Gå til innhold

Operert. Fortelle partnere evt andre!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Silikon merkes jo godt da naturlige bryst er mye mykere, og implantatene står rett opp når man ligger, så det klarer man ikke å holde hemmelig. 

Anonymkode: da349...cbb

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjæresten vet jeg har tatt intim kirurgi. Tror vi hadde vært sammen et år eller noe sånt. Han hadde ingen anelse. Ellers er det bare et par venninner som vet jeg har gjort det. 

Tar også Botox i sinnarynken og har operert øvre øyelokk. Det vet «alle» og er ikke noe jeg skammer meg over. Skammer meg heller ikke over intimkirurgien (beste jeg har gjort) men føler ikke behov for å dele det. 

Anonymkode: 1ef81...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg over. Mente at vi hadde vært sammen ca et år før jeg fortalte han det

Anonymkode: 1ef81...d6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Nei, les hva du skriver...."haha". Det er alltid synlig, punktum. Rynker er naturlig.

Anonymkode: 6fcd1...75c

Akkurat ja.  Jeg har blitt beskyldt for å ta botox i pannen uten noen gang å ha sett en botox-sprøyte i virkeligheten.
Er botox så synlig at det til og med vises på folk som aldri har brukt det?

Slutt å tro at botox er svaret på alt dere ikke forstår.

Anonymkode: b0a11...b0a

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Silikon merkes jo godt da naturlige bryst er mye mykere, og implantatene står rett opp når man ligger, så det klarer man ikke å holde hemmelig. 

Anonymkode: da349...cbb

Det spørs, ei venninne har fått implantatene lagt inn under brystmusklene, så hennes bryst kjennes naturlige og myke ut, da hennes naturlige bryster dekker implantatene. 

Anonymkode: 61d53...0d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Du ser når det er gjort noe med ansiktet, mimikken er rar...og glatte panner sees lett.

Så man ser ikke at personen skulle hatt mer rynker, men man ser at det er unaturlig etter botox...DET som er poenget her :) 

Se her:

LP-34-yo-female-before-and-after-Botox-f

botox-cosmetic-99-view-1-detail.jpg

botox-review-before-and-after-1540816995

botoxbeforeandafterphoto.jpg

woman-face-wrinkles-before-and-after-tre

Sånn....der ser du hvor lett det er å se at noe er gjort :) Men så er jo svaret det vanlige: INGEN ser at jeg har tatt botox! 😂 JODA....vi  kan se det... :) :) 

Anonymkode: 6fcd1...75c

Dette beviser jo bare at du ikke ser det.

Personene har mye rynker.

Det naturlige og mer vanlige hadde vært etter-resultatet.

Selv som 40-åring har man ikke så mye rynker.

Anonymkode: fb471...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vises jo, så du trenger ikke si noe. Vel, puppene legger han kanskje ikke merke til før dere har sex, hvis du ikke går utfordrende kledd/har digre innlegg. 

Men om du har både botox, fillers og silikon, så vil han jo med en gang se hva slags type du er. Så om han dater deg er det vel den stilen han liker.

Anonymkode: 0ed4f...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva man har gjort med kroppen sin, har ingen noe med, så det er ikke noe man trenger fortelle.

Ingen bryr seg heller.

Anonymkode: fb471...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

hvorfor må du ta?

Anonymkode: 6fcd1...75c

Må ikke farge håret heller. Eller bleke tenner. Eller sminke meg. Eller fjerne hår. 

Kan forsåvidt velge å barbere av meg håret, leve livet i en grå joggedress.

Men det er nå slik at man ønsker å være en litt penere utgave av seg selv. Og nå er også botox og filler en helt vanlig del av dagligdagse valg man tar når det kommer til utseendet. 

Anonymkode: 49641...ee6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har botox og/ eller fillers, blir det ikke forferdelig dyrt å holde på? Hvor ofte må dere ta?

Anonymkode: 8438f...f65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Silikon merkes jo godt da naturlige bryst er mye mykere, og implantatene står rett opp når man ligger, så det klarer man ikke å holde hemmelig. 

Anonymkode: da349...cbb

 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva man har gjort med kroppen sin, har ingen noe med, så det er ikke noe man trenger fortelle.

Ingen bryr seg heller.

Anonymkode: fb471...c00

Joda, nok av folk som bryr seg. Se på alle trådene under rampelyset....der skrives det om utseendet til andre heletiden..

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Må ikke farge håret heller. Eller bleke tenner. Eller sminke meg. Eller fjerne hår. 

Kan forsåvidt velge å barbere av meg håret, leve livet i en grå joggedress.

Men det er nå slik at man ønsker å være en litt penere utgave av seg selv. Og nå er også botox og filler en helt vanlig del av dagligdagse valg man tar når det kommer til utseendet. 

Anonymkode: 49641...ee6

For en dårlig sammenligning.

Penere utgave? Det ser jo dumt ut...unaturlig. Penger kaster du bort også.

Anonymkode: 6fcd1...75c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dere som har botox og/ eller fillers, blir det ikke forferdelig dyrt å holde på? Hvor ofte må dere ta?

Anonymkode: 8438f...f65

Jeg tar botox to ganger i året, betaler 3600,- for tre områder (rundt øyne, sinnarynke og panne). Men nå tar jeg en veldig lav dose da. 

Anonymkode: 7e884...8f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

 

For en dårlig sammenligning.

Penere utgave? Det ser jo dumt ut...unaturlig. Penger kaster du bort også.

Anonymkode: 6fcd1...75c

Hvorfor? 

Hvor går din grense? Blekemiddel for tenner? Laser for armhuler? Det er jo "unaturlig" påvirkning av kroppen det og.

Penger er ikke noe problem, ellers ville ikke skjønnhetsbehandlinger blitt prioritert 😅

 

Anonymkode: 49641...ee6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor? 

Hvor går din grense? Blekemiddel for tenner? Laser for armhuler? Det er jo "unaturlig" påvirkning av kroppen det og.

Penger er ikke noe problem, ellers ville ikke skjønnhetsbehandlinger blitt prioritert 😅

 

Anonymkode: 49641...ee6

Hvorfor skal du bruke noe som helst? 

Du trenger jo ingen av delene du nevner...tenner skal pusses, bruke tanntråd....armhuler kan barberes om du vil det. Samme med legger.

I dag skal ingenting være naturlig lenger, bare juks og fake.

Anonymkode: 6fcd1...75c

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg tar botox to ganger i året, betaler 3600,- for tre områder (rundt øyne, sinnarynke og panne). Men nå tar jeg en veldig lav dose da. 

Anonymkode: 7e884...8f8

7200kr i året, som du kunne brukt på noe helt annet.

Anonymkode: 6fcd1...75c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor skal du bruke noe som helst? 

Du trenger jo ingen av delene du nevner...tenner skal pusses, bruke tanntråd....armhuler kan barberes om du vil det. Samme med legger.

I dag skal ingenting være naturlig lenger, bare juks og fake.

Anonymkode: 6fcd1...75c

Det er jo ikke "naturlig" å dusje heller, hvis det virkelig er det argumentet du vil bruke :himle:

Anonymkode: 7e884...8f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skal du bruke noe som helst? 

Du trenger jo ingen av delene du nevner...tenner skal pusses, bruke tanntråd....armhuler kan barberes om du vil det. Samme med legger.

I dag skal ingenting være naturlig lenger, bare juks og fake.

Anonymkode: 6fcd1...75c

Da diskuterer vi med fullstendig ulikt utgangspunkt. Det er nok av de som velger null-sminke, mulig litt stell av bikinilinje i sesong, aksepterer at tennene gulner i 40-årene etter år med kaffedrikking. 

Jeg er ikke en av de. 

Anonymkode: 49641...ee6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

7200kr i året, som du kunne brukt på noe helt annet.

Anonymkode: 6fcd1...75c

Men det er ikke sånn at botoxen går på bekostning av andre ting, jeg har penger nok. Hvis jeg vil bruke 7200,- på "noe annet" så gjør jeg jo bare det i tillegg.

Anonymkode: 7e884...8f8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

7200kr i året, som du kunne brukt på noe helt annet.

Anonymkode: 6fcd1...75c

Det er ikke nok til en handveske en gang, og går i alle fall ikke utover ferieturer, så det går helt fint. 

Anonymkode: 49641...ee6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da diskuterer vi med fullstendig ulikt utgangspunkt. Det er nok av de som velger null-sminke, mulig litt stell av bikinilinje i sesong, aksepterer at tennene gulner i 40-årene etter år med kaffedrikking. 

Jeg er ikke en av de. 

Anonymkode: 49641...ee6

Du overdriver hele greiene, kaffe må man heller ikke drikke. Steller du godt med kroppen og kostholdet ditt vil du aldres annerledes.

Anonymkode: 6fcd1...75c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...