Gå til innhold

Dere kvinner som savner en mann som vil binde seg til deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 hour ago, remix2020 said:

man helst skal ha nedbetalt hus, Fin bil, fin kropp og full bankkonto

Jeg har ingen av de delene ferdig nedbetalt  (men, kanskje fin kropp 🤣) og har funnet en virkelig bra dame. Men vi gir hverandre det hun første til å kommentere her listet opp. 

Men jeg er enig med deg i at de er vanskelig å finne. Ingen av de jeg har truffet har spurt meg om gjeld og formue og jeg tror jeg fremstår som ganske normal. Kanskje litt på oversiden av normal, men ikke mye. 

Endret av BobTheNoob
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring i klassen 40 år +/- er fin bil tiltrekker seg overfladiske damer. Men damer som derimot er interessert på tross av en vanlig eller enkel bil, de er verdt å samle på. Tror egentlig ikke at damene bryr seg så mye om bilen, men heller hva den signaliserer.

 

Anonymkode: c6632...227

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så drit i damer på din alder da! La de sitte der og innbille seg at de har krav på kjekke, høye rike menn. Det kan de bare glemme

Anonymkode: c3aae...654

He he he…. Ja kan jo gå på de yngre damene, men er ikke så sikker på om kravene er noe bedre der😜.

Neida, for å være seriøs her, så var poenget mitt at jeg tror at de fleste menn også søker det som blir nevnt av flere her. Det er bare at det i disse nettdating-tider kommer så mye annet på den lista som skaper støy. Det finnes bøttevis av gode mannfolk som av en eller annen grunn havner i «friendzone» og blir der, men som egentlig kunne vært en god kjæreste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen jeg kan ha gode samtaler med, det er viktig for meg å kunne snakke om alt mulig mellom himmel og jord.

Noen som vil tilbringe tid med meg. Er ikke så viktig hva vi gjør så lenge jeg får opplevelsen av at vi gjør det sammen.

Noen som liker mye nærhet.

Noen jeg kan være tullete og barnslig med. 

En jeg kan drømme sammen med, som også hjelper meg å realisere drømmene våres. Noen som er engasjert i vårt liv sammen.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ønsker en rolig mann som er sterk og kan løfte ting, som er tålmodig og liker å få meg til å le, og som ler av mine spøker, og som er fysisk tilstede ( altså faktisk er i samme hus som meg)  jeg er selvforsørget, men ønsker en illusjon av å bli tatt vare på. Han trenger ikke eie noe, men jeg må ikke føle at han utnytter meg. Så må ham være oppdatert på nyheter og ha  allmennkunnskap, og derfor være interessert i omgivelsene sine. Dette for at vi kan snakke sammen om ting som skjer. Regner med sexen er ok, hvis han ikke er homofil, det går seg til..

Anonymkode: 3d994...244

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emosjonelt tilgjengelig 
Trygg/stabil 
Pålitelig og holder ord, forutsigbar 
Glad i sex
Står på egne ben økonomisk og rydder etter seg
Et utseende jeg finner tiltalende 

Anonymkode: e9957...b43

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, Janina1 said:

Ikke lett å være dame 50+ heller. Menn på min alder vil ha yngre damer. 

På linje med at en del kvinner søker menn med penger, høyde og status, søker ditto like mange menn yngre damer.

Som en mann som nylig har tredd inn i 50-årene så kjenner jeg på skepsisen til å en dag date damer på min alder eller eldre. Det er fordi de damene jeg kjenner til i det aldersspennet kjennes for gamle og kjedelige for meg. Fødselsattesten min sier 50, men føler meg definitivt ikke som 50.

Men når jeg en dag skal begynne å date, så skal jeg definitivt ikke la et tall som alder bestemme om man skal ta en sjanse på et møte eller ikke. For rasjonelt vet jeg at mine anekdotiske tanker ikke er universelt sanne. 
 

Finnes garantert damer på min alder og oppover som kan tenke seg en tur på en svær metallfestival i Europa et sted eller kanskje en eksotisk tur til Sør-Amerika med et besøk på noen fete fotballstadioner. Om jeg finner de, er et annet spørsmål.
 

Om ikke blir det turer med gutta fremover.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjompenisse skrev (19 minutter siden):

På linje med at en del kvinner søker menn med penger, høyde og status, søker ditto like mange menn yngre damer.

Som en mann som nylig har tredd inn i 50-årene så kjenner jeg på skepsisen til å en dag date damer på min alder eller eldre. Det er fordi de damene jeg kjenner til i det aldersspennet kjennes for gamle og kjedelige for meg. Fødselsattesten min sier 50, men føler meg definitivt ikke som 50.

Men når jeg en dag skal begynne å date, så skal jeg definitivt ikke la et tall som alder bestemme om man skal ta en sjanse på et møte eller ikke. For rasjonelt vet jeg at mine anekdotiske tanker ikke er universelt sanne. 
 

Finnes garantert damer på min alder og oppover som kan tenke seg en tur på en svær metallfestival i Europa et sted eller kanskje en eksotisk tur til Sør-Amerika med et besøk på noen fete fotballstadioner. Om jeg finner de, er et annet spørsmål.
 

Om ikke blir det turer med gutta fremover.

Er 30 og vil ikke de tingene. Handler om preferanser ja, ikke alder. 

Anonymkode: 51f15...101

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame på 50 +, og jeg tenker en bra mann for meg må være kunnskapsrik, belest og morsom og nysgjerrig og aktiv.

Dessuten er det viktig at han han er i bra fysisk form sånn at vi kan gå på pilegrimsvandring i Portugal, felle trær, grave opp ny grønnsakshage  og sånt noe uten at det blir syting over knær og sånt. 

Anonymkode: 5a64f...c45

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tid/oppmerksomhet

Hyppig og kjærlig sex

Vennskap

Omsorg

Trofasthet/pålitelighet

Anonymkode: 8055a...534

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

remix2020 skrev (19 timer siden):

Leser kommentarene her og som mann på 50 er jo alt det som nevnes noe jeg vil tro at de fleste seriøse menn ønsker seg. Meg selv inkludert. Virker bare litt vanskelig å finne de damene som ønsker seg dette. I min alder virker det som at man helst skal ha nedbetalt hus, Fin bil, fin kropp og full bankkonto😉

Jeg er selv 51 og kjenner meg ikke igjen i at en mann må ha fin bil, fin kropp og full bankkonto.

Men han må være økonomisk selvstendig. Jeg klarer meg fint selv økonomisk. Det med bil, om den er fin eller ikke, så har ikke det noe med om jeg blir forelsket og tiltrukket av han.

De gangene jeg har tittet innom en dating side så er mitt inntrykk at en del menn virker ustelt. Men selv om han har alt dette ytre på plass så betyr det jo ikke at en vil være kjæreste med han. 

Anonymkode: effab...57f

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjompenisse skrev (11 timer siden):

På linje med at en del kvinner søker menn med penger, høyde og status, søker ditto like mange menn yngre damer.

Som en mann som nylig har tredd inn i 50-årene så kjenner jeg på skepsisen til å en dag date damer på min alder eller eldre. Det er fordi de damene jeg kjenner til i det aldersspennet kjennes for gamle og kjedelige for meg. Fødselsattesten min sier 50, men føler meg definitivt ikke som 50.

Men når jeg en dag skal begynne å date, så skal jeg definitivt ikke la et tall som alder bestemme om man skal ta en sjanse på et møte eller ikke. For rasjonelt vet jeg at mine anekdotiske tanker ikke er universelt sanne. 
 

Finnes garantert damer på min alder og oppover som kan tenke seg en tur på en svær metallfestival i Europa et sted eller kanskje en eksotisk tur til Sør-Amerika med et besøk på noen fete fotballstadioner. Om jeg finner de, er et annet spørsmål.
 

Om ikke blir det turer med gutta fremover.

Dette er jo realiteten for de fleste, og ulempen ved å være singel på denne alderen. Man kjenner aldri alderen selv, og til en viss grad er man blind for det hos en livspartner også, siden man ser dem hver dag. 

Så blir man skilt og ser alle menneskene rundt seg som "plutselig" er blitt veldig gamle. Og jeg tror at noe av forakten for alder i de man treffer, er at den gjenspeiler en selv. Når en på din alder fremstår gammel, betyr det at du også er det, og ingen liker å se seg selv som gammel. Der ligger nok litt av svaret i at menn ser etter yngre kvinner også - de kan overbevise seg om at de "egentlig" er 35, og at fødselsattesten bare er litt feil i dette tilfellet. Men det er jo det samme for alle.

Anonymkode: 3d510...79f

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

remix2020 skrev (19 timer siden):

. Virker bare litt vanskelig å finne de damene som ønsker seg dette. I min alder virker det som at man helst skal ha nedbetalt hus, Fin bil, fin kropp og full bankkonto😉

«Nedbetalt hus, fin bil og full bankkonto» tenker jeg er en overdrivelse av det rimelige kravet «orden i økonomien».

Om du har noe boliggjeld på en velholdt leilighet/hus, en helt gjennomsnittlig bil, og alminnelig lønn som du styrer bra, er dette helt vanlig og holder i massevis for de fleste. Med det siste mener jeg at du lever etter evne og ikke på kreditt, at du har råd til et alminnelig forbruk, har litt buffer å gå på, og har råd til ting som ferie, feiringer og turer innen rimelighetens grenser.

Angående «fin kropp» tror jeg menn har høyere krav enn kvinner. Statistisk sett er det jo flere ovevektige menn enn kvinner, f eks.

Anonymkode: 1de8b...e24

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

God sex

emosjonell trygghet

latter 

opplevelser 

vennskap 

Anonymkode: ab8cc...66b

Jeg svikter på den første 😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjompenisse skrev (11 timer siden):

På linje med at en del kvinner søker menn med penger, høyde og status, søker ditto like mange menn yngre damer.

Som en mann som nylig har tredd inn i 50-årene så kjenner jeg på skepsisen til å en dag date damer på min alder eller eldre. Det er fordi de damene jeg kjenner til i det aldersspennet kjennes for gamle og kjedelige for meg. Fødselsattesten min sier 50, men føler meg definitivt ikke som 50.

Men når jeg en dag skal begynne å date, så skal jeg definitivt ikke la et tall som alder bestemme om man skal ta en sjanse på et møte eller ikke. For rasjonelt vet jeg at mine anekdotiske tanker ikke er universelt sanne. 
 

Finnes garantert damer på min alder og oppover som kan tenke seg en tur på en svær metallfestival i Europa et sted eller kanskje en eksotisk tur til Sør-Amerika med et besøk på noen fete fotballstadioner. Om jeg finner de, er et annet spørsmål.
 

Om ikke blir det turer med gutta fremover.

De færreste damer uansett alder vil dra til Sør-Amerika for å se på fotballstadioner. Du virker veldig ung til sinns som tror at det handler om alder, innsikt kommer med erfaring og refleksjon. Du har kanskje lute av dette?

Anonymkode: 80847...d73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De færreste damer uansett alder vil dra til Sør-Amerika for å se på fotballstadioner. Du virker veldig ung til sinns som tror at det handler om alder, innsikt kommer med erfaring og refleksjon. Du har kanskje lute av dette?

Anonymkode: 80847...d73

Jeg kunne gjerne blitt med til Sør-Amerika, men jeg ville insistert på en Amazonas-tur og klosterbesøk i bytte for metallkonsert og fotballstadion, som jrg helt personlig synes er gørr. Sånne bytter må man gå med på om man vil ha et lykkelig samliv, og den viljen til å inngå kompromisser kan det vel ofte skorte på hos...middelaldrende menn?

Ikke hos mannen min da, han er grei sånn sett. Friske knær og passe alder har hsn også.

Anonymkode: 5a64f...c45

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Med tau, kjetting eller sølvtape? Har lurt på hva det kan gi meg...

Anonymkode: 8ea5c...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker said:

Sånne bytter må man gå med på om man vil ha et lykkelig samliv, og den viljen til å inngå kompromisser kan det vel ofte skorte på hos...middelaldrende menn?

Ja, veldig enig. ❤️ Det går begge veier. Har levd for lenge med en som ga hel f.. i ting jeg interesserer meg for og mente det får jeg gjøre på egenhånd og ville helst ikke høre meg prate om det heller. Men hennes interesser derimot var en "vi" sak alltid, og forventet masse engasjement fra meg (og andre) rundt det. 

Min neste partner ønsker jeg å ha med på ting jeg synes er spennende og dra med meg på ting hun synes er spennende. Det er det hyggeligste - fordi vi tross alt er interessert i hverandre. 

Så last gjerne på med klostre, museer og hva det måtte være. Det er verd det når vi gjør det sammen og hun atpåtil tar del i ting jeg interesserer meg for. 

Anonymkode: 988e4...61b

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Stor kølle!

Anonymkode: b9523...adb

Du mener da hockeykølle, ikke sant. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Serafin said:

Du mener da hockeykølle, ikke sant. 😉

Nei, jeg tror du skal regne med at han mente stor penis og at han sitter og troller på gutterommet fordi han er en incel som kjemper mot sine undertrykte homoseksuelle følelser. 

Anonymkode: 988e4...61b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...