Gå til innhold

Dere kvinner som savner en mann som vil binde seg til deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 hours ago, AnonymBruker said:

De færreste damer uansett alder vil dra til Sør-Amerika for å se på fotballstadioner. Du virker veldig ung til sinns som tror at det handler om alder, innsikt kommer med erfaring og refleksjon. Du har kanskje lute av dette?

Anonymkode: 80847...d73

Er nok ikke det damer flest ønsker seg nei, men kjenner til flere som har gjort det. Dessverre litt for unge for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg kunne gjerne blitt med til Sør-Amerika, men jeg ville insistert på en Amazonas-tur og klosterbesøk i bytte for metallkonsert og fotballstadion, som jrg helt personlig synes er gørr. Sånne bytter må man gå med på om man vil ha et lykkelig samliv, og den viljen til å inngå kompromisser kan det vel ofte skorte på hos...middelaldrende menn?

Ikke hos mannen min da, han er grei sånn sett. Friske knær og passe alder har hsn også.

Anonymkode: 5a64f...c45

Kompromisser med sin partner har jeg inngått i nesten 30 år og ingen problemer med det, men hadde vært en ønskedrøm om at jeg traff noen som likte det samme som meg, sånn at det blir mer felles glede og færre kompromisser.

Med det sagt, så reiser jeg gjerne på tur alene eller med venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Når en på din alder fremstår gammel, betyr det at du også er det, og ingen liker å se seg selv som gammel. Der ligger nok litt av svaret i at menn ser etter yngre kvinner også - de kan overbevise seg om at de "egentlig" er 35, og at fødselsattesten bare er litt feil i dette tilfellet. Men det er jo det samme for alle.

Anonymkode: 3d510...79f

Er uenig med deg om at alle 50-åringer er like "gamle". Noen er veldig gubbete, både i aktivitet, klesstil, interesser osv. Det andre ytterpunktet er de som blir patetiske og for enhver pris skal oppføre seg som en 30-åring og kun jakter yngre damer. 

Jeg skal ikke være en av de som er opptatt av alder, men som treffer meg mer med felles interesser. Men utvalget snevrer seg inn ettersom alderen øker....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg er en voksen mann på 50. Perfekt uperfekt med et levd liv på godt og vondt. Ikke redd for å binde meg om kjærligheten er gjensidig. Bryr meg egentlig mindre om dama er 35, 50 eller 55.
 

Jo, jeg må nok innrømme at jeg må føle en tiltrekning, men det betyr jo ikke automatisk at dama er 25 og ser ut som barbie😳. Er hun normalt slank, hyggelig og ønsker mye av det som har blitt nevnt i tråden her, er det håp😉.
 

Det viktigste er at hun og jeg har det bra sammen. Har definitivt ikke gitt opp håpet om å finne min siste kjæreste. Om hun bor på Romerike, som meg, eller litt unna, vet jeg ikke, men nettdating er jeg ferdig med. Så jeg må nok ramle over noen helt uventet☺️

Endret av remix2020
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God og ryddig økonomi, intellektuelle evner og interesser, ok utseende, kjærlig og humoristisk og normalt aktiv (for guds skyld ikke hyperaktiv, da er passiv bedre). Bil betyr ingenting, bare et minus hvis han er opptatt av sånne ting.

Anonymkode: efbe9...3b8

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

remix2020 skrev (På 26.3.2024 den 16.15):

Vel jeg er en voksen mann på 50. Perfekt uperfekt med et levd liv på godt og vondt. Ikke redd for å binde meg om kjærligheten er gjensidig. Bryr meg egentlig mindre om dama er 35, 50 eller 55.
 

Jo, jeg må nok innrømme at jeg må føle en tiltrekning, men det betyr jo ikke automatisk at dama er 25 og ser ut som barbie😳. Er hun normalt slank, hyggelig og ønsker mye av det som har blitt nevnt i tråden her, er det håp😉.
 

Det viktigste er at hun og jeg har det bra sammen. Har definitivt ikke gitt opp håpet om å finne min siste kjæreste. Om hun bor på Romerike, som meg, eller litt unna, vet jeg ikke, men nettdating er jeg ferdig med. Så jeg må nok ramle over noen helt uventet☺️

Samme her. Tull og tøys at vi menn som har bikket 50 vil bare ha yngre damer. Jeg dater stort sett damer på samme alder jeg. Kanskje max 5 år yngre og kanskje et par år eldre, men liker best de jevngamle. Handler litt om hvor man er i livet, kanskje barn på samme alder osv. 

Det handler ikke om alder men om hvordan man bærer alderen. Hun jeg er med nå er 49, ser ut som 44,bærer alderen flott, er normalvektig med former, har et ansikt hun passer på og ser fresh ut i stilen. Forstår ikke hva alder har med saken å gjøre. 

M, 51

Anonymkode: bc308...dee

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som dame i begynnelsen av 50-årene er jeg overrasket over hvor mange mannfolk på min alder som har barn i grunnskolealder. 

Mine barn er voksne og har flyttet hjemmefra og jeg er ikke interessert i å være sammen med en som har unger på 7, 10 og 13 år annenhver uke og i ferier. Jeg er ferdig med den tiden. Gleder meg heller til å få barnebarn etterhvert. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...