce...11a

Trolig fordi det ikke betyr noe for dem? Jeg har aldri svart på disse trådene, men er enig med de som sier det. Det er personligheten som er viktigst for meg.

Anonymkode: eddd5...6d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Trolig fordi det ikke betyr noe for dem? Jeg har aldri svart på disse trådene, men er enig med de som sier det. Det er personligheten som er viktigst for meg.

Anonymkode: eddd5...6d7

Har du prøvd en liten penis?

Anonymkode: 7321d...fb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Har du prøvd en liten penis?

Anonymkode: 7321d...fb1

Har hatt sex med menn med små, helt gjennomsnittlige og menn med store.

Om jeg måtte velge mellom liten eller stor, så hadde jeg valgt liten 10 av 10 ganger.

Burde legge til at jeg syntes peniser er lite spennende og at samleie/penetrasjon er langt ned på listen over hva jeg liker ved sex. Mye annet en samleie jeg nyter langt mer. 

Anonymkode: dfb4b...7e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 9.27):

Jeg datet en periode en mann med en penis på max 5 cm, sexen var bra nok den, det ble slutt av helt andre grunner. Han fant seg ei anna dame et par og senere har nå vært  gift i nesten 20 år og har to små barn. Så hvis han kunne, hvorfor kan ikke du?

Anonymkode: 5bd7b...468

5cm kan umulig stemme 

Anonymkode: 59b5b...122

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er viktigere hvordan du er som person og at du kan bruke fingre og tunge. Jeg har aldri forelsket meg i en penis, heller ikke kommet av en penis. 

Anonymkode: 8e414...d21

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å "tenke med pikken".

Anonymkode: 55880...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange cm er penisen din ts?

Anonymkode: 73ecb...55d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det som teller er at den er stiv! Ikke størrelsen per se. Men om mannen er halvslapp, da mister jeg fort tenninga og lysten og.

Anonymkode: dc417...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har menn så innmari angst for liten penis?! Kvinner er forskjellige. Noen kvinner vil ha stor penis, da de er ganske romslige selv fordi kvinner også har ulik størrelse innvendig. Så man finner en som passer. Dessuten kan du jo reflektere over dette: lesbiske og bifile kvinner har sex, og ingen av dem har penis men de er storfornøyd med sexen allikevel 😉 

Anonymkode: 0abe8...71b

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 0.22):

Jeg er en mann i starten av 40 årene. Jeg har hatt ung kjærester, men merket fort med dem at min penis ikke var så mye å samle på. Den er både skjev, liten og blir fort slapp. Nå er jeg i 40 årene og har virkelig lyst på en dame, men jeg vet jo at dette vil bli et problem, er jo ikke noe man snakker om på en date heller. Jeg føler meg så verdiløs som en kar skrev i en annen tråd her. Hva bør man gjøre når man ikke strekker til sexuelt og vil ha kjæreste? 

Anonymkode: da40c...8b2

Du blir god på oral sex og emosjonell intelligens😜

Og det er IKKE vondt ment!!❤️

Mange menn overvurderer viktigheten av en stor velfungerende penis! 

Om du kan bruke fingre og tungen, så er en oppegående dame veldig raus og samarbeidsvillig!

Anonymkode: e82bd...d9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.3.2024 den 22.20):

Håper du har rett og at min sønn kan arve svigerfars beryktede hingstepenis istedet for min lille grower :-).

Ikke misforstå, jeg har etterhvert lært meg å ha ett godt liv med min rett over gjennomsnittlige penis (i erigert form, bitteliten badetiss i slapp). Men fy søren så vanskelig det er å vokse opp med sånne mindreverdighetskomplekser..

 

TS, som mange her skriver så er ikke størrelsen så big deal for mange kvinner, finn deg en sånn kvinne. Men derimot så er kanskje lav selvtillit og bitterhet over egen størrelse turn off for kvinner. Bli den beste versjonen av deg selv og vær stolt av den du er sånt tror jeg kvinner liker.

 

Skulle tro å ha en monsterkølle var veldig bra. Men alle de jeg kjenner som har stor, har heller ikke lykkelige liv med kvinnene sine. 2 er døde av rusbruk og de hadde ikke faste damer i nevneverdig grad før det heller. Noen av de andre med stor opplever stadig at damene er utro (mistenker att disse gutta er så høye på sin egen størrelse at de tror de kan behandle damene dårlig) den siste jeg kommer på som er velutstyrt er singel og bare liker og fiske osv da han har brent seg på giftige kvinner som bare var ute etter penisen hans.. Når det er sagt så vet jeg heldigvis lite om hva de fleste jeg kjenner har i buksene, så kan jo tenkes jeg kjenner noen velutstyrte som har det bra også :-)..

 

Lykke til TS, vi heier på deg

Anonymkode: 56e7c...be2

👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...