Gå til innhold

Operert. Fortelle partnere evt andre!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som har operert puppene eller annet i ansikt og kropp, fyllers osv 

Forteller dere deres kommende partnere? Eller dater? 
 

Hva har du gjort av operasjoner eller kosmetiske inngrep og hvordan tok personen det når du fortalte? 
 

Hva var personen for deg? 

Anonymkode: a1fce...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fortalte om botox til en eks, og det reagerte han negativt på.

Anser det som en privatsak.

Nå tar jeg heller bare til meg komplimentene om hvor naturlig pen jeg , og at fake damer med botox ikke er noe bra...LOOOOL

Anonymkode: 862dd...00d

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*

Anonymkode: a1fce...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen spør så kommer jeg sikkert til å si at jeg har botox og fillers, men det er ikke noe jeg tar opp selv.

Anonymkode: 7e884...8f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Botox og filler ser man med en gang...nesten vanlig i dag, tragisk. Silikon er noe du må sifra om, ikke alle menn liker det.

Lyver du når en mann spør deg om alle disse tingene så ryker jo hele relasjonen, hvorfor skal du lyve?

Anonymkode: 6fcd1...75c

  • Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Botox og filler ser man med en gang...nesten vanlig i dag, tragisk. Silikon er noe du må sifra om, ikke alle menn liker det.

Lyver du når en mann spør deg om alle disse tingene så ryker jo hele relasjonen, hvorfor skal du lyve?

Anonymkode: 6fcd1...75c

Du ser at en person ville hatt mer rynker hvis de ikke tok botox? Hvordan ser du det? 🤔

Anonymkode: 7e884...8f8

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen tror all Botox vises. Og det gjør det kanskje hvis man vet hva man ser etter. Men mange forveksler også Botox og fillers. Og fillers kan vel i større grad være synlig.

Jeg forteller ikke om bruk av Botox, men det kan godt hende noen ser det.

Jeg har en brystreduksjon, det er arr, så partner vet jo det. Ikke vits i å juge.
Har også en full mageplastikk. Ikke sagt så mye om den til folk heller, partner vet,  man har jo et arr på tvers av magen. 

Anonymkode: 616ef...145

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Botox og filler ser man med en gang...nesten vanlig i dag, tragisk. Silikon er noe du må sifra om, ikke alle menn liker det.

Lyver du når en mann spør deg om alle disse tingene så ryker jo hele relasjonen, hvorfor skal du lyve?

Anonymkode: 6fcd1...75c

Haha, nei. Du er bare påvirket av kjendiser i media som har tatt det for langt. 

Jeg har ikke tatt selv. Men vet mange venninner har tatt, uten at jeg klarer å se det, bortsett fra når sinnarynka sakte kommer tilbake.Kommer selv til å ta litt i overleppa snart, tror jeg. Den har blitt smalere og smalere, og eldrer ansiktet en del. 

Ellers ville jeg aldri løyet, om det er en viktig prinsippsak for mannen er han heller ikke en mann for meg. 

Anonymkode: 49641...ee6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Noen tror all Botox vises. Og det gjør det kanskje hvis man vet hva man ser etter. Men mange forveksler også Botox og fillers. Og fillers kan vel i større grad være synlig.

Jeg forteller ikke om bruk av Botox, men det kan godt hende noen ser det.

Jeg har en brystreduksjon, det er arr, så partner vet jo det. Ikke vits i å juge.
Har også en full mageplastikk. Ikke sagt så mye om den til folk heller, partner vet,  man har jo et arr på tvers av magen. 

Anonymkode: 616ef...145

Det må jo i så fall være hvis man tar så mye at man mister all mimikk, men det er det vel de færreste som gjør.

Anonymkode: 7e884...8f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Du ser at en person ville hatt mer rynker hvis de ikke tok botox? Hvordan ser du det? 🤔

Anonymkode: 7e884...8f8

Du ser når det er gjort noe med ansiktet, mimikken er rar...og glatte panner sees lett.

Så man ser ikke at personen skulle hatt mer rynker, men man ser at det er unaturlig etter botox...DET som er poenget her :) 

Se her:

LP-34-yo-female-before-and-after-Botox-f

botox-cosmetic-99-view-1-detail.jpg

botox-review-before-and-after-1540816995

botoxbeforeandafterphoto.jpg

woman-face-wrinkles-before-and-after-tre

Sånn....der ser du hvor lett det er å se at noe er gjort :) Men så er jo svaret det vanlige: INGEN ser at jeg har tatt botox! 😂 JODA....vi  kan se det... :) :) 

Anonymkode: 6fcd1...75c

  • Liker 6
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det må jo i så fall være hvis man tar så mye at man mister all mimikk, men det er det vel de færreste som gjør.

Anonymkode: 7e884...8f8

Jeg tar kun i sinnarynka. Kollega likedan. Jeg så det på henne og hun på meg uten at vi hadde fortalt om det da vi ble kjent i ny jobb. Men det kan ha noe med at glatt panne i en alder av 50ish oftest krever  litt mer enn gode hudpleierutiner. 

Anonymkode: 616ef...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Haha, nei. Du er bare påvirket av kjendiser i media som har tatt det for langt. 

Jeg har ikke tatt selv. Men vet mange venninner har tatt, uten at jeg klarer å se det, bortsett fra når sinnarynka sakte kommer tilbake.Kommer selv til å ta litt i overleppa snart, tror jeg. Den har blitt smalere og smalere, og eldrer ansiktet en del. 

Ellers ville jeg aldri løyet, om det er en viktig prinsippsak for mannen er han heller ikke en mann for meg. 

Anonymkode: 49641...ee6

Nei, les hva du skriver...."haha". Det er alltid synlig, punktum. Rynker er naturlig.

Anonymkode: 6fcd1...75c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg tar kun i sinnarynka. Kollega likedan. Jeg så det på henne og hun på meg uten at vi hadde fortalt om det da vi ble kjent i ny jobb. Men det kan ha noe med at glatt panne i en alder av 50ish oftest krever  litt mer enn gode hudpleierutiner. 

Anonymkode: 616ef...145

Hvorfor kan du ikke ha sinnarynke?

Anonymkode: 6fcd1...75c

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du ser når det er gjort noe med ansiktet, mimikken er rar...og glatte panner sees lett.

Så man ser ikke at personen skulle hatt mer rynker, men man ser at det er unaturlig etter botox...DET som er poenget her :) 

Se her:

[eksempler]

Sånn....der ser du hvor lett det er å se at noe er gjort :) Men så er jo svaret det vanlige: INGEN ser at jeg har tatt botox! 😂 JODA....vi  kan se det... :) :) 

Anonymkode: 6fcd1...75c

Disse har jo tatt mye da, tror de færreste sikter seg inn på å bli totalt rynkefri og ubevegelig. Jeg har tatt botox i ti år, og har fortsatt rynker, de er bare ikke så dype som de ville vært uten.

Anonymkode: 7e884...8f8

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvorfor kan du ikke ha sinnarynke?

Anonymkode: 6fcd1...75c

Fordi det ser helt jævlig ut, og hvorfor skal man gå rundt med sinnarynke når det finnes et alternativ?

Anonymkode: 7e884...8f8

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Disse har jo tatt mye da, tror de færreste sikter seg inn på å bli totalt rynkefri og ubevegelig. Jeg har tatt botox i ti år, og har fortsatt rynker, de er bare ikke så dype som de ville vært uten.

Anonymkode: 7e884...8f8

hvorfor må du ta?

Anonymkode: 6fcd1...75c

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fordi det ser helt jævlig ut, og hvorfor skal man gå rundt med sinnarynke når det finnes et alternativ?

Anonymkode: 7e884...8f8

Fordi det er naturlig....

Anonymkode: 6fcd1...75c

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

hvorfor må du ta?

Anonymkode: 6fcd1...75c

vel strengt tatt ingenting, jeg gjør det fordi jeg har lyst.

Anonymkode: 7e884...8f8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i sinnarynken da jeg har så sterke og stramme øyebrynsmuskler at om jeg trekker sammen brynene , så møtes de omtrent. Dette gjør jeg ufrivillig pga hodepine, som igjen blir verre av at øyebrynsmusklene trekker seg sammen pga smerte. Så jeg setter 5 stikk i og rundt sinnarynken. Det gjør bare at jeg slapper av i det området. Nå settes den botoxen riktig, så jeg kan fremdeles trekke brynene noe sammen så jeg ser sint ut, og om jeg hever brynene så får jeg fremdeles rynker i pannen. Eneste forskjellen på botox hos meg er altså at jeg ser avslappet ut i ansiktet når jeg slapper av i stedet for at jeg ser konstant sur/sint og sliten ut. Nå setter jeg botox pga smerte, men bivirkningen blir jo det samme som hos alle som tar botox.  Men alt med måte, og det må settes riktig.

Anonymkode: d9516...e8a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fordi det er naturlig....

Anonymkode: 6fcd1...75c

Og så? Du barberer kanskje ikke leggene heller?

Anonymkode: 7e884...8f8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...