Gå til innhold

Celleprøve under stimulering


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Kan man ta celleprøve mens man går på hormoner / stimulering og IVF? Tenker på de ultralydene hvor de sjekker folliklene siden man uansett ligger der 😅

Anonymkode: 680dd...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man man fint ta celleprøve under stimulering, men tviler på at klinikken sier ja til å gjøre det under en undersøkelse de gjennomfører da det ikke er del av jobben deres. Jeg tok under undersøkelse hos gyn i forbindelse med ivf, men ikke hos klinikken - de sa nei. Men skader ikke å spørre. 

Anonymkode: 4ad25...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Man man fint ta celleprøve under stimulering, men tviler på at klinikken sier ja til å gjøre det under en undersøkelse de gjennomfører da det ikke er del av jobben deres. Jeg tok under undersøkelse hos gyn i forbindelse med ivf, men ikke hos klinikken - de sa nei. Men skader ikke å spørre. 

Anonymkode: 4ad25...954

Jeg tar ultralyd privat så hun gjør det helt sikkert hvis det er lov / trygt :) 

Anonymkode: 680dd...93e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tar ultralyd privat så hun gjør det helt sikkert hvis det er lov / trygt :) 

Anonymkode: 680dd...93e

Ja da gjør hun nok det, var iallefall ikke noe problem hos min gyn :) Skader ikke å spørre iallefall :) og er helt ufarlig å gjøre både under stimulering og graviditet. 

Anonymkode: 4ad25...954

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja da gjør hun nok det, var iallefall ikke noe problem hos min gyn :) Skader ikke å spørre iallefall :) og er helt ufarlig å gjøre både under stimulering og graviditet. 

Anonymkode: 4ad25...954

Så bra, takk for svar :) Er jo så mange ting å tenke på underveis 😅

Anonymkode: 680dd...93e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...